Rock Werchter 2025

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
176
73
Foster the People met een nieuw album. Kan dus denk ik ook een grote kanshebber zijn voor RW!
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
386
203
Ondanks dat het Werchter is, verwacht ik niet dat dit scenario komt. Bruce was er afgelopen zomer met een eigen dag. Dua Lipa was er afgelopen zomer ook en zou opvallend zijn dat zij een eigen dag krijgt. PJ zal een dag afsluiten op RW zelf, mochten ze komen.
The National en Editors sloten een dag op Live/isLive, zie ik niet ineens een dag op RW afsluiten. Lorde, leeft die nog? En ID was vorig jaar? Nog een sub.
Ik snap @jimmywe zijn reactie wel
Het zijn gefundeerde mogelijkheden: BRUCE SPRINGSTEEN zet zijn wereldtournee voort in 2025 met 31 mei Marseille, 15 juni Praag en Milaan op 30 juni en 3 juli. Ik zie daar wel nog een aantal europese data bijverschijnen. En hij zal maar al te graag zijn dochter in Belgie bezoeken.
PEARL JAM moet ook in 2025 nog enkele geannuleerde concerten inhalen in Europa en komt elke drie tot vier jaar wel in Werchter, laatste keer was in 2022.
DUA LIPA heeft een paar shows in Wembley dus waarom geen andere shows in Europa eraanbreien. En dat ze dit jaar al headlinede op Werchter maakt geen verschil. Bruce Springsteen was zowel in 2023 als in 2024 op Werchter via eerst TW Classic en dan een duurdere losse show dit jaar.
THE NATIONAL was laatste keer op Werchter in 2018, hoog tijd dat ze nog eens komen als headliner of subheadliner op Rock Werchter. De kwaliteit om af te sluiten hebben ze wel. The EDITORS waren een hype in 2023 in de Barn en keerden dit jaar terug in het Sportpaleis en Live is Live dus waarom niet terugkeren op de main van Rock Werchter in 2025 als headliner of subheadliner.
LORDE Is bezig met een nieuw album en heeft vorig jaar Sziget afgesloten. Dus waarom Werchter niet in 2025?
Billie Eilish is een quasi zekerheid met de open data in haar tour van 2025. Maar als ik er minstens drie van de bovengenoemde namen goed heb als headliner of subheadliner is dat mooi als lid van het gis-team. Jimmy heeft een beter overzicht via zijn connecties met de boekers van Rock Werchter. Gissen heeft ook zijn charmes.
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.879
5.272
Op welke positie zien jullie sleep token trouwens. Lijkt mij een mooie barn headliner.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.304
1.165
Op welke positie zien jullie sleep token trouwens. Lijkt mij een mooie barn headliner.
headliner barn is te vroeg toch?
of is dat al zo groot en heb ik liggen slapen want eigenlijk totaal niet gevolgd sleep token
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.879
5.272
headliner barn is te vroeg toch?
of is dat al zo groot en heb ik liggen slapen want eigenlijk totaal niet gevolgd sleep token
Verkopen een vorst nationaal uit. Denk niet dat een barn headliner van dit jaar dat gedaan heeft. En ze hebben wel wat onderhandelingsruimte met dat ze niet zo veel spelen en omdat ze nu op een major label zitten. Dat is mijn redenering toch maar het is inderdaad vroeg.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
712
582
Verkopen een vorst nationaal uit. Denk niet dat een barn headliner van dit jaar dat gedaan heeft. En ze hebben wel wat onderhandelingsruimte met dat ze niet zo veel spelen en omdat ze nu op een major label zitten.
Vorig jaar op Jera nog om 20 uur. Lijkt me dan een vrij grote stap om dan de tweede stage op een (buiten het genre) major af te sluiten.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.382
6.066
Ken het niet zo heel goed, is dat ook niet potentieel headliner materiaal voor graspop?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.879
5.272
Ken het niet zo heel goed, is dat ook niet potentieel headliner materiaal voor graspop?
Denk dat het daar nog net te vroeg voor is en dan is de barn denk ik een mooie tussenstap zodat je deze band niet moet in het daglicht zetten want dat gaat gewoon niet werken en qua genre denk ik dat dit ook gewoon op Werchter werkt.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.725
8.638
Denk dat het daar nog net te vroeg voor is en dan is de barn denk ik een mooie tussenstap zodat je deze band niet moet in het daglicht zetten want dat gaat gewoon niet werken en qua genre denk ik dat dit ook gewoon op Werchter werkt.
met hoe veel tickets die verkopen zie ik niet in waarom die niet de north stage kunnen headlinen, maar goed dat dacht ik ook over Electric Callboy dus wellicht dat de organisatie er anders over denkt.

ben overigens wel benieuwd wat Volbeat gaat doen, die hebben ook nog een Werchter show goed te maken, lijkt me een prima sub voor Werchter. Al kunnen ze natuurlijk ook gewoon Graspop headlinen. Ben benieuwd waar de band de voorkeur aan geeft.
 

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
58
44
So still no real info of who is playing yet then. Can’t wait until the announcements start coming
 

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
97
104
Het zijn gefundeerde mogelijkheden: BRUCE SPRINGSTEEN zet zijn wereldtournee voort in 2025 met 31 mei Marseille, 15 juni Praag en Milaan op 30 juni en 3 juli. Ik zie daar wel nog een aantal europese data bijverschijnen. En hij zal maar al te graag zijn dochter in Belgie bezoeken.
PEARL JAM moet ook in 2025 nog enkele geannuleerde concerten inhalen in Europa en komt elke drie tot vier jaar wel in Werchter, laatste keer was in 2022.
DUA LIPA heeft een paar shows in Wembley dus waarom geen andere shows in Europa eraanbreien. En dat ze dit jaar al headlinede op Werchter maakt geen verschil. Bruce Springsteen was zowel in 2023 als in 2024 op Werchter via eerst TW Classic en dan een duurdere losse show dit jaar.
THE NATIONAL was laatste keer op Werchter in 2018, hoog tijd dat ze nog eens komen als headliner of subheadliner op Rock Werchter. De kwaliteit om af te sluiten hebben ze wel. The EDITORS waren een hype in 2023 in de Barn en keerden dit jaar terug in het Sportpaleis en Live is Live dus waarom niet terugkeren op de main van Rock Werchter in 2025 als headliner of subheadliner.
LORDE Is bezig met een nieuw album en heeft vorig jaar Sziget afgesloten. Dus waarom Werchter niet in 2025?
Billie Eilish is een quasi zekerheid met de open data in haar tour van 2025. Maar als ik er minstens drie van de bovengenoemde namen goed heb als headliner of subheadliner is dat mooi als lid van het gis-team. Jimmy heeft een beter overzicht via zijn connecties met de boekers van Rock Werchter. Gissen heeft ook zijn charmes.
Editors hebben reeds gehint dat er wellicht een pauze komt omdat Tom Smith wat meer aan solozaken wilt werken.

Mag je dus vrijwel zeker schrappen
 

Yerko_music

Campingartiest
11 sep 2023
72
48
Fontaines D.C mag van mij wel thuis blijven to be honest. Op Pukkelpop zei hij 3 woorden in zijn hele show en gewoon zijn nummers aframmelen. Ik verwacht meer interactie als je zo een grote band hebt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken