Rock Werchter 2025

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.118
596
Deze dag is echt te zwak vrees ik
Ook inwisselbaar voor 1 van de andere (sub)headliners die ik heb genoemd.
Vergeet niet dat we dit jaar ook Khruangbin, Greta van Fleet en Royal Blood als sub hebben gehad.
Waarschijnlijk zal ik toch de meeste tijd in de tenten zijn.
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
368
895
Kan dit wel vergunning technisch gezien? En is er dan ook nog ruimte voor losse concerten???
Volgens dit artikel zijn er max 7 "festivaldagen" maar misschien kan er iets meer in een jubileumjaar. Dit jaar is er ook minder georganiseerd.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.862
1.081
Volgens dit artikel zijn er max 7 "festivaldagen" maar misschien kan er iets meer in een jubileumjaar. Dit jaar is er ook minder georganiseerd.
Stel 8 dagen, dan moeten ze wel 8 kleppers als headliner achter de hand hebben. Benieuwd of ze dit halen, terwijl ze dit jaar toch wel moeite gehad hebben om er 5 te hebben precies...
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
962
1.153
Ook inwisselbaar voor 1 van de andere (sub)headliners die ik heb genoemd.
Vergeet niet dat we dit jaar ook Khruangbin, Greta van Fleet en Royal Blood als sub hebben gehad.
Waarschijnlijk zal ik toch de meeste tijd in de tenten zijn.
De dag met Greta was echt zo rustig als wat en bij die andere 2 stond er gewoon een gigantische stadionheadliner achter. Ghost en Kings of Leon zijn dat allebei niet
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.099
2.104
Stel 8 dagen, dan moeten ze wel 8 kleppers als headliner achter de hand hebben. Benieuwd of ze dit halen, terwijl ze dit jaar toch wel moeite gehad hebben om er 5 te hebben precies...
Het ene jaar is het andere niet.
ik zal er eens 8 willekeurige noemen 😬
1. Billie Eilish
2. Paul McCartney
3. Pearl Jam
4. Metallica
5. The National
6. Katy Perry
7. U2
8. Nick Cave
 
  • Leuk
Waarderingen: 1979 en Timmetje

Jerre93

Campingartiest
2 feb 2016
56
20
Ik heb dit weekend het gerucht gehoord dat er volgend jaar naast Rock Werchter ook 2x TWC en dan ook nog 2x Boutique zou zijn.
Aangezien Metallica in hun huidige tour altijd 2x dezelfde locatie doen met verschillende setlist is het misschien wel mogelijk dat zij die 2x Boutique doen ?
De kans dat Metallica komt is denk ik wel hoog, maar hun “no repeat” concept stopt in 2024. Op Download festival hebben ze dit als uitzondering gedaan, omdat het ook een jubileum was, dus op zich kan het wel. Dan zou Werchter de enige plaats waar ze 2x spelen, dus dat is miss net iets teveel van het goede? Maar in theorie kan het.
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
183
79
Ik zou het heel leuk vinden als Catfish and the Bottleman komt volgend jaar. Ook The Wombats en/of Blossoms zou ik een leuke toevoeging vinden, en meer bandjes zoals The Snuts dit jaar! Inhaler zie ik graag ook weer komen :)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.862
1.081
Het ene jaar is het andere niet.
ik zal er eens 8 willekeurige noemen 😬
1. Billie Eilish
2. Paul McCartney
3. Pearl Jam
4. Metallica
5. The National
6. Katy Perry
7. U2
8. Nick Cave
Niks tegen The National, maar als ze nu slechts op Live /s Live stonden (en voorheen 2x in de Marquee van Pukkelpop), zie ik ze niet opeens als headliner op de main Stage van Werchter.
Ook al zouden velen hier er misschien blij mee zijn.

En voor het overige misschien ook wat 'jongere' headliners?
Maar als we het op de jongere namen aankomt, komen we algauw bij Dua Lipa, Måneskin en Eilish terecht.
Een SZA of een Megan Thee Stalion, zoals bij andere grote buitenlandse festivals, is voor België sowieso al geen optie.

Ik zou misschien nummer 5 en 6 uit jouw lijstje vervangen door Stromae en Lana Del Rey.
Maar of dat nu de jongere namen zijn, dat betwijfel ik nu ook wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en PJ

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
3.000
4.067
Niks tegen The National, maar als ze nu slechts op Live /s Live stonden (en voorheen 2x in de Marquee van Pukkelpop), zie ik ze niet opeens als headliner op de main Stage van Werchter.
Ook al zouden velen hier er misschien blij mee zijn.

En voor het overige misschien ook wat 'jongere' headliners?
Maar als we het op de jongere namen aankomt, komen we algauw bij Dua Lipa, Måneskin en Eilish terecht.
Een SZA of een Megan Thee Stalion, zoals bij andere grote buitenlandse festivals, is voor België sowieso al geen optie.

Ik zou misschien nummer 5 en 6 uit jouw lijstje vervangen door Stromae en Lana Del Rey.
Maar of dat nu de jongere namen zijn, dat betwijfel ik nu ook wel.
Mocht de Maestro weer in orde zijn een Werchter-exclusive, ik zeg doen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.099
2.104
Niks tegen The National, maar als ze nu slechts op Live /s Live stonden (en voorheen 2x in de Marquee van Pukkelpop), zie ik ze niet opeens als headliner op de main Stage van Werchter.
Ook al zouden velen hier er misschien blij mee zijn.

En voor het overige misschien ook wat 'jongere' headliners?
Maar als we het op de jongere namen aankomt, komen we algauw bij Dua Lipa, Måneskin en Eilish terecht.
Een SZA of een Megan Thee Stalion, zoals bij andere grote buitenlandse festivals, is voor België sowieso al geen optie.

Ik zou misschien nummer 5 en 6 uit jouw lijstje vervangen door Stromae en Lana Del Rey.
Maar of dat nu de jongere namen zijn, dat betwijfel ik nu ook wel.
Ik vond m'n lijstje nog best realistisch eigenlijk. Volgens mij gaat het ook allemaal op tour als ik de laatste berichten mag geloven. Stromae wilde ik er ook bij zetten maar heb eigenlijk geen idee wat die van plan is volgend jaar....
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.813
12.546
Als Snow Patrol in de Barn kan staan he. Waarom The National dan niet? Zetten we Elbow ervoor en mijn avondprogramma staat vast. Dan mogen Sza en Megan The Stallion een b2b show op de main doen wat mij betreft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken