Rock Werchter 2025

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
467
532
Jullie zetten echt te hoog in haha.
Het is toch mooi om vlak voor het festival begint altijd nog even de eerste pagina’s hier met namen terug te lezen. Ik hoop op een leuke midden en undercard en wat mooie subs erbij. The National, Fontaines, Elbow voor een rust momentje, Gurriers, Bad Nerves, Osees, Ditz, Sons met hun nieuwe album, Tramhaus. Young Fathers. Een van de projecten van Damon. En als headliner Tame Impala in het donker en dan heb ik mijn kaartje weer snel gekocht.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.906
Deze editie weer erg kunnen genieten van artiesten die ik vanuit een eerste reactie wil neerknuppelen. Dus kom maar door met Joost, feesten we even lekker mee met muzieksnob modus uit.
Nog bij Prins S en de Geit geweest toevallig? 🐐🥳
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.862
1.081
Er zijn heel wat (internationale) bezoekers die hun transport en eventuele accomodatie lang op voorhand vastleggen.

Als er een extra dag zou komen, dan zou ik ergens wel verwachten dat ze dit zsm aankondigen, dus ik vrees er een beetje voor.

Dus eerder scenario dat er extra classics of boutiques komen.
Hopelijk lukt het hen deze keer wel om de festivals daadwerkelijk te laten doorgaan...
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.118
596
Een extra Classic of Boutique levert waarschijnlijk toch veel meer op dan een extra dag Rock Werchter? Dus een 5e dag verwacht ik niet. Ook niet een classic of Boutique op de woensdag ervoor, dan zit je met alle gasten die voor de Hive komen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.099
2.103
Ik heb dit weekend het gerucht gehoord dat er volgend jaar naast Rock Werchter ook 2x TWC en dan ook nog 2x Boutique zou zijn.
Kan dit wel vergunning technisch gezien? En is er dan ook nog ruimte voor losse concerten???
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
523
490
Genoten van de 2024 editie. Al was het op papier de minste line-up voor mij van de keren dat ik ben geweest. Genoeg leuks gezien!

Kanshebbers wat mij betreft voor 2025:
Bovenaan het rijtje uit de poule;
Depeche Mode/ London Grammar / Metallica /Muse /Sam Fender/ The Cure/ Fountaines D.C, /Eminem/ Pearl Jam/ Bring Me The Horizon/ Kings of Leon (JA dat lees je goed, prachtig) / Slipknot/ The Strokes/ The War on Drugs.

Verderrrr
Paramore/ Alice in Chains,/ New Order, Bloodhound Gang als die nog eens nieuw leven ingeblazen worden aangezien ook de Simple Plan vibes zeker aankwamen / Public Service Broadcasting /First Aid Kit/ CHVRCHES / Allanis Morissette / Beabadoobee/ Richard Ashcroft / Simple Minds / Soulwax / Bloody Beetroots /Stereophonics/ Weezer/ Within Tempation / The XX /Goose / Cage the Elephant / two Door Cinema Club

En hopelijk / graag herhaling van;
Brutus!! , Parkway Drive
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.177
1.401
Als The XX reünie zou doen én meteen op RW zouden staan, dan is dit minstens voor een sub- of headlinerpositie. Don’t be mistaken 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

SytzeAbbing

Playlistbediener
19 aug 2022
33
51
Ik zie Nieve Ella ook wel een spot op de Slope bemachtigen. Dit jaar al langs Glasto en Pinkpop geweest en is aardig aan de weg aan het bouwen
 
  • Geweldig
Waarderingen: Thieske

Gebruikers die dit onderwerp bekijken