Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze editie weer erg kunnen genieten van artiesten die ik vanuit een eerste reactie wil neerknuppelen. Dus kom maar door met Joost, feesten we even lekker mee met muzieksnob modus uit.
Bring me the horizon + nog een headliner en electric callboy op de sub plek. Ideaal nog bad omens op die dag om de cancel goed te maken maar denk dat het wat teveel van hetzelfde genre zal zijn voor Werchter
Het is toch mooi om vlak voor het festival begint altijd nog even de eerste pagina’s hier met namen terug te lezen. Ik hoop op een leuke midden en undercard en wat mooie subs erbij. The National, Fontaines, Elbow voor een rust momentje, Gurriers, Bad Nerves, Osees, Ditz, Sons met hun nieuwe album, Tramhaus. Young Fathers. Een van de projecten van Damon. En als headliner Tame Impala in het donker en dan heb ik mijn kaartje weer snel gekocht.
Deze editie weer erg kunnen genieten van artiesten die ik vanuit een eerste reactie wil neerknuppelen. Dus kom maar door met Joost, feesten we even lekker mee met muzieksnob modus uit.
Een extra Classic of Boutique levert waarschijnlijk toch veel meer op dan een extra dag Rock Werchter? Dus een 5e dag verwacht ik niet. Ook niet een classic of Boutique op de woensdag ervoor, dan zit je met alle gasten die voor de Hive komen.
Genoten van de 2024 editie. Al was het op papier de minste line-up voor mij van de keren dat ik ben geweest. Genoeg leuks gezien!
Kanshebbers wat mij betreft voor 2025:
Bovenaan het rijtje uit de poule;
Depeche Mode/ London Grammar / Metallica /Muse /Sam Fender/ The Cure/ Fountaines D.C, /Eminem/ Pearl Jam/ Bring Me The Horizon/ Kings of Leon (JA dat lees je goed, prachtig) / Slipknot/ The Strokes/ The War on Drugs.
Verderrrr
Paramore/ Alice in Chains,/ New Order, Bloodhound Gang als die nog eens nieuw leven ingeblazen worden aangezien ook de Simple Plan vibes zeker aankwamen / Public Service Broadcasting /First Aid Kit/ CHVRCHES / Allanis Morissette / Beabadoobee/ Richard Ashcroft / Simple Minds / Soulwax / Bloody Beetroots /Stereophonics/ Weezer/ Within Tempation / The XX /Goose / Cage the Elephant / two Door Cinema Club
En hopelijk / graag herhaling van;
Brutus!! , Parkway Drive