Rock Werchter 2025

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.059
5.405
Olivia Rodrigo lijkt me wel een logische naam; (co)headliner?
Timberlake mss eerder een Boutique?
Tool zie ik niet weer naar Europa komen, maar is altijd welkom
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.767
9.714
Olivia Rodrigo lijkt me wel een logische naam; (co)headliner?
Timberlake mss eerder een Boutique?
Tool zie ik niet weer naar Europa komen, maar is altijd welkom
Olivia zou niet alleen een headliner zijn, maar ook nog eens een hele grote, toch?
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
762
En ik hoop dat het in 2025 eindelijk eens een keer lukt om St. Vincent te strikken.

Was magistraal in De Roma dus mag zeker.

Timberlake op de gewone Werchter denk ik niet, Olivia Rodrigo lijkt mij eigenlijk ook meer bij Pukkelpop te passen qua doelgroep.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
149
140
Was magistraal in De Roma dus mag zeker.

Timberlake op de gewone Werchter denk ik niet, Olivia Rodrigo lijkt mij eigenlijk ook meer bij Pukkelpop te passen qua doelgroep.
Denk dat 1 van de 2 nog wel zou kunnen, vooral Rodrigo als een van de grote opkomende sterren kan mits een goede co-headliner nog wel genoeg kaarten verkopen, maar beide? Lijkt me totaal niet passend voor een jubileumjaar van Werchter.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Fontaines D.C. staat wel opvallend laag op die poster, of is dat ook een beetje afhankelijk van het werelddeel waar er getourd wordt? Het zou wel kunnen impliceren dat ze genoegen nemen met een niet al te hoge spot. Ik hou nog steeds een heeeel klein beetje hoop op de donderdag van Werchter.

Btw volgende week komt ook het nieuwe Snow Patrol album uit, de singles beloven al veel goeds! Ik weet dat ze afgelopen editie in The Barn stonden (helaas moeten missen), maar zou een promotie tot de mainstage dit jaar nog een optie zijn? Gebeurde dit vaker in het verleden?

Iets in deze trant zou toch machtig zijn: Fontaines D.C. - Snow Patrol - Depeche Mode

Editors 2 jaar terug ook gemist in The Barn, dus zij mogen dan ook wel op die plek.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Thieske en musicislife

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
98
104
Fontaines D.C. staat wel opvallend laag op die poster, of is dat ook een beetje afhankelijk van het werelddeel waar er getourd wordt? Het zou wel kunnen impliceren dat ze genoegen nemen met een niet al te hoge spot. Ik hou nog steeds een heeeel klein beetje hoop op de donderdag van Werchter.

Btw volgende week komt ook het nieuwe Snow Patrol album uit, de singles beloven al veel goeds! Ik weet dat ze afgelopen editie in The Barn stonden (helaas moeten missen), maar zou een promotie tot de mainstage dit jaar nog een optie zijn? Gebeurde dit vaker in het verleden?

Iets in deze trant zou toch machtig zijn: Fontaines D.C. - Snow Patrol - Depeche Mode

Editors 2 jaar terug ook gemist in The Barn, dus zij mogen dan ook wel op die plek.
Snow Patrol zou dan wel eerder PKP / LiL worden denk ik.

Editors drukken dan vrijwel zeker weer de pauzeknop in omdat Tom Smith wat meer solo wilt doen. Die zou ik even niet verwachten
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.285
kanshebbers slope?
A day to remember zie ik wel eerder op Graspop. En electric callboy mainstage.


457796244_926138369554566_8623920431192708773_n.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken