Rock Werchter 2024

Barn om 17 uur zijn ze dan weer veel te groot voor lijkt me
Vorige keer stonden ze als derdelaatste band op de main, denk dat dat we een prima plek voor ze is
Ze hebben sindsdien wel een album uitgebracht dat redelijk goed is aangeslagen bij een breder publiek, maar of het genoeg is om ze te promoveren naar een sub positie betwijfel ik. en dat zeg ik ook als groot fan, misschien zelfs wel mijn favoriete band.
Goed lezen Loek! Hij zegt liever laat in de Barn dan om 17 uur op de mainstage. Niet om 17 uur in de Barn ;)

Ja dit zou de line up zijn:

Zit niet veel tussen voor Werchter dus als bovenstaande klopt...
Het enige wat me daarvan zal interesseren is die mogelijks verdwaalde parel in de lijnen onder de traditionele heads daar. Duikt soms iets onverwachts op.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Heb het niet over specifiek Parkway Drive. Hetzelfde gebeurt met bijvoorbeeld Nothing But Thieves voor Pinkpop. Verkopen twee keer de Ziggo uit in een handomdraai, maar geen Pinkpop headliner. Nieuwe gitaarbands als Maneskin en Greta van Fleet wil het gros hier niet.
Alsof RW-fans Stormzy wel kennen, daar koopt ook bijna niemand een dagkaart voor, die bombarderen we wel snel tot cohead/sub. Geef acts met een gitaar dan ook die kans.
Ligt het in het geval van NBT ook niet aan het feit dat ze gewoonweg veel te lage spots blijven accepteren voor de fans die ze kunnen pullen? Ik bedoel, ik ze wederom late namiddagspots innemen omdat ze niet hoger lijken te willen mikken. Dat zul je bij GvF en Maneskin niet zien gebeuren, denk ik. Die zullen wel knokken voor een headlinespot.

• Leuk
Waarderingen: zero en SytzeAbbing
Die Rock Am Ring lineup. Ik ben niet echt het doelpubliek meer, maar Jezus wat is dat een magere lineup, zelfs voor hun standaard.

Green day eindigt in Europa op 29 juni. Zat tijd voor Werchter dus!
Tussen 29 juni en 4-7 juli is wel nog een behoorlijk gat. Want Rock Werchter ligt momenteel in 'het gat' tussen hun Europese en Amerikaanse tour. Tenzij er nog een festival ertussen bijkomt, maar ik vrees ervoor.

Tussen 29 juni en 4-7 juli is wel nog een behoorlijk gat. Want Rock Werchter ligt momenteel in 'het gat' tussen hun Europese en Amerikaanse tour. Tenzij er nog een festival ertussen bijkomt, maar ik vrees ervoor.
Whah de tijd ertussen valt best mee plus dat er nog geen Belgische datum is. Ze komen ook voor 1 show naar Parijs over een paar dagen. Ik houd hoop!

Users who are viewing this thread