Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, daar ging het over inderdaad. Ik hoop nog dat het festivalexclusief is, maar ziet er eerlijk gezegd niet goed uit. Alleen wil ik dat nog niet aan mezelf toegeven
Ik ben ook gegaan voor Tame Impala. Er voor de zekerheid nog Fontaines aan toegevoegd. En dan kon ik niet meer kiezen. Uiteindelijk Real Estate genomen.
Ik ben ook gegaan voor Tame Impala. Er voor de zekerheid nog Fontaines aan toegevoegd. En dan kon ik niet meer kiezen. Uiteindelijk Real Estate genomen.
Mag ik daaruit opmaken dat je denkt dat Real Estate waarschijnlijk op Europese festivals staat volgende zomer? Ligt Werchter het meest voor de hand dan? En wat denk je van Primavera? Ik zou hen heel graag zien dit najaar, maar Camera Obscura speelt dezelfde dag.
Ik ga er eigenlijk van uit, dat ze de wishlist meer gebruiken om te kijken wat populair is onder de doelgroepen.
Niet zozeer van band A komt op 1, dus laten we die maar eens bellen of ze kunnen. Maar meer als vinger aan de pols houden wat mensen willen zien.