Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
72
70
Doja cat op de donderdag of zondag zou volgens mij nog slim zijn om wat jonger volk naar die dagen te trekken...
Maar mss gaat zij eerder voor andere festivals id buurt? no idea
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Doja cat op de donderdag of zondag zou volgens mij nog slim zijn om wat jonger volk naar die dagen te trekken...
Maar mss gaat zij eerder voor andere festivals id buurt? no idea
Denk dat het wel duidelijk is dat zij niet het soort act is dat Werchter dit jaar gaat boeken. Of het zou als de vervanger van FNM moeten zijn ?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman en G_A

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
We gaan het zien, ik denk dat de verkoop gestaag doorloopt. In dit stadium trek je mensen zeker over de streep met namen, maar ik verwacht volgende week een dik pakket vooraleer Pukkelpop gaat komen.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
En daar laat ik dan ook direct vanaf hangen of ik ga. Heb zojuist wel m'n TW Classic kaart alvast gekocht. Wil gewoon weten of op de zondag nog iets moois erbij komt in de Barn..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
En daar laat ik dan ook direct vanaf hangen of ik ga. Heb zojuist wel m'n TW Classic kaart alvast gekocht. Wil gewoon weten of op de zondag nog iets moois erbij komt in de Barn..
Heb jij van de reeds bevestigde zondagsamen al iets dat je zou overwegen?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Heb jij van de reeds bevestigde zondagsamen al iets dat je zou overwegen?
In principe niks, al is RHCP met Frusciante wel het overwegen waard. De zaterdag wel, Jorja en Phoebe. Echter 'zie' ik 21P en Imagine Dragons (én Maneskin én NBT) al op Pinkpop, dat is het me dus ook niet waard. Ik wacht volgende week nog even af...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
In principe niks, al is RHCP met Frusciante wel het overwegen waard. De zaterdag wel, Jorja en Phoebe. Echter 'zie' ik 21P en Imagine Dragons (én Maneskin én NBT) al op Pinkpop, dat is het me dus ook niet waard. Ik wacht volgende week nog even af...
Ga jij een weekend naar Pinkpop?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
In principe niks, al is RHCP met Frusciante wel het overwegen waard. De zaterdag wel, Jorja en Phoebe. Echter 'zie' ik 21P en Imagine Dragons (én Maneskin én NBT) al op Pinkpop, dat is het me dus ook niet waard. Ik wacht volgende week nog even af...
Ja, in principe kijk ik nog naar de zaterdag. Jammer dat FNM wegviel, maar ls daar iets tofs (Stormzy?) in de plaats komt, heb je dat en Phoebe en Jorja, wat het nog wel de moeite waard maakt om een dagticket te kopen. Soit, grasping at straws here.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Dinsdag komt Opener met nieuws.

Hen kennende een dagje met een nieuwe naam om de zoveel minuten met een headliner aan het einde?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken