Rock Werchter 2024

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
257
118
Ik hoop eigenlijk dat werchter dit jaar in kleinere pakketjes namen dropt, zoals pukkelpop vorig jaar elke week een paar namen, vind ik veel spannender dan zo 2 pakketjes van 35 namen en klaar
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Ik hoop dan weer echt op The Mysterines op de Slope. Zouden ook best als opener op Main kunnen, maar op de Slope zou machtig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
36
39
Ik hoop eigenlijk dat werchter dit jaar in kleinere pakketjes namen dropt, zoals pukkelpop vorig jaar elke week een paar namen, vind ik veel spannender dan zo 2 pakketjes van 35 namen en klaar
Ik verkies eind deze maand de volgende 30 namen in 1 groot pakket, dan kan ik snel beslissen of ik een combiticket koop of niet; ik zou niet graag hebben dat de combi’s ineens uitverkocht zijn.
Weet iemand wanneer deze combi’s ongeveer uitverkocht zullen zijn? Waarschuwt RW als dit bijna zover is?
 
  • Leuk
Waarderingen: leon94

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.773
3.716
Ik verkies eind deze maand de volgende 30 namen in 1 groot pakket, dan kan ik snel beslissen of ik een combiticket koop of niet; ik zou niet graag hebben dat de combi’s ineens uitverkocht zijn.
Weet iemand wanneer deze combi’s ongeveer uitverkocht zullen zijn? Waarschuwt RW als dit bijna zover is?
Altijd waarschuwing.

En volgens mij was ik vorig jaar pas in april of mei ofzo. Zal zo'n vaart niet lopen
 
  • Leuk
Waarderingen: Jean

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.773
3.716
Kan ook dat bv. Snow Patrol in de barn staat en de main dan iets is als: Simple Plan - Bad Omens - Tom Morello - Yungblud - Sum 41 - x - Maneskin

Was dit maar de donderdag en dan de huidige donderdag op de vrijdag, was ik lekker een dagje later gekomen ;)
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.169
1.631
Morello kan even makkelijk in de Barn of Klub C staan. Ik zie Snow Patrol veel beter tot zijn recht komen op die main, dan Morello die een uurtje riffs en covers brengt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.167
5.499
Mijn gok is dan voor vrijdag:
Main stage: Simple Plan - Tom Morello - Snow Patrol - Yungblud - Sum 41 - … - Maneskin
Barn: … - The Beaches - Bad Omens - … - dEUS - …
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Gebruikers die dit onderwerp bekijken