Rock Werchter 2025

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.844
4.802
Is dit al ergens officieel bevestigd dan? En van Sleep Token?
Rock Am Ring via hun socials:

Die erste Bandwelle ist da!🎉
Als zweiter Headliner kommen Bring Me The Horizon exklusiv für ihre einzigen Europakonzerte 2025 zu Rock am Ring und Rock im Park!
Auch Sleep Token spielen ihre einzigen Europashows bei uns. Außerdem mit dabei: Biffy Clyro, K.I.Z, A Day To Remember, Powerwolf, Lorna Shore, The Warning und viele weitere großartige Acts!
Über 55.000 von euch haben sich schon ihre Tickets gesichert – wir freuen uns auf ein unvergessliches Pfingstwochenende mit euch! 🎂

Geburtstag feiert man mit seiner Familie!
#RAR2025
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MadMandra27

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.103
1.327
Hopelijk doen ze ons land dan nog aan met een zaalshow, al lijkt dat dus ook uitgesloten… Al lijkt me dat langs de andere kant ook wel sterk, want net nieuw album uit dus dan kan je moeilijk toch het jaar erop Europa niet aan doen behalve 2 festivaloptredens?
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.170
Hopelijk doen ze ons land dan nog aan met een zaalshow, al lijkt dat dus ook uitgesloten… Al lijkt me dat langs de andere kant ook wel sterk, want net nieuw album uit dus dan kan je moeilijk toch het jaar erop Europa niet aan doen behalve 2 festivaloptredens?
Wie?
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
300
200
1.The Temper Trap (hopelijk komen ze nog eens een keer🍀)
2. Sam Fender
3. Aurora
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
306
209
Hopelijk doen ze ons land dan nog aan met een zaalshow, al lijkt dat dus ook uitgesloten… Al lijkt me dat langs de andere kant ook wel sterk, want net nieuw album uit dus dan kan je moeilijk toch het jaar erop Europa niet aan doen behalve 2 festivaloptredens?
Spelen de voorbije twee jaar wel al veel nummers van die plaat, dus ook verstaanbaar dat ze het wat kalmer aan doen in 2025.

Maar ik ga er sowieso bij zijn op RaR.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken