Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Hoge spots voor Peppers (herhaling) en Liam is natuurlijk wel zwak. Combi van Spoon - Tamino - Ben Howard - Editors in de Barn is weer belachelijk sterk.
Die Peppers herhaling is inderdaad zwak maar zal wel een noodgreep zijn geweest. Liam is niet perse een sub headliner maar naast al die andere namen kun je die vrijdag echt niet zwak noemen imo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.032
In hoeverre is die vrijdag zwak? Met de RHCP, Liam Gallagher, Editors, Ben Howard, The Black Keys, Tamino, Spoon en Fever Ray heb je daar gewoon behoorlijk sterke namen op één dag.

Ik snap oprecht niet hoe je het pakketje van vandaag een zwakke lichting kan vinden. Dan lagen je verwachtingen gewoon te hoog.
Hoeveel keer heb ik al gezegd dat ik de mainstage zwak vind en de Barn goed. Wil je het dan niet lezen of wat is het.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
139
163
The Opposites van Lowlands headliner naar Werchter Main opener.

Vervolgens terug de vergeetput in? 🙏
Zie hen wel die Joost / Goldband spot vervullen.. De wei op gang trekken.. Al had het in donker van de Klub C een betere setting geweest.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Waarom vind ik de Main stage op elke dag een beetje stiefmoederlijk behandeld? Er missen toch wel wat middelgrote acts.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik snap oprecht niet hoe je het pakketje van vandaag een zwakke lichting kan vinden. Dan lagen je verwachtingen gewoon te hoog.
Als uw pakketje getrokken wordt door twee namen die veel te hoog staan, kan je dit ook gewoon objectief zwak vinden, toch? Iggy Pop en Liam G beide veel te hoog imo. En ook nog eens totaal geen unieke namen ofzo in het festivallandschap.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Liam & OATW zijn eerder kleine co-headliners. Daarom denk ik toch dat er op donderdag nog een grote act bijkomt. Van die 8 headliners zijn het bij RW meestal toch wel 6 kleppers. Zet hier nog Lizzo/The National/The Strokes bij en die dag verkoopt ooit uit.
Maar ja, wie is er beschikbaar...En kom niet af met Robbie.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
De downgrade van Aurora van Barn naar KlubC sinds 2019 vind ik overigens wel opvallend. Had namelijk het idee dat haar populariteit gestegen was eigenlijk (toch o.a. een significante tiktok hit gehad).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Als uw pakketje getrokken wordt door twee namen die veel te hoog staan, kan je dit ook gewoon objectief zwak vinden, toch? Iggy Pop en Liam G beide veel te hoog imo. En ook nog eens totaal geen unieke namen ofzo in het festivallandschap.
Ik ben het er niet mee eens dat dat pakketje door die twee namen getrokken wordt. Ik vind dat er in de gehele lijn gewoon een hoop toffe namen zijn toegevoegd vanochtend.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Vooral als je de line up van Mad Cool erbij neemt, die grotendeels 1 op 1 gelijk is met Werchter. Dan is Williams diegene die er echt uitspringt. Hun ? op vrijdag schreeuwt GnR maar dat is voor Graspop. Wat me daar wel nog intrigeert is de ? op zaterdag. Die staat tussen de Peppers en Liam, kan zomaar 1 op 1 overgenomen worden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.661
2.256
Vind het een goede worp, minder dan de vorige, maar met een paar erg fijne namen (Iggy, Röyksopp!, Ben Howard, Fever Ray, Liam, Interpol, Rüfüs, Lil Nas en Baby Queen). Ook nog voldoende te ontdekken. Denk dat ze in veel landen toch weer jaloers naar ons Belgenlandje zitten te kijken hoor, alleen zijn wij wel erg verwend op festivalvlak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken