Rock Werchter 2025

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
496
712
Wishlist:
David Byrne
Kali Uchis
Wet Leg

Normaal had Nick Cave erbij gestaan, maar die ga ik volgende maand al zien in de Ziggo Dome.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
311
176
Heb altijd het gevoel dat die hele wishlist 0,0 invloed heeft, of er moet opeens een relatief kleine band enorm veel genoemd worden ofzo.

Ik kan geloven dat het voor dit jaar voor de headliners inderdaad geen invloed meer zal hebben, maar ik zou het toch vreemd vinden als ze geen analyse doen van de inzendingen van de wishlist. Dat is toch een immense bron aan informatie die je krijgt van je doelpubliek waaruit je relatief simpel conclusies kan trekken. Om het even heel cru te stellen: geef deze informatie van de voorbije 10 jaar aan een goede data-analist en die stelt volgens mij een succesvollere (ik zeg niet 'betere') RW 2026 op dan alle forumleden hier samen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
99
67
Ik kan geloven dat het voor dit jaar voor de headliners inderdaad geen invloed meer zal hebben, maar ik zou het toch vreemd vinden als ze geen analyse doen van de inzendingen van de wishlist. Dat is toch een immense bron aan informatie die je krijgt van je doelpubliek waaruit je relatief simpel conclusies kan trekken. Om het even heel cru te stellen: geef deze informatie van de voorbije 10 jaar aan een goede data-analist en die stelt volgens mij een succesvollere (ik zeg niet 'betere') RW 2026 op dan alle forumleden hier samen. ;)

Dan heb je het over een heeeeeeele goede data analist, want de wishlist wordt ook echt kak ingevuld, gezien de reacties op social media. Bands die gestopt zijn of onhaalbaar worden veelvuldig genoemd. De analist moet dus het kaf van het koren kunnen scheiden en vervolgens inzicht in tourdata, nieuw album ja/nee, LN of Greenhouse.

Maar ja het forum is ook niet de heilige graal natuurlijk. Iedereen kan een account aanmaken en namen hier gaan roepen. Echter zit daar al snel een filter op door de ‘kenners’.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Wensenlijst voor de Barn:
1) 3 Doors Down
2) Skunk Anansie
3) Papa Roach

Mooi lijstje, maar hoe vet ik Papa Roach ook zou vinden, lijkt het me meer een band voor Graspop.

3 Doors Down zou wel ultiem jeugdsentiment zijn, maar komen die überhaupt nog wel eens in Europa?
 
  • Leuk
Waarderingen: triarc

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.284
Mooi lijstje, maar hoe vet ik Papa Roach ook zou vinden, lijkt het me meer een band voor Graspop.

3 Doors Down zou wel ultiem jeugdsentiment zijn, maar komen die überhaupt nog wel eens in Europa?
papa roach gaat waarschijnlijk pukkelpop worden in 2020 moest 3 doors down normaalgezien naar graspop komen sindsdien van de radar verdwenen in europa
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en triarc

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
34
47
Mooi lijstje, maar hoe vet ik Papa Roach ook zou vinden, lijkt het me meer een band voor Graspop.

3 Doors Down zou wel ultiem jeugdsentiment zijn, maar komen die überhaupt nog wel eens in Europa?
3 Doors Down zou inderdaad in 2020 een tour doen ter ere van 20 jarig bestaan van The Better Life.
Ik had al kaarten voor Tivoli, maar toen kwam Roona... Nu toeren ze nog enkel in de US, maar ik blijf hoop houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

Gebruikers die dit onderwerp bekijken