Rock Werchter 2025

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.795
1.007

Een nieuw album voor Rihanna een een grote wereldtournee in 2025 in samenwerking met LIVE NATION met Glastonbury als headliner zijn de sterke geruchten over Rihanna. Dat opent perspectieven om ook Rock Werchter te headlinen dat ook door Live Nation wordt beheerd.

Dat ze haar maar dan op de timetable zetten op 10.02.2025 om 15u. Dan zal ze haar concert op RW net op tijd halen.

Was op PP ook niet het grote probleem dat het vooral een playback show was?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.377
6.048
Dat ze haar maar dan op de timetable zetten op 10.02.2025 om 15u. Dan zal ze haar concert op RW net op tijd halen.

Was op PP ook niet het grote probleem dat het vooral een playback show was?
Ze had er eigenlijk helemaal geen zin in. Er stond veel op tape maar dit kan gerust ondersteunend werken. Hoogtepunt voor haar waren de pizza’s voor de show, waardoor ze te laat was.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
496
712
Waarom staat Sam Fender bij "Verassing"? Volgens mij staat ie op het punt om iets uit te brengen, en is groot geworden op Rock Werchter. Als hij bijvoorbeeld met een nieuw album komt lijkt het mij een zekerheidje dat ie komt, of heb ik het verkeerd?
Is al bekend of hij gaat touren? Dan wordt het gelijk een stuk waarschijnlijker dat hij op RW gaat komen (ook al stond hij er vorig jaar nog).
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
98
67
Alleen pas je een ruimtelijk uitvoeringsplan en een omgevingsvergunning niet zomaar eventjes aan voor een keertje. En ligt de beslissing niet uitsluitend bij de gemeenten. De kans dat ze buiten die 7 dagen gaan (want daarover ging het - niet over meer dan de 5 van dit jaar), is dus wellicht onbestaande.
Gemeente schijnt ook niet geheel blij te zijn met de communicatie over Classic en Boutique dit jaar. Rock gaf aan dat het niet door kon gaan vanwege werkzaamheden aan de weg, wat niet klopte
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
170
141
Uiteindelijk zal de organisatie wel hun extra dag krijgen als dat nodig is. Is in verleden al meermaals gebeurd.
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
176
73
Is al bekend of hij gaat touren? Dan wordt het gelijk een stuk waarschijnlijker dat hij op RW gaat komen (ook al stond hij er vorig jaar nog).
Nee nog niet bekend. Maar er zijn wel geruchten over een nieuw album. Gaan we vast de komende maanden wat over horen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.795
1.007
Kans nihil:
Alice in Chains, Bon Jovi, Björk, Coldplay, Faith No More, Girl in Red, Guns ‘N Roses, Katy Perry, Moby, Morrissey, Oasis, Paul McCartney, Radiohead, Rage Against the Machine, Rolling Stones, Snoop Dogg, Stereophonics, Stevie Nicks, the Strokes, Stromae, System of a Down, U2
Waarom McCartney, Björk en Moby nihil?
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.377
6.048
Gemeente schijnt ook niet geheel blij te zijn met de communicatie over Classic en Boutique dit jaar. Rock gaf aan dat het niet door kon gaan vanwege werkzaamheden aan de weg, wat niet klopte
Gemeente is precies nooit blij. Zal eeuwige haat liefde verhouding blijven.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
496
712
Waarom McCartney, Björk en Moby nihil?
Moby: treedt zeer sporadisch op en heeft de afgelopen jaren helemaal niet getourd.
Van Björk kun je bijna hetzelfde zeggen, maar die heeft het afgelopen jaar dan nog wel een aantal optredens gedaan. Kans is inderdaad wel wat groter dan nihil.
Paul McCartney heeft plannen, maar kans op een eendaagse (Boutique, TW Classic) lijkt veel groter dan op RW.

Het blijft subjectief.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.795
1.007
Het blijft subjectief.
Wel ja, 'nihil' is echt wel nul kans, terwijl bij die drie er imo ergens toch wel een kans bestaat.
Bijv. Moby: uitverkocht Sportpaleis, goede band met België en RW, ...
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.983
4.053
Wel ja, 'nihil' is echt wel nul kans, terwijl bij die drie er imo ergens toch wel een kans bestaat.
Bijv. Moby: uitverkocht Sportpaleis, goede band met België en RW, ...
Ik denk dat we het woord nihil in Nederland verkeerd gebruiken. De kans is nihil, de kans is heel klein ipv de kans is nagenoeg nul
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.795
1.007
Ik denk dat we het woord nihil in Nederland verkeerd gebruiken. De kans is nihil, de kans is heel klein ipv de kans is nagenoeg nul
Ah? Voor mij is 'nihil' echt wel zeer sterk niks, nul, onbestaande, ... 😉

 
  • Leuk
Waarderingen: SvenH23

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.351
3.375
Ideale KluB C afsluiter vind ik…
Ik vrees dat Charli XCX niet meer gaat langskomen voor zo'n spot. Die ziet het duidelijk groter, zeker als je ziet met wat voor productie ze tourt tegenwoordig. Terecht ook, samen met Sabrina Carpenter en Chappell Roan domineert ze popcultuur deze zomer. Die laatste zie ik bijvoorbeeld op Pukkelpop volgend jaar ook meteen een spot als derdelaatste op main krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TMS98

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
246
214
Om te illustreren hoe gigantisch hard Chapell Roan de laatste tijd is opgeblazen:

Speciale uitvoering van haar LP bij Blood Records, waar echt niet waanzinnig debiel veel ruchtbaarheid aan wordt gegeven, echt binnen een poep en een scheet uitverkocht. Binnen 15 minuten, blijkbaar een absoluut record. Duurt meestal dagen tot weken voor zo’n numbered reissue niet meer te krijgen is, ook laatst nog bij bijvoorbeeld Dua Lipa…

 
  • Leuk
Waarderingen: SvenH23 en Thieske

Gebruikers die dit onderwerp bekijken