Over de namen die hier vandaag vernoemd werden:
- Lizzo: Les Ardentes heeft haar grote namen wel. Haar tour eindigt momenteel op 28 juni op Opener. Voor mij is ze een binnenkopper om op Rock Werchter te verschijnen. Waarschijnlijk tussen The Black Keys en Red Hot Chili Peppers in de vrijdag.
- Girl in Red: enorm energiek en geslaagd optreden in 2022. Mag van mij terugkomen.
- Daughter: geweldig van genoten toen in 2016, het is wel heel lang stil geweest rond hen, dus kunnen even goed bv. op Cactus verschijnen.
- Stromae: nog niet gezien deze tour. Heb wel tickets voor Paleis 12 in maart.
- Red Hot Chili Peppers: dat is net dé meevaller bij deze herhaling: het nieuwe album en het feit dat hun setlists steeds anders zijn.
- Foo Fighters: het is nu wel zeker dat ze terug gaan optreden in 2023. De affiche kan nog een A-categorie-headliner (qua ticketverkoop) gebruiken. Grote kans dat deze op donderdag tussen Sam Fender en Stromae staan als je het mij vraagt.
Dan hebben we als grootste acts op mainstage:
donderdag: The 1975 - Sam Fender - Foo Fighters - Stromae
vrijdag: The Black Keys - Lizzo - Red Hot Chili Peppers
zaterdag: Machine Gun Kelly - Oscar & the Wolf - Muse
zondag: The Lumineers - Rosalia - Queens of the Stone Age - Arctic Monkeys
Proper zeg ik dan.
Zeker als je de tentnamen dan nog eens bekijkt. Kan nog steeds niet 100% geloven dat Editors in de Barn zullen spelen, want als die tegelijkertijd met Lizzo spelen, dan verwacht ik héél veel volk in en rond de Barn.