Rock Werchter 2025

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Zo weer eens bij lezen na alle vakantie perikelen ;)
Erg benieuwd of het meer dan 4 dagen RW gaat worden (oppas stress thuisfront neemt alweer toe haha)
Hoe groot is die kans? Moeten we daar echt rekening mee houden? Ik ben al gaar na 4 dagen 😬.
Over saaie bands gesproken met 0 interactie “white lies” gaaaap. Hoewel ik hun muziek erg kan waarderen vind ik hun shows erg saai
5dagen na elkaar geen optie
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
98
67
Het zijn gefundeerde mogelijkheden: BRUCE SPRINGSTEEN zet zijn wereldtournee voort in 2025 met 31 mei Marseille, 15 juni Praag en Milaan op 30 juni en 3 juli. Ik zie daar wel nog een aantal europese data bijverschijnen. En hij zal maar al te graag zijn dochter in Belgie bezoeken.
PEARL JAM moet ook in 2025 nog enkele geannuleerde concerten inhalen in Europa en komt elke drie tot vier jaar wel in Werchter, laatste keer was in 2022.
DUA LIPA heeft een paar shows in Wembley dus waarom geen andere shows in Europa eraanbreien. En dat ze dit jaar al headlinede op Werchter maakt geen verschil. Bruce Springsteen was zowel in 2023 als in 2024 op Werchter via eerst TW Classic en dan een duurdere losse show dit jaar.
THE NATIONAL was laatste keer op Werchter in 2018, hoog tijd dat ze nog eens komen als headliner of subheadliner op Rock Werchter. De kwaliteit om af te sluiten hebben ze wel. The EDITORS waren een hype in 2023 in de Barn en keerden dit jaar terug in het Sportpaleis en Live is Live dus waarom niet terugkeren op de main van Rock Werchter in 2025 als headliner of subheadliner.
LORDE Is bezig met een nieuw album en heeft vorig jaar Sziget afgesloten. Dus waarom Werchter niet in 2025?
Billie Eilish is een quasi zekerheid met de open data in haar tour van 2025. Maar als ik er minstens drie van de bovengenoemde namen goed heb als headliner of subheadliner is dat mooi als lid van het gis-team. Jimmy heeft een beter overzicht via zijn connecties met de boekers van Rock Werchter. Gissen heeft ook zijn charmes.
Gefundeerd als je het zelf roept: BRUCE drie jaar achter elkaar, wordt toch wel een beetje teveel van het goede.
PJ noemde als ik headliner voor RW, zie niet in waarom die een dag zelf nodig hebben als ze RW goed afsluiten.

Dua Lipa: Van een stadion naar de weide? Dan verwacht ik eerder een stadion tour, heeft bewezen dat ze dat aankan.

The National kan, maar verkopen nog geen Live/isLive uit (samen met the Editors), maar Barn zou mooi zijn.
The National tourt nu met War on Drugs, mogelijk dat ze samen komen. Zou wel mooi zijn.


PJ verwacht ik op RW. Billie zou ook mooi zijn en Lorde is afwachten met album en mogelijke tour.

En gissen blijft leuk, uiteraard.
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
735
915
Gefundeerd als je het zelf roept: BRUCE drie jaar achter elkaar, wordt toch wel een beetje teveel van het goede.
PJ noemde als ik headliner voor RW, zie niet in waarom die een dag zelf nodig hebben als ze RW goed afsluiten.

Dua Lipa: Van een stadion naar de weide? Dan verwacht ik eerder een stadion tour, heeft bewezen dat ze dat aankan.

The National kan, maar verkopen nog geen Live/isLive uit (samen met the Editors), maar Barn zou mooi zijn.
The National tourt nu met War on Drugs, mogelijk dat ze samen komen. Zou wel mooi zijn.


PJ verwacht ik op RW. Billie zou ook mooi zijn en Lorde is afwachten met album en mogelijke tour.

En gissen blijft leuk, uiteraard.

Doe maar Elbow - The War on Drugs - Bruce Springsteen met Caroline Polacheck en Big Big Train in The Barn.

Natte droom.
 
  • Wow
  • Winning
Waarderingen: Tinus101 en Jamel

swissepfan

Support act
7 dec 2022
859
746
Na de gigantische en terechte zegetocht van Pommelien Thijs op Pukkelpop blijf ik erbij dat zij absoluut een plaats op Werchter verdient volgend jaar! Alle mensen die ik sprak die haar voordien amper kenden en enkel voor de hype waren gaan zien op Pukkelpop vonden het een geweldige show. "Veel meer rock dan verwacht" was onder andere een van de commentaren.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.383
6.067
Na de gigantische en terechte zegetocht van Pommelien Thijs op Pukkelpop blijf ik erbij dat zij absoluut een plaats op Werchter verdient volgend jaar! Alle mensen die ik sprak die haar voordien amper kenden en enkel voor de hype waren gaan zien op Pukkelpop vonden het een geweldige show. "Veel meer rock dan verwacht" was onder andere een van de commentaren.
Op werchter heb je natuurlijk wel wat dagevents. Het zal wat verdelen worden.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
827
801
Na de gigantische en terechte zegetocht van Pommelien Thijs op Pukkelpop blijf ik erbij dat zij absoluut een plaats op Werchter verdient volgend jaar! Alle mensen die ik sprak die haar voordien amper kenden en enkel voor de hype waren gaan zien op Pukkelpop vonden het een geweldige show. "Veel meer rock dan verwacht" was onder andere een van de commentaren.
En ze brengt veel volk vroeg op de wei, dat is goed voor de kassa.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
938
932
Mooi hoor die verwachtingen, maar dat kan ook hier

Is het mogelijk dat deze net als die van vorig jaar een sticky wordt?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Thisso

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
182
136
Zou bon iver tevreden zijn als co head? En vooral : verkopen ze genoeg kaarten om die plaats te rechtvaardigen?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.458
698
Zou bon iver tevreden zijn als co head? En vooral : verkopen ze genoeg kaarten om die plaats te rechtvaardigen?
Sportpaleis was in 2022 zo goed als uitverkocht. Dan ben je volgens mij wel minstens co-headliner. Bon Iver bij zonsondergang en The XX/Tame Impala afsluitend in het donker, ik zou er zo een dagticket voor kopen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.458
698
Moesten Foo Fighters volgende zomer terugkeren voor een nieuw rondje festivals, dan zie ik ze nog wel headlinen op een van de losse events. Vul de dag op met een paar gitaaracts van het kaliber The Hives/Gaslight Anthem/Skunk Anansie + de typische Belgen, en je trekt die wei goed vol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en slyke

TNFke

Support act
16 jan 2014
827
801
Moesten Foo Fighters volgende zomer terugkeren voor een nieuw rondje festivals, dan zie ik ze nog wel headlinen op een van de losse events. Vul de dag op met een paar gitaaracts van het kaliber The Hives/Gaslight Anthem/Skunk Anansie + de typische Belgen, en je trekt die wei goed vol.
Eerste 5 minuten: Yes, Foo Fighters op TW Classic. Om dan 5 uur te bleiten (huilen) dat we oud worden.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
827
801
Ik ging al naar TW Classic toen ik begin de twintig was, dus dat valt wel mee... 😉
Ik ook, maar (nog) niet voor de bands waar ik in mijn jeugd naar luisterde.

* Ik tel die vreemde 2010 en later Editors editie niet mee.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.383
6.067
Zou bon iver tevreden zijn als co head? En vooral : verkopen ze genoeg kaarten om die plaats te rechtvaardigen?
Op 1 of andere manier heeft den Bonny altijd andere plannen tijdens weekend Werchter. Beetje de naam waar ze al het meeste hebben naast gegrepen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken