Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij dezen wil ik heel graag Avril Lavigne, Sam Smith, Sum41, Limp Bizkit, Milk Inc, The Offspring, Parov Stelar, Pommelien Thijs en Joost op de lineup. Miles Kane, Royal Blood, Yungblud en Nothing But Thieves lijken me ook eens leuk voor de verandering. En eindelijk eens Pearl Jam natuurlijk!
dat is ook zo, maar valt wel op dat ze tot nu toe op alle metal festivals in europa staan zo ongeveer
krijg daaruit niet echt het gevoel dat ze graag de majors willen afgaan
Donderdag en zaterdag komen helemaal in orde precies.
Vrijdag mis ik nog wat om de dag door te komen, maar heb ik wel veel zin in Maneskin.
Zondag eigenlijk de zwakste dag tot nu toe. Geen enkele must-see band voor mij voorlopig dan...
Ja precies. Ik weet niet zo goed hoe groot ze is maar als ik haar shows op YouTube zie zou het wel goed tot zijn recht komen in de Barn. Rond etenstijd ofzo.
ja ik overweeg ook wel een dagticket voor die vrijdag
wilde eigenlijk graag de zondag maar die ging een stuk harder dan verwacht
daarnaast doet het dagprogramma daar helemaal niks voor mij, het is enkel de foo fighters dat ik wil zien daar
Neen, eigen interpretatie. Denk dat iedereen die toch sowieso op Graspop verwachtte... Dan zien ze daar meer in zoals een Turnstile of Fever 333 in het verleden.
30/100 namen gekend.
Daar moet nog normaal volgens route oa The Streets en Loyle Carner bijkomen, en een Parkway Drive.
En dan nog dingen als Romy en Overmono.
Ik zie het toch positief in. Als ze dan nog High Vis toevoegen spring ik helemaal gat in de lucht.