Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Ik denk dat we eerder naar Glasto moeten kijken voor die ontbrekende headliner. Mijn gok blijft die kerel die indertijd op de onionrings stond te tuffen bij Burger King.

• Leuk
Waarderingen: Nielso
Eminem wordt op dit forum inderdaad dikwijls vergeten als kanshebber, ook door mij.

Hoeft totaal niet voor mij, maar plausibel als dat Glastonbury-gerucht klopt.

Yes. Neil van Efest gaf aan dat het GnR en AM gaan worden. Zegt natuurlijk niet honderd procent dat het klopt maar kans is groot.

Ik post dat hier, en nu post hij letterlijk minuten later dat het ook de Foo's of U2 kunnen worden. :p GnR rumor kwam blijkbaar van een andere bron/user.

Niks dat dit jaar echt interessant is voor Rock Werchter volgens mij. Foo's zal wel 2024 worden en U2 is te groot toch?

Als Foo’s op Glastonbury staan, dan zie ik ze wel als kanshebber voor RW. Die komen niet vanuit de VS voor 1 show lijkt me.
U2 te groot inderdaad.

Zeg wat je wil van de Foo's, maar ze zouden op donderdag wel voor de pull qua verkoop zorgen die die dag nodig heeft en ik zie het grote publiek ook echt wel positief reageren op een Foo Fighters - RHCP - Muse -Arctic Monkeys lijstje. Dat is exact het conservatieve rijtje headliners waar de traditionele Werchterganger voor in katzwijm zou vallen.

Ik ben benieuwd wanneer ze weer in gang gaan schieten met de aankondigingen. Ik twijfel nog tussen 2 dagen (ik heb nog een voucher van de afgelaste editie die ik ten laatste dit jaar moet gebruiken) en wat extra namen zouden het wel makkelijker make om te beslissen. Maar ik wil ook niet te lang wachten uit vrees voor de 'uitverkocht' bordje. Ron welke periode geraken de eerste dagen traditioneel uitverkocht?

Users who are viewing this thread