Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Heeft toffe voorprogramma's mee ook. Arlo Parks, Koffee, Mitski en Wolf Alice. Die laatste staan ook in het Sportpaleis. Daarmee uitgesloten voor RW?
Zou zeggen dat die alle vier wel op RW mogen staan tbh. Wolf Alice stond al eens op de Slope, mogen eigenlijk prima de Barn openen of in de Klub C denk ik zo.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Eerst maar kijken wat de clubshows van Wolf Alice gaan doen. Die zijn ook uitgesteld (12 februari Botanique). Kunnen natuurlijk altijd nog in België staan ondanks dat ze nu voorprogramma zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Eerst maar kijken wat de clubshows van Wolf Alice gaan doen. Die zijn ook uitgesteld (12 februari Botanique). Kunnen natuurlijk altijd nog in België staan ondanks dat ze nu voorprogramma zijn.
Staan in NL natuurlijk ook op zowel BKS als bij Harry Styles. Dus het kan ook in RW gebeuren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Eerst maar kijken wat de clubshows van Wolf Alice gaan doen. Die zijn ook uitgesteld (12 februari Botanique). Kunnen natuurlijk altijd nog in België staan ondanks dat ze nu voorprogramma zijn.
Vermoed dat ze die gaan verplaatsen naar het najaar, kan me inbeelden dat die heel de zomer Europese festivals gaan afschuimen. Kan er ook compleet naast zitten. Hoop alleszins dat ze er staan, goed bandje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
https://forum.festileaks.com/threads/corona-virus-en-concerten-festivals.788/post-213562
Schueremans told Pollstar that only 3,000 Friday tickets remained for Graspop Metal Meeting, scheduled to take place in the Belgian city of Dessel, June 16-19. For Rock Werchter, planned to take place in Werchter, Belgium, June 30-July 3, 18,000 of 146,000 multi-day and single-day tickets were still available at press time.

“I expect it to sell out by mid-February, and I’m hearing the same kinds of stories, especially in England, but also in the rest of Europe,” said Schueremans, who concluded, “we are finally at the end of the tunnel.”
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Chiefs

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Nog 18k in totaal dus? Jammer dat we geen vollediger beeld krijgen, van ééndags tov elkaar en combi's. Maar sowieso ging deze editie snel uitverkopen gezien de vouchers.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Nog 18k in totaal dus? Jammer dat we geen vollediger beeld krijgen, van ééndags tov elkaar en combi's. Maar sowieso ging deze editie snel uitverkopen gezien de vouchers.
Tja, uiteindelijk lopen ze al tickets te verkopen sinds 2019, door die vouchers. Wordt wel eens tijd dat ze uitverkopen zeker. Ook als je naar andere festivals kijkt. ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Koffee en Stikstof naar Couleur Café trouwens. Die zie ik morgen(?) alvast niet in de nieuwe drop van RW zitten.
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
72
70
Lorde, Kacey & Froukje zou ik wel zien zitten voor morgen ?
Morgen kunnen we toch wel iets verwachten he? of zouden ze nog tot volgende week wachten?

& nog iets, denkt iemand dat we Anderson nog kunnen terugverwachten of zou die zich op silk sonic focussen?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.117
4.199
Morgen zou mooi zijn en het zou op zich wel tijd zijn, maar zou me ook niks verbazen als het nog even duurt...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Morgen zou mooi zijn en het zou op zich wel tijd zijn, maar zou me ook niks verbazen als het nog even duurt...
Als het morgen niet is, dan volgende week. Zou me verbazen als we niet deze maand nieuwe namen krijgen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
936
268
Mijn gokje: Fontaines DC, MEROL, Pinkpantheress, Arlo Parks, Anderson.Paak, Bonobo, Lorde, Goldband

ik hoop op Arlo praks, f DC, Biffy Clyro, Foals, Bonobo, The Wombats, IDLES
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken