Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fontaines DC kan perfect ook Live /S Live headlinen. Qua status zijn die groot genoeg en zou perfecte trial run voor hun grote headline show in de UK zijn.
Fontaines DC kan perfect ook Live /S Live headlinen. Qua status zijn die groot genoeg en zou perfecte trial run voor hun grote headline show in de UK zijn.
Zeker niet straffer dan Ben Howard - The National, Paolo Nutini - Editors of Balthazar - TWOD. En daar moesten ze telkens een pak tickets weggeven om het terrein te vullen. Fontaines DC is de hotste band van het moment en zullen ongetwijfeld een massa volk trekken als ze pakweg op RW zouden staan. Maar om als dragende naam 15-20k tickets te verschuiven aan 90 euro?
Fontaines verwacht ik ook wel de donderdag! Verder is de aankondiging weg van Rock Im Park / Rock Am Ring dat het voor zowel Bring Me The Horizon als Sleep Token de enige Europese shows zijn in 2025. Laat ze maar beiden ook doorkomen naar Rock Werchter dan
BMTH kan ik de exclusive enigszins begrijpen aangezien ze 2 jaar lang juni getoured hebben en nu waarschijnlijk al terug in de studio gaan.
dat de exclusieve mededeling bij sleep token nergens meer staat maakt me wel hoopvol.
Wishlist :
1. Bring Me The Horizon (weet wel dat ze uitgesloten zijn, maar kan geen kwaad ze aan de statistieken toe te voegen)
2. Run The Jewels
3. Charli XCX
Rüfüs du Sol is de naam die ze hiervan moeten hebben. Uitstekend optreden vorige keer op Werchter, live gezongen, live gedrumd ... komen met nieuw album. De vooruitgeschoven single vind ik helaas wat te commercieel/plat voor hun doen.
Alanis Morissette ook, gewoon omdat het té lang geleden is, ze wel nog goede songs heeft en ... ik ze nog nooit gezien heb
TOOL met de set van RW toen heel graag. Was waanzin met de "bekende" nummers en enorm tempo in de set
Beetje later in sportpaleis gezien & was toen té TOOL voor mij.
Te moeilijk voor mij en de nummers dikwijls te uitgebreid gespeeld. (sorry voor de echte muziekkenners uiteraard ... )
Alanis Morrissette zou ik als prille 40er ook nog wel eens willen meepikken uit nostalgie;