Rock Werchter 2024

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Nu er ook een postertje is, verwacht ik dit jaar eigenlijk geen toevoegingen meer. Hoop natuurlijk dat er nog wel wat komt, maar vrees dat we moeten wachten.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
737
530
Staat toch weer ‘more names will be revealed soon’ onderaan de post
Opvallend veel rock-bands in deze worp, misschien naar eind van de week toe nog 1 of 2 grotere pop-namen?
Sam smith & Hozier vanop de pinkpop-lineup bvb?

Hozier is tourtechnisch niet meer mogelijk helaas.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
196
180
Khruangbin voor Avril op de affiche doet me vermoeden dat er mss zaterdag ook nog wel iets kan komen voor Dua. Ikzelf zie Khruangbin niet als voorlaatste, maarja mss schat ik die totaal verkeerd in
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.399
7.897
ik zie die bevestiging wel nergens. ik hoop alleszins als het zo is dat ze zo hoog mogelijk staan. dat is gewoon een show die een lang slot nodig heeft en ideaal zelfs in het donker
PWD in het donker gaat natuurlijk niet gebeuren op Werchter. dat weet je vantevoren al.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
Staat toch weer ‘more names will be revealed soon’ onderaan de post
Opvallend veel rock-bands in deze worp, misschien naar eind van de week toe nog 1 of 2 grotere pop-namen?
Sam smith & Hozier vanop de pinkpop-lineup bvb?
Dat 'More names soon' is toch redelijk standaard op elke affiche, onafhankelijk van wanneer ze nieuwe namen gaan aankondigen.

Hozier was geen optie meer voor RW dacht ik, want die staat zowat heel het weekend ergens anders.
Sam Smith zou wel nog kunnen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.230
8.918
Staat toch weer ‘more names will be revealed soon’ onderaan de post
Opvallend veel rock-bands in deze worp, misschien naar eind van de week toe nog 1 of 2 grotere pop-namen?
Sam smith & Hozier vanop de pinkpop-lineup bvb?
Loyle Carner sowieso nog denk ik. Wat ik dan weer een straffe naam vind.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

sunsetslot

Playlistbediener
9 nov 2023
9
1
Ter herinnering : de Barn afsluiter is normaal gezien vóór de start van de headliner klaar.
Als je graag vanvoor wilde staan bij Lenny Kravitz is het wel vervelend, natuurlijk...
Klopt niet ik stond in de barn tijdens rhcp. Je kunt ongeveer het laatste half uurtje van main meepakken
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
Khruangbin voor Avril op de affiche doet me vermoeden dat er mss zaterdag ook nog wel iets kan komen voor Dua. Ikzelf zie Khruangbin niet als voorlaatste, maarja mss schat ik die totaal verkeerd in
Khruangbin verwacht ik echt niet als sub. Daar moet toch nog iets tussen komen.

Ik was heel blij dat Khruangbin boven Avril Lavigne op de poster stond, maar nu zie ik in het nieuwsbericht van Werchter dat Avril wél bij de "Onder andere werden X en Y al aangekondigd" staat en Khruangbin niet, dus dat doet me weer twijfelen...
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
Klopt niet ik stond in de barn tijdens rhcp. Je kunt ongeveer het laatste half uurtje van main meepakken
Onzin ! Dan ben jij lang in The Barn blijven plakken na Editors...
Ik heb heel Editors uitgekeken en heb nog tijd gehad voor een WC bezoek en een pintje en heb dan nog het begin van RHCP meegepikt.

Als je in Klub C staat, dan kun je inderdaad maar het laatste halfuur van de headliner meepikken...
 
  • Leuk
Waarderingen: Arctic

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
196
180
Hoezo zijn we trouwens plots zo zeker van Loyle? Zou hier hyped van worden, maar wil ofc geen valse hoop
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
737
530
Klopt niet ik stond in de barn tijdens rhcp. Je kunt ongeveer het laatste half uurtje van main meepakken
Wardruna speelde nochtans in de KluBC dit jaar op dat moment. Dit jaar heeft elk jaar een act in de KluB afgesloten tijdens de headliner, maar dat durft van jaar tot jaar verschillen.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
189
148
Khruangbin voor Avril op de affiche doet me vermoeden dat er mss zaterdag ook nog wel iets kan komen voor Dua. Ikzelf zie Khruangbin niet als voorlaatste, maarja mss schat ik die totaal verkeerd in

Hier in NL is Khruangbin volgens mij echt totaal onbekend. Voor mij in ieder geval wel.

Is dat in BE heel anders?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.767
11.959
Hier in NL is Khruangbin volgens mij echt totaal onbekend. Voor mij in ieder geval wel.

Is dat in BE heel anders?
Ligt toch echt aan jou. Die vullen hier een AFAS. België min of meer hetzelfde voor zover ik weet.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
zouden we dan nog 4 sub/co headliners kunnen verwachten? Die 4 naampjes staan daar namelijk allemaal zo alleen...
Op niks gebaseerd, behalve mijn gevoel bij deze affiche :

DO : Moeilijk te zeggen. Het zou kunnen dat het Greta Van Fleet blijkt te zijn, maar als ze de verkoopscijfers van die dag nog willen aanzwengelen, zouden ze best nog een co- of subheadliner erbij zetten. Als die geruchten van Parkway Drive kloppen, dan heb je hem daar.

VR : Naar mijn gevoel mist die dag echt nog een subheadliner, maar als je nog iemand toevoegt tussen Sum 41 en Maneskin, dan komt Yungblud plots vierdelaatste te staan, wat mij nogal laag lijkt voor hem. Zou wel eens kunnen dat er op vrijdag geen sub meer bijkomt.

ZA : Zo goed als zeker dat er nog een sub bijkomt. Ik zie noch Khruangbin, noch Avril Lavigne als voorlaatste act werken.

ZO : Verwacht het niet. Foo Fighters verkopen die dag op een paar uur uit. Werchter publiek houdt van Royal Blood. Foo Fighters spelen graag lange sets. Ik zou hier geen sub meer verwachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken