Rock Werchter 2024

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
79
44
Hopelijk niet veel.

Misschien alleen mensjes in de tent die sommeren verder naar voren te lopen zodra een act begonnen is zodat rood nog even groen wordt ;)
Misschien ook een beter beleid met het laten vertrekken van alle bezoekers zodat mensen niet 2 optredens gaan wachten om vervolgens bij een artiest voor de main in de barn al rode kruizen te hebben.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Misschien ook een beter beleid met het laten vertrekken van alle bezoekers zodat mensen niet 2 optredens gaan wachten om vervolgens bij een artiest voor de main in de barn al rode kruizen te hebben.
Niet mee oneens.
Als je door de zure Xavier Rudd appel heen wil bijten voor een mooi plekje bij Fred dan moet dat kunnen
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.555
3.126
Het probleem is alleen dat je Fred niet meer zult zien als je die zure appel links laat liggen...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Hopelijk niet veel.

Misschien alleen mensjes in de tent die sommeren verder naar voren te lopen zodra een act begonnen is zodat rood nog even groen wordt ;)
Hopelijk en waarschijnlijk niet. Vond het afgelopen jaar bij Editors al vrij druk. Nog meer mensen erin proppen is niet veilig en ook niet echt niet comfortabel.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
260
118
En Klub C? Ik heb precies gehoord dat ze die willen aanpakken dit jaar? Weet iemand wat ze daar precies mee van plan zijn?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.035
8.679
Zou er iets aan de barn veranderen dit jaar?
Hopelijk een beter blokkenschema. Zet een dEUS tijdens een Maneskin, niet ervoor. Betere spreiding van het volk zal dat Barn probleem een groot stuk oplossen.

Zie Rosalia tijdens QOTSA, een betere verdeling kon niet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Hopelijk een beter blokkenschema. Zet een dEUS tijdens een Maneskin, niet ervoor. Betere spreiding van het volk zal dat Barn probleem een groot stuk oplossen.

Zie Rosalia tijdens QOTSA, een betere verdeling kon niet.
Dat vind ik toch wel een lastige. Het fijne dit jaar was dat je zowel de Barnhead als de afsluiter op main kon zien omdat ze altijd na elkaar geprogrammeerd waren. Maar inderdaad: hoe groter de clash, hoe kleiner de kans op rode kruizen bij de Barn.

Het alternatief blijft om een populairdere subhead op main te hebben, zoals QOTSA t.o.v. Rosalia. Vorig jaar waren de grootste problemen op donderdag (Charlotte de Witte + Iggy Pop in de Barn, Sam Fender + Stormzy op main, bovendien ging het regenen), vrijdag (Editors in de Barn, Liam Gallagher op main - kleine onderschatting van de populariteit van de Editors) en zaterdag (Fred Again in de Barn, Oscar & the Wolf op main - tja).

De Barn leegvegen na elk optreden vind ik geen optie. Dan ga je bij elke populaire artiest een stormloop vooraf krijgen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Hopelijk een beter blokkenschema. Zet een dEUS tijdens een Maneskin, niet ervoor.
Dat heeft dan toch vooral met persoonlijke smaak te maken?

Ik begrijp dat je Maneskin niet goed vindt, maar als je zowel dEUS als Maneskin wil zien, dan...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
643
Dat heeft dan toch vooral met persoonlijke smaak te maken?

Ik begrijp dat je Maneskin niet goed vindt, maar als je zowel dEUS als Maneskin wil zien, dan...
Het gaat hier vooral over "tijdens" in plaats van "ervoor", de acts zijn slechts voorbeelden.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Het gaat hier vooral over "tijdens" in plaats van "ervoor", de acts zijn slechts voorbeelden.
Ja, dat snap ik. Maar het ene probleem oplossen, creëert namelijk ook bijkomende ergernis dat je nóg meer overlappingen hebt en moet kiezen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Ja, dat snap ik. Maar het ene probleem oplossen, creëert namelijk ook bijkomende ergernis dat je nóg meer overlappingen hebt en moet kiezen.
Zo kan je natuurlijk blijven klagen.

Ik betaal zo veel én ik ben nog niet zeker dat ik een (goede) plaats heb én er spelen te veel acts gelijk... Ik zeg niet dat jij zo iemand bent, maar als je zo denkt kan je beter geen festivals doen medunkt. ;)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.510
Gisterenavond nog eens een stapje gezet. Viel me op dat er veel posters waren van losse RW acts met hun dag. Behalve van de zondag natuurlijk. Posters zien passeren van oa NBT, Sum 41 en Greta Van Fleet.
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
79
44
Zo kan je natuurlijk blijven klagen.

Ik betaal zo veel én ik ben nog niet zeker dat ik een (goede) plaats heb én er spelen te veel acts gelijk... Ik zeg niet dat jij zo iemand bent, maar als je zo denkt kan je beter geen festivals doen medunkt. ;)
Dan kun je inderdaad beter geen Rock Werchter doen. Er zijn genoeg festivals waar je gewoon 2 halve acts kan kijken. Die kruizen is echt wel een beetje uniek
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Joss