Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Zeg wat je wil van de Foo's, maar ze zouden op donderdag wel voor de pull qua verkoop zorgen die die dag nodig heeft en ik zie het grote publiek ook echt wel positief reageren op een Foo Fighters - RHCP - Muse -Arctic Monkeys lijstje. Dat is exact het conservatieve rijtje headliners waar de traditionele Werchterganger voor in katzwijm zou vallen.
Net omdat die andere 3 grote headliners zo klassiek zijn, heb ik alle hoop op de donderdag gevestigd voor een frissere bovenkant…

Net omdat die andere 3 grote headliners zo klassiek zijn, heb ik alle hoop op de donderdag gevestigd voor een frissere bovenkant…
Stel het is Eilish niet want Pukkelpop, welke frisse naam zou er dan als headliner bij kunnen komen? Ik kan op Lizzo na echt weinig bedenken.

Ik hoop met je mee. De hoop op Billie of zelfs een Dua Lipa of welke surprise dan ook leeft nog. Ik zou de Foo's niet haten, maar het mag echt wel frisser.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Stel het is Eilish niet want Pukkelpop, welke frisse naam zou er dan als headliner bij kunnen komen? Ik kan op Lizzo na echt weinig bedenken.
Geen idee waar Ken het over had hoor. Blijf ermee in mijn maag zitten dat Kendrick - Stromae een heerlijke combo was geweest… 😅

Maar genoeg daarover…

Even los van wat Ken zei. Er touren volgens mij gewoon echt weinig grote, frisse headliners. Ik bedoel, als zelfs Glasto met een GnR op de proppen moet komen....

Even los van wat Ken zei. Er touren volgens mij gewoon echt weinig grote, frisse headliners. Ik bedoel, als zelfs Glasto met een GnR op de proppen moet komen....
Misschien is die naam uiteindelijk nu ook weer niet ZO groot natuurlijk. Het al in ieder geval geen standalone headliner zijn, gezien Stromae al zeker een co-head zal zijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Voor Werchterbegrippen is er dit jaar verfrissend geprogrammeerd, ook aan de bovenkant hoor, met Sam Fender, Stromae, Lizzo (waarschijnlijk), Machine Gun Kelly, Oscar & the Wolf en Rosalia, kijkend naar de drie grootste mainstagenamen per dag.

Voor Werchterbegrippen is er dit jaar verfrissend geprogrammeerd, ook aan de bovenkant hoor, met Sam Fender, Stromae, Lizzo (waarschijnlijk), Machine Gun Kelly, Oscar & the Wolf en Rosalia, kijkend naar de drie grootste mainstagenamen per dag.
Als je grootste namen Foo Fighters, Muse, Arctic Monkeys, Red Hot Chili Peppers, QOTSA en Stromae zouden zijn, dan is dat toch weer klassieker dan klassiek qua namen. We zien wel.

Vraag me af wanneer ze Lizzo gaan delen eigenlijk.

Als je grootste namen Foo Fighters, Muse, Arctic Monkeys, Red Hot Chili Peppers, QOTSA en Stromae zouden zijn, dan is dat toch weer klassieker dan klassiek qua namen. We zien wel.

Na het Sportpaleis concert? Dat verkoopt ook niet echt grandioos.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Na het Sportpaleis concert? Dat verkoopt ook niet echt grandioos.
Die is eind februari pas, zullen ze niet op wachten. Denk dat ze die in de loop (aan het eind van) de maand wel willen gedeeld hebben. Nu hooguit nog een beetje wachten om tickets te verkopen.

Aan de andere kant: The War On Drugs verkocht ook heel matig/traag hun Sportpaleis tot ze toch hebben besloten om hen te delen voor RW, ver voor het uitverkocht was. Herinner me ook The Killers die hun Sportpaleis nooit uitverkochten en waarbij RW dus gewoon wel moest delen als headliners in 2018. Je kan niet blijven wachten natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Een goede combinatie van klassiek en verfrissend dus. Naar Werchternormen natuurlijk.

En welke acts touren er dan die fris zijn en in die hun plaats kunnen staan? Kendrick? Stop de klok.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman
En welke acts touren er dan die fris zijn en in die hun plaats kunnen staan? Kendrick? Stop de klok.
Tevergeefs hopen op Tame Impala die door RW, Roskilde, Mad Cool, Opener enzo worden gelokt is ook gevaarlijk zeker. Want ook die heeft RW nog nooit als headliner gehad. Lijkt me een perfecte combo met Stromae. Ook met RHCP trouwens.

NOS lijkt trouwens vol te zitten qua headliners.

• Leuk
Waarderingen: Bato_V
Tame Impala kun je toch ook moeilijk fris noemen?

En die stond vorig jaar nog op Pukkelpop. Die als Werchter zijnde een jaar later boeken is ook niet echt jevanhet haha.

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread