Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wel veelbelovend van Isle Of Wight, vooral voor de sub's of hoge Barn acts.
Prodigy als afsluiter Barn? Moet kunnen ook zonder Keith. Of na een vroege mail-afsluiter misschien.
Pet Shop Boys , graag een keer!
Simple Minds, nog nooit gezien, zou ik graag afvinken.
Keane, mag terugkomen na vorige keer!
The Streets (niet mijn ding) Maar zal er wel staan
Eigenlijk kan alles hiervan wel doorkomen ,alleen Greenday is een beetje een vreemde eend i.v.m. NOG geen Belgische aankondiging.
Als het nu nog niet aangekondigd is, dan komt er ook geen Belgische datum. Volledige tour werd naar buiten gesmeten. En kloof tussen 29 juni en RW is te groot om te overbruggen, zelfs met extra data voor shows in Londen. Dat ze niet op RW staan, daar kan ik nog inkomen. Maar totaal geen Belgische datum?
In de nieuwsbrief van Green Day staat wel onder de poster met de EU+UK datums het volgende: "Oh! We’re also headlining a buuuunch of festivals in Europe this summer too" dus ik zou ze toch nog niet meteen afschrijven voor Werchter?
In de nieuwsbrief van Green Day staat wel onder de poster met de EU+UK datums het volgende: "Oh! We’re also headlining a buuuunch of festivals in Europe this summer too" dus ik zou ze toch nog niet meteen afschrijven voor Werchter?
Er zitten wel al 6 Europese festivals in de tour die net aangekondigd werd. Dus het is ook niet alsof ze de festivals voor een afzonderlijk moment houden...
Apart aankondigen maar later dan alle rest is wel een aparte marketingstrategie lijkt me.
Alsook schaam ik mij diep om RAR nog een parel op de poster te gunnen, zeer mager.
Er zitten wel al 6 Europese festivals in de tour die net aangekondigd werd. Dus het is ook niet alsof ze de festivals voor een afzonderlijk moment houden...
Volgens mij hebben alle festivals al een groter deel van de line up tegelijkertijd bekend gemaakt dus dat kan ook een reden zijn. Geen goede maar wel een reden. Als ze zeggen a buuuuunch of festivals ga ik er vanuit dat het er meer als 6 zijn