Rock Werchter 2025

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.459
699
Bloc Party en Elbow ervoor en je hebt een best straf trio.
Zeker niet straffer dan Ben Howard - The National, Paolo Nutini - Editors of Balthazar - TWOD. En daar moesten ze telkens een pak tickets weggeven om het terrein te vullen. Fontaines DC is de hotste band van het moment en zullen ongetwijfeld een massa volk trekken als ze pakweg op RW zouden staan. Maar om als dragende naam 15-20k tickets te verschuiven aan 90 euro?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.274
7.219
Misschien dat ze ze wel als sub weten te boeken oid, met een dikke headliner erna.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.108
1.329
Fontaines verwacht ik ook wel de donderdag! Verder is de aankondiging weg van Rock Im Park / Rock Am Ring dat het voor zowel Bring Me The Horizon als Sleep Token de enige Europese shows zijn in 2025. Laat ze maar beiden ook doorkomen naar Rock Werchter dan 💃
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.100
578
Bij Bring Me The Horizon staat het exclusieve nog wel in de (beperkte) biografie.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.285
BMTH kan ik de exclusive enigszins begrijpen aangezien ze 2 jaar lang juni getoured hebben en nu waarschijnlijk al terug in de studio gaan.
dat de exclusieve mededeling bij sleep token nergens meer staat maakt me wel hoopvol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Voneulein

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.477
3.622
TOOL naar de Zuid-Amerikaanse Lollapalooza's in maart. Lijkt me na (die waanzinnige show van) 6 jaar geleden wel weer een optie?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.767
9.714
Olivia Rodrigo kondigt zowaar festivals aan voor 2025… Zou een klepper zijn voor RW.

Timberlake ook leuk, maar weet niet of dat (nog) op RW past. En zou Tool nog eens een rondje EU doen? Zou tof zijn, al acht ik de kans klein.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.255
1.315
Rüfüs du Sol is de naam die ze hiervan moeten hebben. Uitstekend optreden vorige keer op Werchter, live gezongen, live gedrumd ... komen met nieuw album. De vooruitgeschoven single vind ik helaas wat te commercieel/plat voor hun doen.

Alanis Morissette ook, gewoon omdat het té lang geleden is, ze wel nog goede songs heeft en ... ik ze nog nooit gezien heb :)
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne en Jimmeh07

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
28
25
TOOL met de set van RW toen heel graag. Was waanzin met de "bekende" nummers en enorm tempo in de set
Beetje later in sportpaleis gezien & was toen té TOOL voor mij.
Te moeilijk voor mij en de nummers dikwijls te uitgebreid gespeeld. (sorry voor de echte muziekkenners uiteraard ... )

Alanis Morrissette zou ik als prille 40er ook nog wel eens willen meepikken uit nostalgie;
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken