Rock Werchter 2025

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
176
73
Is toch een kleine kans dat Fontaines D.C. komt vanwege die grote show in de UK die ze in hetzelfde weekend hebben als Rock Werchter? Mogen van mij maar al te graag komen volgend jaar!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.382
6.067
Is toch een kleine kans dat Fontaines D.C. komt vanwege die grote show in de UK die ze in hetzelfde weekend hebben als Rock Werchter? Mogen van mij maar al te graag komen volgend jaar!
Op zich deed The 1975 volgens mij hetzelfde traject in 2023.
Maar dan is enkel donderdag een optie.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.153
13.270
Fontaines D.C mag van mij wel thuis blijven to be honest. Op Pukkelpop zei hij 3 woorden in zijn hele show en gewoon zijn nummers aframmelen. Ik verwacht meer interactie als je zo een grote band hebt
Dit is echt alles dat ik nodig heb. Iedereen mag wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Van Morrison, gewoon spelen. Punt. Fijn om te zien dat FDC dat ook kan!
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

elo

Headliner
3 dec 2013
5.576
4.678
Fontaines D.C mag van mij wel thuis blijven to be honest. Op Pukkelpop zei hij 3 woorden in zijn hele show en gewoon zijn nummers aframmelen. Ik verwacht meer interactie als je zo een grote band hebt
Wil je dan die grapjes van The Offspring? Nee, doe mij maar 60 minuten keistrakke muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan en Bert

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.796
1.008
Iedereen mag wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Van Morrison, gewoon spelen.
Ja, maar dan moet de muziek voor zich spreken en bijzonder sterk zijn.
Inderdaad, bij Van Morrison werkt dat.
Bij heel wat andere bands (zeg maar het gros) helaas totaal niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.347
2.681
DJ sets zijn voor mij persoonlijk vaak gewoon saai, zou ik echt zonde vinden mocht zoiets headlinen. Dan heb ik nog liever een popshow. Daar kan ik nog wel effe een half uur naar kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en Breinaard

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.153
13.270
Ja, maar dan moet de muziek voor zich spreken en bijzonder sterk zijn.
Inderdaad, bij Van Morrison werkt dat.
Bij heel wat andere bands (zeg maar het gros) helaas totaal niet.
Oh nee, zelfs dan maakt het me niet uit. Je (of ik) komt (of kom) voor de muziek, niet voor een of ander zoetsappig verhaal over de straat waarin de artiest is opgegroeid (bij wijze van).
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

TNFke

Support act
16 jan 2014
826
801
Wil je dan die grapjes van The Offspring? Nee, doe mij maar 60 minuten keistrakke muziek.
Als ze 1u30 headlinen, dan mogen ze dat, dan kan ik bier halen.

Maar nu speelden ze een schooluurtje, dan moet je vlammen.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
DJ sets zijn voor mij persoonlijk vaak gewoon saai, zou ik echt zonde vinden mocht zoiets headlinen. Dan heb ik nog liever een popshow. Daar kan ik nog wel effe een half uur naar kijken.
Ik begrijp wat je bedoelt en ik ben het grotendeels met je eens maar Fred Again is imo geen standaard dj set. Bij Martin Garrix, Calvin Harris of Skrillex heb ik het idee dat ze op play drukken en vervolgens voor de sier aan wat knopjes draaien. Bij Fred Again gebeurt er iets als hij ergens op duwt of draait. Hierdoor heb ik een totaal andere beleving bij Fred Again.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.254
1.312
Nog zeer vroeg om te speculeren natuurlijk. Maar als het van mij afhangt, mogen van deze grote(re) artiesten er een aantal komen:

- Pearl Jam
- Nick Cave & the bad Seeds
- Jack White
- Lana Del Rey
- The Cure
- Green Day
- Sam Fender
- Vampire Weekend
- Fontaines D.C.
- Tame Impala
- The xx

Dat nieuwe album van The Cure moet toch ooit ééns uitkomen he?
 
  • Leuk
Waarderingen: 1979 en Sisco1481

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
58
44
Nog zeer vroeg om te speculeren natuurlijk. Maar als het van mij afhangt, mogen van deze grote(re) artiesten er een aantal komen:

- Pearl Jam
- Nick Cave & the bad Seeds
- Jack White
- Lana Del Rey
- The Cure
- Green Day
- Sam Fender
- Vampire Weekend
- Fontaines D.C.
- Tame Impala
- The xx

Dat nieuwe album van The Cure moet toch ooit ééns uitkomen he?
Fantastic list, would actually like to see each and every one of these. You can book the festival, thanks!
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
300
200
Zo weer eens bij lezen na alle vakantie perikelen ;)
Erg benieuwd of het meer dan 4 dagen RW gaat worden (oppas stress thuisfront neemt alweer toe haha)
Hoe groot is die kans? Moeten we daar echt rekening mee houden? Ik ben al gaar na 4 dagen 😬.
Over saaie bands gesproken met 0 interactie “white lies” gaaaap. Hoewel ik hun muziek erg kan waarderen vind ik hun shows erg saai
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
300
200
Nog zeer vroeg om te speculeren natuurlijk. Maar als het van mij afhangt, mogen van deze grote(re) artiesten er een aantal komen:

- Pearl Jam
- Nick Cave & the bad Seeds
- Jack White
- Lana Del Rey
- The Cure
- Green Day
- Sam Fender
- Vampire Weekend
- Fontaines D.C.
- Tame Impala
- The xx

Dat nieuwe album van The Cure moet toch ooit ééns uitkomen he?
Kom maar door met deze lijst! Met Sam op 1 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Gebruikers die dit onderwerp bekijken