Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lijkt me gewoon correct om Foo's op te schrijven voor 2024.
Lizzo lijkt me logisch dat die er nog bijkomt op vrijdag. Lijkt zowat zelfde verkoopsnelheid te hebben als The Killers in 2018, hebben ze Werchter paar weken voor het concert dan gedeeld.
Tevergeefs hopen op Tame Impala die door RW, Roskilde, Mad Cool, Opener enzo worden gelokt is ook gevaarlijk zeker. Want ook die heeft RW nog nooit als headliner gehad. Lijkt me een perfecte combo met Stromae. Ook met RHCP trouwens.
Tevergeefs hopen op Tame Impala die door RW, Roskilde, Mad Cool, Opener enzo worden gelokt is ook gevaarlijk zeker. Want ook die heeft RW nog nooit als headliner gehad. Lijkt me een perfecte combo met Stromae. Ook met RHCP trouwens.
Weet je, ik wil gewoon niet dat de Foo Fighters komen. Die mogen een heel eind oprotten naar 2024, kunnen ze samen met Blink 182 ervoor zorgen dat ik een avond in de tenten kruip.
Weet je, ik wil gewoon niet dat de Foo Fighters komen. Die mogen een heel eind oprotten naar 2024, kunnen ze samen met Blink 182 ervoor zorgen dat ik een avond in de tenten kruip.
Omdat ik eigenlijk niet weer een discussie wou starten over fris en relevant maar gewoon dit wou zeggen.
Luister graag naar rock hoor. Maar niet naar alle rock, net zoals ik niet naar alle pop of hiphop luister. Heb hier al veel mijn liefde voor dingen als Blur, Faith No More, RATM, The Strokes, Jack White, Nine Inch Nails en eigenlijk ook wel QOTSA gedeeld toch.