Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Wel veelbelovend van Isle Of Wight, vooral voor de sub's of hoge Barn acts.

Prodigy als afsluiter Barn? Moet kunnen ook zonder Keith. Of na een vroege mail-afsluiter misschien.
Pet Shop Boys , graag een keer!
Simple Minds, nog nooit gezien, zou ik graag afvinken.
Keane, mag terugkomen na vorige keer!
The Streets (niet mijn ding) Maar zal er wel staan

Eigenlijk kan alles hiervan wel doorkomen ,alleen Greenday is een beetje een vreemde eend i.v.m. NOG geen Belgische aankondiging.
 
  • Leuk
Waarderingen: BlogjeBabs

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
43
47
Als ze Green Day ook niet hebben, dan ga je je afvragen wie ze dan naast Foo Fighters wel hebben.

Green Day gaat niet een week op Rock Werchter wachten lijkt me.
 

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Delen wel vaker veel namen. Ik hoop nu dat ze nul overlap hebben, of RW moet QOTSA nog eens op herhaling laten komen.
QOTSA op herhaling mag van mij bijna altijd; maar een Billy Talent of Corey Taylor, Pennywise of Dropkick Murphies overnemen zou ik niet erg vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: bicky en Paddy

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
105
80
Als het nu nog niet aangekondigd is, dan komt er ook geen Belgische datum. Volledige tour werd naar buiten gesmeten. En kloof tussen 29 juni en RW is te groot om te overbruggen, zelfs met extra data voor shows in Londen. Dat ze niet op RW staan, daar kan ik nog inkomen. Maar totaal geen Belgische datum?
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
78
42
In de nieuwsbrief van Green Day staat wel onder de poster met de EU+UK datums het volgende: "Oh! We’re also headlining a buuuunch of festivals in Europe this summer too" dus ik zou ze toch nog niet meteen afschrijven voor Werchter?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.173
1.636
Misschien komen ze om 16u met een aparte aankondiging?

In elk geval moeten ze bij Werchter echt niet lang meer wachten met namen te noemen, mensen beginnen duidelijk zenuwachtig te worden. 😅🤣
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.107
938
In de nieuwsbrief van Green Day staat wel onder de poster met de EU+UK datums het volgende: "Oh! We’re also headlining a buuuunch of festivals in Europe this summer too" dus ik zou ze toch nog niet meteen afschrijven voor Werchter?
waarom dan niet al bekendmaken...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
In de nieuwsbrief van Green Day staat wel onder de poster met de EU+UK datums het volgende: "Oh! We’re also headlining a buuuunch of festivals in Europe this summer too" dus ik zou ze toch nog niet meteen afschrijven voor Werchter?
Er zitten wel al 6 Europese festivals in de tour die net aangekondigd werd. Dus het is ook niet alsof ze de festivals voor een afzonderlijk moment houden...
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Geen Werchter in de Greenday aankondiging, wat een verrassing .. of wacht … had iemand dat hier al niet gezegd 😅

Tijd om Foo Fighters & Dua Lipa aan te kondigen ✌️
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Misschien komen ze om 16u met een aparte aankondiging?

In elk geval moeten ze bij Werchter echt niet lang meer wachten met namen te noemen, mensen beginnen duidelijk zenuwachtig te worden. 😅🤣
Apart aankondigen maar later dan alle rest is wel een aparte marketingstrategie lijkt me.
Alsook schaam ik mij diep om RAR nog een parel op de poster te gunnen, zeer mager.
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
75
43
Er zitten wel al 6 Europese festivals in de tour die net aangekondigd werd. Dus het is ook niet alsof ze de festivals voor een afzonderlijk moment houden...
Volgens mij hebben alle festivals al een groter deel van de line up tegelijkertijd bekend gemaakt dus dat kan ook een reden zijn. Geen goede maar wel een reden. Als ze zeggen a buuuuunch of festivals ga ik er vanuit dat het er meer als 6 zijn
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.437
over onze discussie over Parkway Drive net, op RaR/RiP staat Parkway Drive op een hogere positie dan QOTSA.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Geen Werchter in de Greenday aankondiging, wat een verrassing .. of wacht … had iemand dat hier al niet gezegd 😅

Tijd om Foo Fighters & Dua Lipa aan te kondigen ✌️
Bouw eerst wat credits op voor je uit de hoogte komt doen. Niet vergeten dat het eerst wat in het wilde weg rond schieten was.
RW24

- FF
- GREENDAY
- BLINK 182 - THE NATIONAL
- RAMMSTEIN
De originele quote, uhu....
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ook voor mij een totale verrassing dat Greenday niet komt. Maar ben wel benieuwd wie er nog niet in de geruchtenlijst staat. Een nieuwe verrassing?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken