Rock Werchter 2025

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
98
67
Zal wel onder een steen leven dan, echt nog nooit van gehoord.
Hoorde het van de zomer op de radio. Zag vervolgens dat ze in Melkweg komt in Amsterdam, dus dacht een mooie ontdekking! Maar ze groeit sneller dan dat ik kan bijhouden 😅😅
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.382
6.066
Zo mysterieus Jimmy! Spannend 😱! En we moeten wss nog enkele maanden geduld hebben voor we alles weten…
9 dagen festival op Werchter zou uniek zijn
Of sneller. Hangt er beetje vanaf hoe snel die tours allemaal afgeklopt zijn. Let wel, ik spreek ook even goed over de dagevents. Die weten we normaal sneller.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.795
1.007
Hoeveel dagen camping mogen ze eigenlijk organiseren?
Ik dacht dat die ook beperkt waren en dat ze niet zomaar bijvoorbeeld een camping mogen opzetten voor aaneensluitende dagevents?
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
383
202
Drie dagevents dat zou BRUCE SPRINGSTEEN, PEARL JAM en DUA LIPA kunnen zijn. Laatste heeft op 21 juni nog een Wembley show van haar Radical Optimus tournee. Bruce Springsteen speelt zijn laatste Europese show op 3 juli 2025 in Italie.
Voor Rock Werchter zou Billie Eilish een zekerheid kunnen zijn mits een bom geld. En verder The Cure of Depeche Mode, The National, Editors, Lorde, Imagine Dragons,...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.382
6.066
Drie dagevents dat zou BRUCE SPRINGSTEEN, PEARL JAM en DUA LIPA kunnen zijn. Laatste heeft op 21 juni nog een Wembley show van haar Radical Optimus tournee. Bruce Springsteen speelt zijn laatste Europese show op 3 juli 2025 in Italie.
Voor Rock Werchter zou Billie Eilish een zekerheid kunnen zijn mits een bom geld. En verder The Cure of Depeche Mode, The National, Editors, Lorde, Imagine Dragons,...
Haha, here we go again
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.795
1.007
Drie dagevents dat zou BRUCE SPRINGSTEEN, PEARL JAM en DUA LIPA kunnen zijn. Laatste heeft op 21 juni nog een Wembley show van haar Radical Optimus tournee. Bruce Springsteen speelt zijn laatste Europese show op 3 juli 2025 in Italie.
Voor Rock Werchter zou Billie Eilish een zekerheid kunnen zijn mits een bom geld. En verder The Cure of Depeche Mode, The National, Editors, Lorde, Imagine Dragons,...
Dua Lipa kan een volledige arena setup hebben, die je niet zomaar overplaatst op een open weide.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
826
801
Dua Lipa kan een volledige arena setup hebben, die je niet zomaar overplaatst op een open weide.
Beetje extra noppenvloer en rijplaten doen wonderen.

Tenzij het een exclusief podium is, maar ze hebben dat al eens geflikt op 10 dagen tijd in Werchter met Muse.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.382
6.066
Beetje extra noppenvloer en rijplaten doen wonderen.

Tenzij het een exclusief podium is, maar ze hebben dat al eens geflikt op 10 dagen tijd in Werchter met Muse.
Dat is de issue niet. Als een band een specifiek podium heeft voor een stadion, qua schermen en dergelijke, willen die gewoon een stadion.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
98
67
Drie dagevents dat zou BRUCE SPRINGSTEEN, PEARL JAM en DUA LIPA kunnen zijn. Laatste heeft op 21 juni nog een Wembley show van haar Radical Optimus tournee. Bruce Springsteen speelt zijn laatste Europese show op 3 juli 2025 in Italie.
Voor Rock Werchter zou Billie Eilish een zekerheid kunnen zijn mits een bom geld. En verder The Cure of Depeche Mode, The National, Editors, Lorde, Imagine Dragons,...
Ondanks dat het Werchter is, verwacht ik niet dat dit scenario komt. Bruce was er afgelopen zomer met een eigen dag. Dua Lipa was er afgelopen zomer ook en zou opvallend zijn dat zij een eigen dag krijgt. PJ zal een dag afsluiten op RW zelf, mochten ze komen.
The National en Editors sloten een dag op Live/isLive, zie ik niet ineens een dag op RW afsluiten. Lorde, leeft die nog? En ID was vorig jaar? Nog een sub.
Ik snap @jimmywe zijn reactie wel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken