Rock Werchter 2025

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Heb altijd het gevoel dat die hele wishlist 0,0 invloed heeft, of er moet opeens een relatief kleine band enorm veel genoemd worden ofzo. Anyway, mijn top 3:

1. System of a Down
2. Depeche Mode
3. The Struts
 
  • Leuk
Waarderingen: DirkG en Neeltje

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
383
297
Heb altijd het gevoel dat die hele wishlist 0,0 invloed heeft, of er moet opeens een relatief kleine band enorm veel genoemd worden ofzo. Anyway, mijn top 3:

1. System of a Down
2. Depeche Mode
3. The Struts
Als ik zo'n wishlist invul, is het altijd met wat kleinere artiesten die misschien nog niet vast liggen (geen idee hoe snel dat al vast ligt in het wereldje). Ik vrees dat een festival er niet veel mee is als ik bv Oasis, The Cure en Kendrick Lamar invul. Die vinger op de pols zullen ze net nog hebben 😄
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Als ik zo'n wishlist invul, is het altijd met wat kleinere artiesten die misschien nog niet vast liggen (geen idee hoe snel dat al vast ligt in het wereldje). Ik vrees dat een festival er niet veel mee is als ik bv Oasis, The Cure en Kendrick Lamar invul. Die vinger op de pols zullen ze net nog hebben 😄
Ja dat dus, al kan ik me ook voorstellen dat als 50% van alle wishlists dezelfde grote naam hebben, dit heeeeel misschien nog van invloed kan zijn. En als het niet voor dit jaar is, dan wellicht voor het volgende jaar.

Oftewel allemaal SOAD invullen!!
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
345
505
1. Oscar and the wolf
2. Goldband
3. Royal Blood

Ondanks dat ik het top vond dit jaar, zou m'n rekening liever niet hebben dat ik er een jaarlijkse traditie van maak om zowel graspop als RW te doen 🫣
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Neeltje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken