Rock Werchter 2025

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.051
5.394
Sorry maar dat klopt écht niet. Op LiL 12 euro voor een volledige en heerlijke Pizza Margherita betaald, wat op RW dacht ik minstens 5 euro meer kostte. En een frietje was volgens mij ook goedkoper dan de 8 euro voor wakke diepvriesfrieten met wat saus van Bevers die je op Werchter mocht dokken.

Oké het bier was duurder, maar goed, je had geen gedoe met bonnen en refund fees etc dus ja, you win some, you lose some. (Bij halve liters was het 50 cent duurder dan op Werchter trouwens, dus nog nipt binnen de pijngrens).
Nee ook op RW had je kramen waar je voor +- 12 euro een hele pizza had. Het enige verschil was dat het eten iets lekkerder was op LIL. Al waren er nu al best lange rijen op een dag die allesbehalve uitverkocht was (Pumpkinsdag), dus als dat festival zou werken en meer verkopen dan zie ik dat ook niet beteren
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
99
67
Sorry maar dat klopt écht niet. Op LiL 12 euro voor een volledige en heerlijke Pizza Margherita betaald, wat op RW dacht ik minstens 5 euro meer kostte. En een frietje was volgens mij ook goedkoper dan de 8 euro voor wakke diepvriesfrieten met wat saus van Bevers die je op Werchter mocht dokken.

Oké het bier was duurder, maar goed, je had geen gedoe met bonnen en refund fees etc dus ja, you win some, you lose some. (Bij halve liters was het 50 cent duurder dan op Werchter trouwens, dus nog nipt binnen de pijngrens).
Dan is dat de enige die gelijk zat met de prijs, de rest was duurde en minder. Kwaliteit was goed, dat wel.
Ik denk dat het pinnen snel stopt als ze groeien, maar ik vrees dat de groei er niet in zit.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.015
1.006
Nee ook op RW had je kramen waar je voor +- 12 euro een hele pizza had. Het enige verschil was dat het eten iets lekkerder was op LIL. Al waren er nu al best lange rijen op een dag die allesbehalve uitverkocht was (Pumpkinsdag), dus als dat festival zou werken en meer verkopen dan zie ik dat ook niet beteren
Lange rijen? Ik heb ze alleszins niet gezien die dag.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Bring me the horizon speelt enige Europese festivalshow op RAR en RIP. Mag dus al geschrapt worden.
Ai dat is wel echt zonde zeg, wellicht dat er dan nog wel een zaalshow in NL komt. Of hoe luidt het statement precies?

Van deze line up mag Biffy Clyro graag overkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PK82

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
175
144
Nu ben ik wel blij dat je Greta Van Fleet niet voorstelt... 😩
Man, de horror... Imagine Dragons, Bazart, Goldband, Oscar & The Wolf, ... brrrr...
Ik gok dat drie op vier er zal staan, maar daarom niet op dezelfde dag natuurlijk :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken