Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien ook een beter beleid met het laten vertrekken van alle bezoekers zodat mensen niet 2 optredens gaan wachten om vervolgens bij een artiest voor de main in de barn al rode kruizen te hebben.
Misschien ook een beter beleid met het laten vertrekken van alle bezoekers zodat mensen niet 2 optredens gaan wachten om vervolgens bij een artiest voor de main in de barn al rode kruizen te hebben.
Hopelijk en waarschijnlijk niet. Vond het afgelopen jaar bij Editors al vrij druk. Nog meer mensen erin proppen is niet veilig en ook niet echt niet comfortabel.
Hopelijk een beter blokkenschema. Zet een dEUS tijdens een Maneskin, niet ervoor. Betere spreiding van het volk zal dat Barn probleem een groot stuk oplossen.
Zie Rosalia tijdens QOTSA, een betere verdeling kon niet.
Hopelijk en waarschijnlijk niet. Vond het afgelopen jaar bij Editors al vrij druk. Nog meer mensen erin proppen is niet veilig en ook niet echt niet comfortabel.
Hopelijk een beter blokkenschema. Zet een dEUS tijdens een Maneskin, niet ervoor. Betere spreiding van het volk zal dat Barn probleem een groot stuk oplossen.
Zie Rosalia tijdens QOTSA, een betere verdeling kon niet.
Dat vind ik toch wel een lastige. Het fijne dit jaar was dat je zowel de Barnhead als de afsluiter op main kon zien omdat ze altijd na elkaar geprogrammeerd waren. Maar inderdaad: hoe groter de clash, hoe kleiner de kans op rode kruizen bij de Barn.
Het alternatief blijft om een populairdere subhead op main te hebben, zoals QOTSA t.o.v. Rosalia. Vorig jaar waren de grootste problemen op donderdag (Charlotte de Witte + Iggy Pop in de Barn, Sam Fender + Stormzy op main, bovendien ging het regenen), vrijdag (Editors in de Barn, Liam Gallagher op main - kleine onderschatting van de populariteit van de Editors) en zaterdag (Fred Again in de Barn, Oscar & the Wolf op main - tja).
De Barn leegvegen na elk optreden vind ik geen optie. Dan ga je bij elke populaire artiest een stormloop vooraf krijgen.
Ik betaal zo veel én ik ben nog niet zeker dat ik een (goede) plaats heb én er spelen te veel acts gelijk... Ik zeg niet dat jij zo iemand bent, maar als je zo denkt kan je beter geen festivals doen medunkt.
Gisterenavond nog eens een stapje gezet. Viel me op dat er veel posters waren van losse RW acts met hun dag. Behalve van de zondag natuurlijk. Posters zien passeren van oa NBT, Sum 41 en Greta Van Fleet.
Ik betaal zo veel én ik ben nog niet zeker dat ik een (goede) plaats heb én er spelen te veel acts gelijk... Ik zeg niet dat jij zo iemand bent, maar als je zo denkt kan je beter geen festivals doen medunkt.
Dan kun je inderdaad beter geen Rock Werchter doen. Er zijn genoeg festivals waar je gewoon 2 halve acts kan kijken. Die kruizen is echt wel een beetje uniek