Rock Werchter 2025

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.844
4.802
Ja, daar ging het over inderdaad. Ik hoop nog dat het festivalexclusief is, maar ziet er eerlijk gezegd niet goed uit. Alleen wil ik dat nog niet aan mezelf toegeven 😂
In de tekst staat dat het zowel bij BMTH en Sleep Token om een exclusieve Europese show gaat. Ik ben dus bang dat het daar echt bij blijft.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MadMandra27

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
27
25
Wat een fratske was dat nu eigenlijk met Linkin Park met die aftelklok ?
Telt gewoon terug op 😅
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.099
578
In het kader van de sluiting van de Olympische Spelen en de opening van de paralympische spelen:

- Phoenix
- Air
- Christine and the Queens
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Ik ben ook gegaan voor Tame Impala. Er voor de zekerheid nog Fontaines aan toegevoegd. En dan kon ik niet meer kiezen. Uiteindelijk Real Estate genomen.
Mag ik daaruit opmaken dat je denkt dat Real Estate waarschijnlijk op Europese festivals staat volgende zomer? Ligt Werchter het meest voor de hand dan? En wat denk je van Primavera? Ik zou hen heel graag zien dit najaar, maar Camera Obscura speelt dezelfde dag.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.450
4.758
Wordt er eigenlijk effectief naar die lijstjes gekeken of iets mee gedaan?
Ik ga er eigenlijk van uit, dat ze de wishlist meer gebruiken om te kijken wat populair is onder de doelgroepen.
Niet zozeer van band A komt op 1, dus laten we die maar eens bellen of ze kunnen. Maar meer als vinger aan de pols houden wat mensen willen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Bert

Support act
14 nov 2014
939
932
Nu Oasis het niet wordt, mijn wensenlijst

Which 3 artists would you like to see at Rock Werchter 2025?
Artist 1* The Talking Heads

Artist 2* REM

Artist 3* The Clash
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: elo en festirock

Gebruikers die dit onderwerp bekijken