Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik snap niet goed waarom je Rodrigo als sub zou zetten. Dat is een naam van het kaliber waarbij je überhaupt nog moet afvragen of ze wel zin heeft in "maar" festivals en als RW het toch boekt, dat ene hele dikke move zou zijn.
Ik denk dat je je daar uiteindelijk toch op verkijkt. Ik heb er ook een tijdje over na zitten denken, maar hier zouden we hetzelfde zeggen over een Billie Eilish. Maar dat is alsnog dezelfde Billie Eilish die vorig jaar alleen maar festival headline shows deed en daar weken/maanden over deed om die dag uit te verkopen. En ter vergelijking, Billie Eilish verkoopt 3 keer Ziggo Dome volgend jaar uit terwijl Olivia Rodrigo er 2 keer heeft gestaan dit jaar.
Ik denk dat een ondenkbare headliner met meer factoren te maken heeft, denk aan óf jaren niet gespeeld óf verkoopt stadions uit óf legendarische status. Een combinatie een van die of allemaal is natuurlijk al helemaal "headline-waardig"
Met die nieuwe single en het aankomende nieuwe album zie ik een echte commerciele doorbraak van King Gizzard dit jaar best gebeuren. Zoals eerder gezegd zie het dan ook zeker voor me dat die co-headliner staan op de main of afsluiter in de Barn.
Met die nieuwe single en het aankomende nieuwe album zie ik een echte commerciele doorbraak van King Gizzard dit jaar best gebeuren. Zoals eerder gezegd zie het dan ook zeker voor me dat die co-headliner staan op de main of afsluiter in de Barn.
nee, heeft ooit op tafel gelegen maar nooit haalbaar bevonden.
Dubbele Classic en Boutique kan perfect want was dit jaar de initiele planning
(het was eigenlijk dit jaar de 50ste Rock Werchter )
nee, heeft ooit op tafel gelegen maar nooit haalbaar bevonden.
Dubbele Classic en Boutique kan perfect want was dit jaar de initiele planning
(het was eigenlijk dit jaar de 50ste Rock Werchter )
Zie Sam in ieder geval een betere show weggeven dan Maneskin dit jaar denk ik, had hem wel opgeschreven in het kader van 'nieuwe', door te schuiven headliners, wellicht wat vroeg.
Zie Sam in ieder geval een betere show weggeven dan Maneskin dit jaar denk ik, had hem wel opgeschreven in het kader van 'nieuwe', door te schuiven headliners, wellicht wat vroeg.
Begrijp me niet verkeerd, ik hou van Sam. Zijn passage vorig jaar heeft me tot tranen beroerd, maar hem meteen als grootste naam van de dag zetten vind ik wat snel. Sub kan wel perfect. Ach ja, ga sowieso blij zijn mocht ie geboekt worden
Begrijp me niet verkeerd, ik hou van Sam. Zijn passage vorig jaar heeft me tot tranen beroerd, maar hem meteen als grootste naam van de dag zetten vind ik wat snel. Sub kan wel perfect. Ach ja, ga sowieso blij zijn mocht ie geboekt worden
Herman is allesinds ook fan van Sam Fender, zie ze die allesinds met een nieuwe plaat een hele mooie plek geven, als khruanhbin sub kan zijn dan kan
Sam Fender een mooie co-head zijn
Herman is allesinds ook fan van Sam Fender, zie ze die allesinds met een nieuwe plaat een hele mooie plek geven, als khruanhbin sub kan zijn dan kan
Sam Fender een mooie co-head zijn
Zouden ze 'slechter' gaan programmeren om zo het podium klaar te krijgen ja?
Het zal een hele investering zijn, maar dan kunnen ze beter zo'n dubbel mainstage wegzetten net als op Graspop.