Rock Werchter 2025

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Zou leuk zijn. En als we het toch over bands hebben die alleen in de VS lijken te touren, maar nodig weer eens naar Europa moeten komen: Breaking Benjamin!

Maar ook dat zal dan eerder Graspop worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: triarc en Jimmeh07

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
63
44
So the new Linkin Park announcement date is meant to be 5th September. Too soon for a RW announcement?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.450
4.759
Dan heb je het over een heeeeeeele goede data analist, want de wishlist wordt ook echt kak ingevuld, gezien de reacties op social media. Bands die gestopt zijn of onhaalbaar worden veelvuldig genoemd. De analist moet dus het kaf van het koren kunnen scheiden en vervolgens inzicht in tourdata, nieuw album ja/nee, LN of Greenhouse.

Maar ja het forum is ook niet de heilige graal natuurlijk. Iedereen kan een account aanmaken en namen hier gaan roepen. Echter zit daar al snel een filter op door de ‘kenners’.
Mwa, met mijn roestige statistiekkennis zou ik uit de ruwe data al best veel kunnen halen. Kwestie van het juiste programma schrijven in een statistiekprogramma als spss. Gaat dan ook meer om trends. Natuurlijk zit er ruis in de data, maar dat kun je er prima uitfilteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
99
67
Mwa, met mijn roestige statistiekkennis zou ik uit de ruwe data al best veel kunnen halen. Kwestie van het juiste programma schrijven in een statistiekprogramma als spss. Gaat dan ook meer om trends. Natuurlijk zit er ruis in de data, maar dat kun je er prima uitfilteren.
Ik ben benieuwd! Of hoop ik nu op teveel?
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
99
67
Amelie Lens en Charlotte de Witte hinten op groot nieuws in september.. ter ver gezocht of in lijn met RW?
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
183
156
Pearl Jam
Muse
Sam Fender
(aangezien Oasis het al niet kan worden)
Met de wishlist oproep begint mijn voorpret al iets vroeger dan andere jaren.

Hierbij nog enkele voorkeuren:
Bad Omens, Arcade Fire, Volbeat, The Haunted Youth, Ghost, Sons, Rhea, White Lies, Metallica, Keane, Alter Bridge, Kings of Leon, Ryan Adams, Kaleo, Elbow, Chris Rea, Eminem, The Killers, ...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.255
1.315
Manic Street Preachers zijn net met een nieuwe single gekomen, 'Decline & Fall', komen ook met nieuw album. Nog nooit op Rock Werchter gestaan, daar mag eindelijk eens verandering in komen!

Kunnen zowat op elk Belgisch festival gezet worden natuurlijk, maar toch :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en 1979

Gebruikers die dit onderwerp bekijken