Rock Werchter 2025

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
597
340
Manic Street Preachers zijn net met een nieuwe single gekomen, 'Decline & Fall', komen ook met nieuw album. Nog nooit op Rock Werchter gestaan, daar mag eindelijk eens verandering in komen!

Kunnen zowat op elk Belgisch festival gezet worden natuurlijk, maar toch :)
Stonden die begin 2000 niet eens op Werchter? Heb ze ooit eens op axion beach rock gezien, maar kan me inderdaad verder weinig festivals herinneren waar die stonden
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
496
712
Stonden die begin 2000 niet eens op Werchter? Heb ze ooit eens op axion beach rock gezien, maar kan me inderdaad verder weinig festivals herinneren waar die stonden
Manic Street Preachters hebben een paar keer op Lokerse Feesten gestaan, ook een keer op Pukkelpop. Nooit op RW.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
597
340
Manic Street Preachters hebben een paar keer op Lokerse Feesten gestaan, ook een keer op Pukkelpop. Nooit op RW.
Even opgezocht en ze stonden in 1999 op de affiche, maar hebben last minute geannuleerd en er inderdaad dus nooit gespeeld
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.364
1.443
Electric Callboy
While She Sleeps
Architects
--> Eigenlijk "hoop" ik er niet naar toe te moeten, dus ik zet enkel bands op die wishlist die dit jaar al op Graspop speelde waarvan ik denk dat ze evt wel een tweede jaar op rij de juni/vroege juli festivals kunnen doen (Britse en Duitse bands dus mogelijk zeg maar) en die ik het gun en die ik nog wel zie werken op Werchter (als Parkway Drive werkt op Werchter dan zullen deze bands genre gewijs ook wel werken) en waarvoor ik in the end misschien nog wel een dag ticket zou kopen als ze samen staan.


Ik hoop zoinzo System Of A Down te zien volgend jaar, maar liever op Graspop. Ik hoop ook dat Metallica nog eens terug komt naar België maar liever in Oostende of op Graspop dan opnieuw op Werchter.
 

Jojo

Playlistbediener
22 jul 2024
12
15
1. Vampire Weekend
2. Charli Xcx
3. Toro y moi

En Yot Club mag op the slope komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.100
578
Ben benieuwd of ze dan ook eerder gaan beginnen met de kaartverkoop. Uit mijn hoofd was dat vorige keer eind november of begin december.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.100
578
Zoinzo niet nooit vooraleer er op z'n minst een aankondiging is geweest.
Gelukkig dat we hier nog geen Glastonbury toestanden beleven en we een blanco cheque moeten uitschrijven, vooraleer er ook maar één naam bekend is.
Op zich wel. Maar eigenlijk is er altijd wel genoeg leuks te zien in de Barn, KlubC en tegenwoordig ook de Slope. MainStage namen zijn niet meer het belangrijkste voor mij. En aangezien de sfeer en de organisatie in België altijd wel goed is, kom ik er weer graag terug.
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
300
200
Manic Street Preachers zijn net met een nieuwe single gekomen, 'Decline & Fall', komen ook met nieuw album. Nog nooit op Rock Werchter gestaan, daar mag eindelijk eens verandering in komen!

Kunnen zowat op elk Belgisch festival gezet worden natuurlijk, maar toch :)
Jaren geleden gezien in de effenaar…
Leuk! Maar wellicht eerder voor classic denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken