Rock Werchter 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.063
1.146
Idem.
PJ zal helaas dus over Lenny staan, vrees ik, als Barn-afsluiter.
Ter herinnering : de Barn afsluiter is normaal gezien vóór de start van de headliner klaar.
Als je graag vanvoor wilde staan bij Lenny Kravitz is het wel vervelend, natuurlijk...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Toffere worp dan de vorige, zoveel is duidelijk. PJ Harvey natuurlijk de uitspringer. Verder vooral Jessie Ware en Jane's Addiction die echt fijn zijn. Arlo Parks ook nog wel leuk. En ik zou zeggen The Breeders, ware het niet dat die de vorige keer echt bizar slecht waren.

Maar ik voel hem nog niet. 3-4 namen die ik écht zou willen zien is echt wel mager. En Greta gaat gewoon de grote sub op donderdag worden vrees ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
33
53
Lekkere namen bij! The Kooks , PJ Harvey, Breeders en Black Pumas stonden nog op de lijst van 'niet gezien'
 

festirock

Support act
1 dec 2015
924
616
Ik vind dit een mooie en toepasselijke zin. Je kunt bijna redeneren dat Led Zeppelin het slechtste is wat de bluesrock kon overkomen. Elke band wordt ermee vergeleken en vervolgens kapot gemaakt omdat ze LZ kopiëren. Ik kan live enorm genieten van een goede bluesrock band, ook als ze helemaal niks vernieuwends doen. Gewoon lekker rocken met een solo, goede stem en bij voorkeur ook een hammond orgel.

En ik heb ook het idee dat de meeste mensen de band neerhalen op 1 show best wat jaren geleden toen het nog jonge honden waren. We zijn nu best wat jaartjes verder. Laten we ze gewoon nog eens een kans geven.
Klopt helemaal. Worden wat makkelijker neergehaald maar prima band en mooi op een donderdag om voor de headliners van te genieten
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.063
1.146
Ook blij om op de poster bevestigd te zien dat Khruangbin bóven Avril Lavigne staat !

En hoopgevend om te zien dat er voorlopig geen "Lenny Kravitz - Greta Van Fleet" of "Maneskin - Sum41" op de poster staat..
 

bazac450

Playlistbediener
18 okt 2023
17
15
now we just need PJ to spice up the setlist with some of the classics that she refuses to play anymore
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Volgens de affiche dus sws PJ Harvey en NBT Barn-heads denk ik? Nog 2 te goed dus
Ja die theorie kan gewoon de prullenbak in. Je kan hier nog niet uitfilteren wie de barn zal headlinen uiteindelijk. Ze staan gewoon in volgorde van de affiche.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.060
650
Die zaterdag en zondag zien er al lekker uit, maar met deze donderdag en vrijdag namen, vrees ik dat dat een mainstage om te huiveren wordt voor mij...

The Hives - Dropkick Murphys - Greta van Fleet - Lenny Kravitz
Simple Plan - Sum41 - Yungblud - Maneskin

Brrrr...

Hopen op mooie tentnamen en anders maar Karmelieten kantelen in de Apero...:ROFLMAO:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Alleen die zaterdag vind ik echt overtuigend. Alleen: gaat Khruangbin daar nu de main subben dan?
 
  • Thinking
Waarderingen: Everyknight

Ceeyou

Nieuw lid
27 nov 2023
1
0
Hebben ze een samenwerking met tiny desk concert? Groot deel van de aangekondigde artiesten heeft dit jaar een tiny desk concert gedaan valt mij op
 

festirock

Support act
1 dec 2015
924
616
Ook blij om op de poster bevestigd te zien dat Khruangbin bóven Avril Lavigne staat !

En hoopgevend om te zien dat er voorlopig geen "Lenny Kravitz - Greta Van Fleet" of "Maneskin - Sum41" op de poster staat..

Khruangbin speelt mss gewoon in de Barn en Avril op de main?

Denk dat het eerder maneskin - Yungblud wordt
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP

Gebruikers die dit onderwerp bekijken