Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Ik bedoelde dat hij letterlijk samen met Maneskin optreedt, maar dat is blijkbaar echt te veel out of the box.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.612
2.096
Hij staat ergens in de middag, komt hoogstens een nummertje meespelen bij Maneskin. Al vraag ik me af of die shows echt spontaniteit toelaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.582
denk niet dat tom morello hoger zal staan dan tweede/derde mainstage band, op graspop speelde hij rond 3 uur met bands als epica, papa roach, arch enemy er nog na. hij stond wel vrij hoog op de poster trouwens, dus wellicht dat hij wel moeilijk doet om de spot op de poster maar niet hoe laat hij speelt
als hij op de werchter poster straks vrij hoog staat zou ik dit dus met een korreltje zout nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.434
6.811
Volgens mij doet Morello altijd wel The Ghost of Tom Joad live, het nummer wat hij met Bruce Springsteen heeft geschreven. Ben je in elk geval verzekerd van 10 minuten prachtige muziek.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: The_Kist en Paddy

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.653
denk niet dat tom morello hoger zal staan dan tweede/derde mainstage band, op graspop speelde hij rond 3 uur met bands als epica, papa roach, arch enemy er nog na. hij stond wel vrij hoog op de poster trouwens, dus wellicht dat hij wel moeilijk doet om de spot op de poster maar niet hoe laat hij speelt
als hij op de werchter poster straks vrij hoog staat zou ik dit dus met een korreltje zout nemen.
Ja eens. Of ergens rond 18 uur in de Barn. Op de een of andere manier vind ik dat een logischere boeking. Bij Werchter hebben ze ook wel gezien wat voor show hij speelt en dat dit eigenlijk niet echt past op een veld voor bijna 90k mensen
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.653
Volgens mij doet Morello altijd wel The Ghost of Tom Joad live, het nummer wat hij met Bruce Springsteen heeft geschreven. Ben je in elk geval verzekerd van 10 minuten prachtige muziek.
Kleine correctie. Bruce heeft 'm geschreven en Ratm heeft er een veel stevigere cover van gemaakt. Die live versie van hen samen van dat nummer is magistraal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.434
6.811
Kleine correctie. Bruce heeft 'm geschreven en Ratm heeft er een veel stevigere cover van gemaakt. Die live versie van hen samen van dat nummer is magistraal.
Ah oké, terechte correctie. Hoe dan ook wel een heel mooi nummer en ik denk één van de hoogtepunten van de liveset van Morello.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Is het ook niet ergens logisch dat een metal, hiphop of elektronica-act lager zou staan op een major dan op een niche festival? Ik schat dat ie op zo'n plekje als Prophets Of Rage indertijd gaat terecht komen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Is het ook niet ergens logisch dat een metal, hiphop of elektronica-act lager zou staan op een major dan op een niche festival? Ik schat dat ie op zo'n plekje als Prophets Of Rage indertijd gaat terecht komen.
Hij mag gerust een trapje lager staan dan PoR. Op Graspop vorige zomer speelde hij 15:10-16:00. En naargelang die prestatie had ik hem zelfs niet geboekt.
It's just a name.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Ik zie filmpjes van optredens van vorig jaar dat hij bij Killing in the name of de zangmicrofoon naar het publiek draait. Tja, niet echt waar ik op zit te wachten.
Terug naar een eerdere opmerking: is het te veel out of the box om te denken dat hij misschien letterlijk co-header met Maneskin is? Ook in het licht van de naderende (tijdelijke?) ontmanteling van Maneskin.
Nee, stond op Graspop in de middag. Die gaat op RW echt niet hoog staan.

Ik heb me er wel bij vermaakt eerlijk gezegd. Vind Interstate 80 ook een lekker nummer. Gaat in de middag best werken in het zonnetje. Juist de barn lijkt mij minder.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Gewoon 2des/3des van de dag. En weer een perfecte naam voor de eerder oppervlakkige werchterganger.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.582
Is het ook niet ergens logisch dat een metal, hiphop of elektronica-act lager zou staan op een major dan op een niche festival? Ik schat dat ie op zo'n plekje als Prophets Of Rage indertijd gaat terecht komen.
Ik begrijp deze comment niet helemaal, PoR stonden op werchter en stuk hoger dan dat tom morello op graspop stond toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.710
Gewoon 2des/3des van de dag. En weer een perfecte naam voor de eerder oppervlakkige werchterganger.
Denk je dat? De oppervlakkige Werchterganger kent toch niets van wat die instrumentaatjes? Sowieso zonde van de spot, op welke plek dan ook.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken