Rock Werchter 2024

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.520
804
Ik denk dat de vrijdag 1 van de slechtst verkochte dagen ooit gaat worden

Ik denk het niet. Daar staat echt heel veel wat een bepaalde groep super erg aanspreekt met Sum41, Yungblud, Bad Omens, Simple Plan. Goeie dag!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.461
1.963
Maar wie tussen Sum en Maneskin dan he.
Bij dezen wil ik heel graag Avril Lavigne, Sam Smith, Sum41, Limp Bizkit, Milk Inc, The Offspring, Parov Stelar, Pommelien Thijs en Joost op de lineup. Miles Kane, Royal Blood, Yungblud en Nothing But Thieves lijken me ook eens leuk voor de verandering. En eindelijk eens Pearl Jam natuurlijk!
Sam, Limp of Offspring volgens je lijstje?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
Vinden jullie Jessie Ware sowieso een Barn-naam? Of zien we haar Klub C misschien wel afsluiten?

Dat laatste zou wel een bummer zijn…
Ik verwacht haar in Klub C, maar eerder als voorlaatste dan als afsluiter.
Haar laten overlappen met Dua Lipa zou echt een stomme zet zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.399
7.898
Je weet niet wat entourage van die band wil he...
dat is ook zo, maar valt wel op dat ze tot nu toe op alle metal festivals in europa staan zo ongeveer
krijg daaruit niet echt het gevoel dat ze graag de majors willen afgaan
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
737
530
Opvallende afwezige lijkt wel Sam Smith. Had die nu echt wel verwacht nadat die ook op Pinkpop werd aangekondigd.
 
  • Geweldig
Waarderingen: ChrisV

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
Donderdag en zaterdag komen helemaal in orde precies.

Vrijdag mis ik nog wat om de dag door te komen, maar heb ik wel veel zin in Maneskin.
Zondag eigenlijk de zwakste dag tot nu toe. Geen enkele must-see band voor mij voorlopig dan...
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
189
148
Ik verwacht haar in Klub C, maar eerder als voorlaatste dan als afsluiter.
Haar laten overlappen met Dua Lipa zou echt een stomme zet zijn.

Ja precies. Ik weet niet zo goed hoe groot ze is maar als ik haar shows op YouTube zie zou het wel goed tot zijn recht komen in de Barn. Rond etenstijd ofzo.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.399
7.898
ik denk dat we zullen versteld staan van hoe goed de verkoop op vrijdag gaat
ja ik overweeg ook wel een dagticket voor die vrijdag
wilde eigenlijk graag de zondag maar die ging een stuk harder dan verwacht
daarnaast doet het dagprogramma daar helemaal niks voor mij, het is enkel de foo fighters dat ik wil zien daar
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.229
5.591
stonden die al geboekt op graspop misschien en doorgeschoven? of hoe moet ik dit bericht interpreteren?
Neen, eigen interpretatie. Denk dat iedereen die toch sowieso op Graspop verwachtte... Dan zien ze daar meer in zoals een Turnstile of Fever 333 in het verleden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.232
8.921
Beetje moeilijk in te schatten waar Roisin Murphy zou terechtkomen. Toen ze aangekondigd was, schreeuwde dat KlubC afsluiter.
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP en JP5

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.229
5.591
Beetje moeilijk in te schatten waar Roisin Murphy zou terechtkomen. Toen ze aangekondigd was, schreeuwde dat KlubC afsluiter.
Heb dat momenteel met veel namen. Enige wat me echt zeker lijkt is combo Jungle / Kiwanuka in de barn op zondag, wat prima gedaan is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken