Rock Werchter 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.915
Geen enkele major heeft die grote subs of coheads waar hier zo om geroepen wordt momenteel. Leg je er maar bij neer.
Wat wel 2 prachtkandidaten zijn in vergelijking met hoe het er naar uitziet, wel ja die staan in antwerpen een week eerder.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
260
118
Joost is aangekondigd voor Moenfeest (Belgisch festival) op de Werchterzaterdag. Hij gaat dus weer de Belgische festivals aan deze zomer, dus ik verwacht hem wel op het heilige weekend 😌
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

WanWalrus

Playlistbediener
2 nov 2023
36
50
Joost is aangekondigd voor Moenfeest (Belgisch festival) op de Werchterzaterdag. Hij gaat dus weer de Belgische festivals aan deze zomer, dus ik verwacht hem wel op het heilige weekend 😌
Voor mij liever Joost dan pommelien thijs of camille eigenlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Zeer waarschijnlijk:
the Streets, Parkway Drive, de Jeugd van Tegenwoordig, Amyl and the Sniffers, High Vis, Slowdive, Nathaniel Rateliff & the Night Sweats, the Mysterines, Gaslight Anthem, Tom Odell, Unknown Mortal Orchestra, Keane, Troye Sivan, Frank Carter & the Rattlesnakes, Royal Republic, Sleaford Mods, Soccer Mommy
Heel weinig namen waar ik echt wild van word in uw 'zeer waarschijnlijk'.
De leuke namen lijken eerder allemaal in 'afgevallen' te staan.

Zo min mogelijk BeNe pop graag, en indien wel, liever exclusief dan een act die alle braderieën afschuimt.
Lap, weeral geen Luc Steeno dit jaar dus... 😭
 

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
37
39
Ook al ben ik zelf wel erg tevreden met de namen die bekend zijn, ben ik het wel met je eens over deze opmerking. Dit is nog niet het niveau namen die we gewend zijn van Werchter. Ik reken daarom echt nog wel op wat toevoegingen voor de hoge plekken de komende 2 maanden.
Ik verwacht nog subs / co’s op de moeilijkere dagen donderdag en vrijdag; op de makkelijkere te verkopen dagen zaterdag en zondag zijn Dua en de Foos groot genoeg om geen extra grote namen nodig te hebben,
Benieuwd wat er nog zal volgen 🧐😊
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Moeilijk jaar voor boekingen of niet, bands als Royal Blood en Sum 41 of Yungblud tot sub promoveren enkele jaren na hun vorige passage waar ze een trede lager stonden gepland, is geen goeie look. Al zeker niet in het jaar waarin ze voor het eerst die 300 Euro overschrijden.

Ik verwacht ook niet al te veel, en vrees dat ze zich er, zoals wel vaker, weer makkelijk van af gaan maken, maar gevoelsmatig zouden daar nog dingen moeten bij komen. Een Kings of Leon of een Editors dat na die passage in de overvolle barn als goedmaker nog eens de main op gaat..

Van een festival dat er steeds prat op gaat bij de absolute wereldtop te horen, verwacht je gewoon nog iets sterk tussen Sum 41 en Måneskin, Avril en Dua en Royal Blood en Foo's. Of we dat ook gaan krijgen is een ander paar mouwen.
Ga akkoord maar yungblud was vorig jaar sub op pukkelpop. Royal blood sloot 2e podium pinkpop af. En die zondag heb je met de foo fighters zoiezo al dé act staan.
Sum 41 mocht heel wat hoger staan na hun vorige passage.
Van mij mag er ook nog wel wat bij. Maar het moet nog kunnen natuurlijk. Ik denk dat we het grootste deel headliners en subs gehad hebben
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Ga akkoord maar yungblud was vorig jaar sub op pukkelpop. Royal blood sloot 2e podium pinkpop af. En die zondag heb je met de foo fighters zoiezo al dé act staan.
Sum 41 mocht heel wat hoger staan na hun vorige passage.
Van mij mag er ook nog wel wat bij. Maar het moet nog kunnen natuurlijk. Ik denk dat we het grootste deel headliners en subs gehad hebben
Er is nog een verschil tussen ‘mocht wat hoger staan’ en de boel co-headlinen op een groot festival als RW. Dit is Jera On Air niet he.
 
  • Thinking
Waarderingen: WanWalrus

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.337
Joost is aangekondigd voor Moenfeest (Belgisch festival) op de Werchterzaterdag. Hij gaat dus weer de Belgische festivals aan deze zomer, dus ik verwacht hem wel op het heilige weekend 😌
Dit maakt de kans toch juist kleiner?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.180
1.647
Dit maakt de kans toch juist kleiner?

Ik denk niet dat Moen Feest een exclusiviteitscontract heeft met Joost Klein. De afstand tussen Moen en Werchter is ook maar een kleine twee uur, dus die kan zelfs dezelfde dag op die twee podia staan. Om 15 u in Werchter, tegen 19 u in Moen, lukt perfect.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.337
Ik denk niet dat Moen Feest een exclusiviteitscontract heeft met Joost Klein. De afstand tussen Moen en Werchter is ook maar een kleine twee uur, dus die kan zelfs dezelfde dag op die twee podia staan. Om 15 u in Werchter, tegen 19 u in Moen, lukt perfect.
Ik denk dat Werchter zijn artiesten dan weer wel enigszins exclusief wil hebben. Als Joost meerdere Belgische festivals afstruint, hij dan dus niet op RW staat.
 
  • Winning
Waarderingen: Joe

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.414
6.722
Ik denk niet dat Moen Feest een exclusiviteitscontract heeft met Joost Klein. De afstand tussen Moen en Werchter is ook maar een kleine twee uur, dus die kan zelfs dezelfde dag op die twee podia staan. Om 15 u in Werchter, tegen 19 u in Moen, lukt perfect.
Wat een geluk voor het publiek van Werchter!
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Bert