Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Ik heb toch Ticketswap aangezet voor de vrijdag. Voor een leuk bedrag vind ik het wel de moeite waard om ervoor op en neer te rijden. The Black Keys is een van de bands waar ik het meest van baalde om te missen. Aangevuld met Liam, Kasabian, Editors, Haunted Youth, Ben Howard, Peppers ga ik me uitstekend vermaken denk ik.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Ik heb toch Ticketswap aangezet voor de vrijdag. Voor een leuk bedrag vind ik het wel de moeite waard om ervoor op en neer te rijden. The Black Keys is een van de bands waar ik het meest van baalde om te missen. Aangevuld met Liam, Kasabian, Editors, Haunted Youth, Ben Howard, Peppers ga ik me uitstekend vermaken denk ik.
Stomme vraag maar je kan toch nog gewoon ticketjes kopen voor de vrijdag? Of zoek je specifiek koopjes?
 

Sanjaaaz

Nieuw lid
22 feb 2023
1
0
Is het ook mogelijk om met een ticket van camping myspace op the hive te komen? Om daar evt vrienden te bezoeken oid, dus niet om met een tent te staan, maar gewoon om toegang te krijgen tot de camping.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Stomme vraag maar je kan toch nog gewoon ticketjes kopen voor de vrijdag? Of zoek je specifiek koopjes?
Ja ik ga voor het koopje. Twee tickets originele prijs inclusief reis en bier kosten is me anders een te dure grap voor 1 dag. Heb al geen gebrek aan muziek deze zomer zeg maar
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Met nummers als Compliance, Halloween en Madness op de setlist ben ik er niet gerust op dat ik Muse tot het eind ga volhouden. Helaas is Dean Lewis geen serieus alternatief.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Met nummers als Compliance, Halloween en Madness op de setlist ben ik er niet gerust op dat ik Muse tot het eind ga volhouden. Helaas is Dean Lewis geen serieus alternatief.
Pro tip, pas na die 3 nummers aansluiten, als ze dezelfde setlist aanhouden zal het vanaf nummer 18 wel niet al te verkeerd meer gaan.

Edit: Dit is de festival set van Northside, vorige week
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Pro tip, pas na die 3 nummers aansluiten, als ze dezelfde setlist aanhouden zal het vanaf nummer 18 wel niet al te verkeerd meer gaan.
Ik geef je wel gelijk, het is beter te doen als je alleen het laatste stuk meepakt, maar ik wordt nu ook nog niet wild enthousiast van wat er vanaf nummer 18 allemaal gespeeld wordt. Het is wel minder matig dan alles wat daarvoor komt. Maar dit zijn niet de nummers waarvoor ik Muse live zou willen zien...
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Pro tip, pas na die 3 nummers aansluiten, als ze dezelfde setlist aanhouden zal het vanaf nummer 18 wel niet al te verkeerd meer gaan.

Edit: Dit is de festival set van Northside, vorige week
Aha, ik zie het. Misschien toch eerst even langs ome Dean dan. Of naar de nieuwe, mysterieuze tent achter de Slope...
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Pro tip, pas na die 3 nummers aansluiten, als ze dezelfde setlist aanhouden zal het vanaf nummer 18 wel niet al te verkeerd meer gaan.

Edit: Dit is de festival set van Northside, vorige week
Het beste nummer (Bliss) eruit voor de festival setlist. Da's niet zo tof.
 
  • Leuk
Waarderingen: GertjanM

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Pro tip, pas na die 3 nummers aansluiten, als ze dezelfde setlist aanhouden zal het vanaf nummer 18 wel niet al te verkeerd meer gaan.

Edit: Dit is de festival set van Northside, vorige week
Daarvoor ook niet met bvb bliss, of een heerlijk plug in baby live
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ik geef je wel gelijk, het is beter te doen als je alleen het laatste stuk meepakt, maar ik wordt nu ook nog niet wild enthousiast van wat er vanaf nummer 18 allemaal gespeeld wordt. Het is wel minder matig dan alles wat daarvoor komt. Maar dit zijn niet de nummers waarvoor ik Muse live zou willen zien...
Het is echt een 50-50 setlist. Veel zal afhangen van de keuzes op Werchter, de algehele sfeer op de wei, de stemming in de groep, de stand van de maan, de stijging van de zeespiegel en natuurlijk de tweede wet van de thermodynamica. In elk geval genoeg tijd tussendoor om bier te halen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.768
8.332
Het beste nummer (Bliss) eruit voor de festival setlist. Da's niet zo tof.
Heb eigenlijk maar 3 Muse nummers die ik écht geweldig vind: Bliss, Stockholm Syndrome en eigenlijk ook Supermassive Black Hole. Jammer van Bliss dus. En ik ga vloeken in de kerk maar dat Knights Of Cydonia met die mondharmonica altijd helemaal aan het einde mag ook eens op de schop...
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Heb eigenlijk maar 3 Muse nummers die ik écht geweldig vind: Bliss, Stockholm Syndrome en eigenlijk ook Supermassive Black Hole. Jammer van Bliss dus. En ik ga vloeken in de kerk maar dat Knights Of Cydonia met die mondharmonica altijd helemaal aan het einde mag ook eens op de schop...
I hear you. Een willekeurige setlist uit, pak 'm beet, 2007 is per definitie aantrekkelijker dan alle erna...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Heb eigenlijk maar 3 Muse nummers die ik écht geweldig vind: Bliss, Stockholm Syndrome en eigenlijk ook Supermassive Black Hole. Jammer van Bliss dus. En ik ga vloeken in de kerk maar dat Knights Of Cydonia met die mondharmonica altijd helemaal aan het einde mag ook eens op de schop...
2010 ze de eerste keer gezien, nog steeds de beste keer.

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Heb eigenlijk maar 3 Muse nummers die ik écht geweldig vind: Bliss, Stockholm Syndrome en eigenlijk ook Supermassive Black Hole. Jammer van Bliss dus. En ik ga vloeken in de kerk maar dat Knights Of Cydonia met die mondharmonica altijd helemaal aan het einde mag ook eens op de schop...
Ik heb zelf dan wel weer een zwak voor Knights of Cydonia, dijk van een afsluiter imo. Maarrr die mondharmonica heb ik ook wel weer gezien inmiddels ja, er mag wel wat meer vaart in. Wellicht zouden ze daar zo'n medley van kunnen maken met de sterkste stukjes uit wat harde nummers, inclusief KoC, en daar mee afsluiten? Al vond ik het voorheen ook juist zo zonde dat top nummers als Stockholm Syndrome enzo juist alleen maar een stukje medley kregen. Maar als ik mijn zin kreeg werd het een hele setlist vol harde nummers uit de eerste helft van hun carrière, dat hoeven we helaas niet meer te verwachten lijkt het...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken