Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoop eigenlijk dat werchter dit jaar in kleinere pakketjes namen dropt, zoals pukkelpop vorig jaar elke week een paar namen, vind ik veel spannender dan zo 2 pakketjes van 35 namen en klaar
Ik hoop eigenlijk dat werchter dit jaar in kleinere pakketjes namen dropt, zoals pukkelpop vorig jaar elke week een paar namen, vind ik veel spannender dan zo 2 pakketjes van 35 namen en klaar
Ik verkies eind deze maand de volgende 30 namen in 1 groot pakket, dan kan ik snel beslissen of ik een combiticket koop of niet; ik zou niet graag hebben dat de combi’s ineens uitverkocht zijn.
Weet iemand wanneer deze combi’s ongeveer uitverkocht zullen zijn? Waarschuwt RW als dit bijna zover is?
Ik verkies eind deze maand de volgende 30 namen in 1 groot pakket, dan kan ik snel beslissen of ik een combiticket koop of niet; ik zou niet graag hebben dat de combi’s ineens uitverkocht zijn.
Weet iemand wanneer deze combi’s ongeveer uitverkocht zullen zijn? Waarschuwt RW als dit bijna zover is?
Morello kan even makkelijk in de Barn of Klub C staan. Ik zie Snow Patrol veel beter tot zijn recht komen op die main, dan Morello die een uurtje riffs en covers brengt.
Mijn gok is dan voor vrijdag:
Main stage: Simple Plan - Tom Morello - Snow Patrol - Yungblud - Sum 41 - … - Maneskin
Barn: … - The Beaches - Bad Omens - … - dEUS - …