Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb het over headliners he. We zegden: mss wachten op een headliner van Coachella om een van die ontbrekende headliners te zijn
En dat is zoals Jimmy zegt Frank Ocean niet op RW
Ik denk dat we eerder naar Glasto moeten kijken voor die ontbrekende headliner. Mijn gok blijft die kerel die indertijd op de onionrings stond te tuffen bij Burger King.
Zeg wat je wil van de Foo's, maar ze zouden op donderdag wel voor de pull qua verkoop zorgen die die dag nodig heeft en ik zie het grote publiek ook echt wel positief reageren op een Foo Fighters - RHCP - Muse -Arctic Monkeys lijstje. Dat is exact het conservatieve rijtje headliners waar de traditionele Werchterganger voor in katzwijm zou vallen.
Ik ben benieuwd wanneer ze weer in gang gaan schieten met de aankondigingen. Ik twijfel nog tussen 2 dagen (ik heb nog een voucher van de afgelaste editie die ik ten laatste dit jaar moet gebruiken) en wat extra namen zouden het wel makkelijker make om te beslissen. Maar ik wil ook niet te lang wachten uit vrees voor de 'uitverkocht' bordje. Ron welke periode geraken de eerste dagen traditioneel uitverkocht?