Rock Werchter 2024

mhm

Playlistbediener
30 nov 2023
24
15
The offspring nog steeds een kanshebber? Of is de kans aan het verkleinen?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.229
5.591
Was dit nu eerste aangekondigde Europese show van then breeders trouwens? Of heb ik ergens iets gemist.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.675
911
Ter herinnering : de Barn afsluiter is normaal gezien vóór de start van de headliner klaar.
Als je graag vanvoor wilde staan bij Lenny Kravitz is het wel vervelend, natuurlijk...
Ja, dit jaar ook het risico genomen.,maar eigenlijk onmiddellijk dan ook beklaagd dat je dan niet meer aan een goede plaats (lees voor de PA) komt.
Als je echt de main headliner wil zien op een deftige plaats, moet je bijna ook verplicht de sub meepakken.

Anderzijds: als ik het forum hier moet geloven, zijn er weinig geïnteresseerd in Lenny, dus wie weet...

En Greta gaat gewoon de grote sub op donderdag worden vrees ik.
😫

Khruangbin voor Avril op de affiche doet me vermoeden dat er mss zaterdag ook nog wel iets kan komen voor Dua. Ikzelf zie Khruangbin niet als voorlaatste, maarja mss schat ik die totaal verkeerd in
Erczijn al constructies geweest in het verleden met bijvoorbeeld P!nk gevolgd door Rammstein. Beiden al groot toen ze er stonden.
Dus grote subnamen voor donderdag, vrijdag en zaterdag zouden nog kunnen.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
559
755
Voor het eerst sinds lang boeit de Werchter line-up mij terug!
Misschien heb ik te lang op de metalfestivals rond gezwerft, maar is dit zo'n slechte line-up? Ik ken amper moderne popnamen maar dit lijkt mij toch meer dan oké? Het is ook gewoon een mager festivaljaar, dat bewijzen quasi alle affiches toch?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
631
711
Als ze de Black Pumas maar in de Barn zetten. Vorige keer als Klub C headliner overgeslagen ivm Pearl Jam (had ik nog nooit gezien). Het mag niet zo zijn dat ze nu met Lenny samen staan ...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.506
5.349
Voor het eerst sinds lang boeit de Werchter line-up mij terug!
Misschien heb ik te lang op de metalfestivals rond gezwerft, maar is dit zo'n slechte line-up? Ik ken amper moderne popnamen maar dit lijkt mij toch meer dan oké? Het is ook gewoon een mager festivaljaar, dat bewijzen quasi alle affiches toch?
Het is niet perse slecht. Maar als ik namen zie als The Hives, Dropkick Murphys, Sum41, The Kooks etc. zie. Dan lijkt deze tak van de muziekscene behoorlijk stil staan. Niet dat het dus slechte bands zijn, sommige heb ik echt veel geluisterd. Maar het wow gevoel krijg je er gewoon niet meer van.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken