Rock Werchter 2024

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
348
512
Ik heb Greta van Fleet nog nooit gezien. De laatste keer op werchter moesten ze afzeggen ivm Covid-geval onder de crew.
Ik hoor en lees altijd heel verschillende verhalen; wannabe Led Zeppelin afdankertjes tot geweldig.
Van hun pinkpop optreden zie ik toch vooral positieve recensies.

ik ben erg benieuwd! Ik verkies ze toch wel boven Nathaniel
Heb laatst nog een zaalshow van hun gezien en ik vind ze gewoon headliner materiaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en festirock

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
348
512
PS, ik heb daarstraks rond 16u parkeertickets combi Blauw 1 kunnen kopen via ticketmaster. Dus de gewone weg. Nadat ik al dagen lang een grijze knop zag was deze plots blauw. Het loont dus de moeite om het in het oog te houden.
Da's wel raar want parkingtickets kan je geloof ik niet doorverkopen via ticketmaster.
Staat ook gewoon terug grijs.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
300
375
Wat ik me ook afvraag: wanneer worden de gratis coins als het ware ingezet? Want ik zie ze er ook voor aan om eerst al je betaalde coins af te schrijven en aan het einde wanneer je alleen nog 4 gratis coins over hebt, je deze dus niet meer kunt refunden. Waarom maken ze er anders onderscheid in in je wallet?
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
Een halfuur overlap van de twee uur Lenny. Ik ga (normaal gezien toch) voor het volledig optreden van Jane's Addiction, toch de exclusievere naam. Ik zie dat het Pinkpopoptreden volledig op YouTube staat (
), ga dit alleszins nog eens bekijken.
Ik heb even Jane's addiction gekeken, en man man man dat valt niet mee zeg. Wat zingt die Perry Farrel vals.
 
  • Haha
Waarderingen: redle

planettelex

Playlistbediener
12 jun 2018
29
14
Wat ik me ook afvraag: wanneer worden de gratis coins als het ware ingezet? Want ik zie ze er ook voor aan om eerst al je betaalde coins af te schrijven en aan het einde wanneer je alleen nog 4 gratis coins over hebt, je deze dus niet meer kunt refunden. Waarom maken ze er anders onderscheid in in je wallet?
Goede vraag. Dan zou het toch op z'n minst zo moeten zijn dat je na gebruik van de eerste 20 coins je de eerste gratis coin kan gebruiken, daarna weer na de 40e, etc.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Wat ik me ook afvraag: wanneer worden de gratis coins als het ware ingezet? Want ik zie ze er ook voor aan om eerst al je betaalde coins af te schrijven en aan het einde wanneer je alleen nog 4 gratis coins over hebt, je deze dus niet meer kunt refunden. Waarom maken ze er anders onderscheid in in je wallet?
Je maakt eerst je gratis coins op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Loek123

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Iemand die weet hoe dat cashless systeem werkt als je op verschillende losse dagen met verschillende losse tickets binnenkomt? Houd ik dezelfde QR code wanneer ik op de tweede dag op een ander ticker het terrein op loop? Kan ik de coins die ik voor donderdag heb aangeschaft op zaterdag ook weer gebruiken?
Iedere ticket heeft zijn eigen code. Dus wat @Jamel zegt, de coins op je bandje van donderdag kun je zaterdag ook gebruiken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DanielNedelko

Subsea

Playlistbediener
21 jun 2023
11
17
Ik heb Greta van Fleet nog nooit gezien. De laatste keer op werchter moesten ze afzeggen ivm Covid-geval onder de crew.
Ik hoor en lees altijd heel verschillende verhalen; wannabe Led Zeppelin afdankertjes tot geweldig.
Van hun pinkpop optreden zie ik toch vooral positieve recensies.

ik ben erg benieuwd! Ik verkies ze toch wel boven Nathaniel
GvF nu al een aantal keer gezien, waarvan de eerste keer in 2018 in de Paradiso (capaciteit van 1500). Jaar erna heb ik ze gezien in de AFAS (6000) en vorig jaar stonden ze in de Ziggo (15000). Show in de AFAS was echt goed, maar pakte mij (uiteraard) niet zo als de Paradiso, dat is niet meer te evenaren.

Het is wel eigenlijk altijd echt strak en leuk bij GvF. Maar je moet er wel van houden dat je LZ in de muziek hoort, daar houdt niet iedereen van. En Josh is niet zo van het praten, gewoon de set spelen en klaar. Voor sommige juist een zegen, maar van mij mag het publiek wel een beetje vermaakt worden buiten de nummers om. Kortom; ik ga er zeker naartoe!
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
130
115
Ik heb gvf en rateliff allebei een paar keer gezien. Ik ben heel blij dat rateliff in club c staat want op t hoofdpodium kwam het niet echt over. Gvf heeft me niet echt kunnen pakken, dus ik denk dat ik toch in club c te vinden ben! Volgende week is t al bijna zover! Zin in!!
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
514
480
GvF nu al een aantal keer gezien, waarvan de eerste keer in 2018 in de Paradiso (capaciteit van 1500). Jaar erna heb ik ze gezien in de AFAS (6000) en vorig jaar stonden ze in de Ziggo (15000). Show in de AFAS was echt goed, maar pakte mij (uiteraard) niet zo als de Paradiso, dat is niet meer te evenaren.

Het is wel eigenlijk altijd echt strak en leuk bij GvF. Maar je moet er wel van houden dat je LZ in de muziek hoort, daar houdt niet iedereen van. En Josh is niet zo van het praten, gewoon de set spelen en klaar. Voor sommige juist een zegen, maar van mij mag het publiek wel een beetje vermaakt worden buiten de nummers om. Kortom; ik ga er zeker naartoe!
Ik houd ook erg van Kings of Leon, dus ik heb dat opzwepende niet nodig als de muziek maar goed is! En ik kan het waarderen dat een band op een andere band lijkt qua sound, 0 moeite mee. Er staat genoeg show tegenover van andere bands/namen, als GVF muzikaal dan maar klopt ben ik blij ;)
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: musicislife en Subsea

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
300
375
Je maakt eerst je gratis coins op.
Heb je dit ergens gelezen? Ik kon het nergens vinden namelijk.

Verder aan het inluisteren en...Sum 41 heeft echt een heel goede setlist gewoon. Die gaan een dik uur knallen op die main als sub met pyro en enorm veel fun. Dopamine-We're all to blame gaat het soort één-tweetje worden waar de Rode Duivels enkel van kunnen dromen momenteel.
Ook echt gruwelijk veel zin hierin, laatste keer in 013 was heel vet. Setlist zal wel voornamelijk hetzelfde zijn met wat singles van het nieuwe album erbij.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Goede vraag. Dan zou het toch op z'n minst zo moeten zijn dat je na gebruik van de eerste 20 coins je de eerste gratis coin kan gebruiken, daarna weer na de 40e, etc.
Alle free coins worden automatisch eerst opgemaakt en dan pas de rest, als ze hetzelfde systeem als grapsop gebruiken iig
Ik had zelf 100 (+5) coins en die 5 gratis coins gingen als eerst er af.
 
  • Leuk
Waarderingen: planettelex

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Net de laatste weerupdate gelezen: " Vanaf donderdag tot en met het weekend blijft het meestal droog met temperaturen tussen 22 en 24 graden" . Klinkt perfect. Had nog een graad of 3 meer mogen zijn maar zeker niet slecht.
Het aftellen kan beginnen
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Net de laatste weerupdate gelezen: " Vanaf donderdag tot en met het weekend blijft het meestal droog met temperaturen tussen 22 en 24 graden" . Klinkt perfect. Had nog een graad of 3 meer mogen zijn maar zeker niet slecht.
Het aftellen kan beginnen
24 tussen het volk, in de zon, op een weiland. Gaat gewoon heerlijk zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken