Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik ben op beide twee keer geweest en ik zou zelf Rock Werchter aanraden
Snap ik! Maar als Pinkpop een jaarlijkse traditie is omdat je dichtbij woont en er mee bent opgegroeid is het lastig kiezen. Werchter en Pinkpop hebben dit jaar exact dezelfde headliners behalve op zondag. Terwijl de rest van het programma (tot nu toe) erg verschillend is. Dit was andere jaren niet het geval en maakt het lastig.

Ik zelf denk dat het een zondag ticket voor Werchter gaat worden voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Zelfde namen Werchter/ Pinkpop:

*Twenty One Pilots
*Metallica
*Pearl Jam
*nothing but thieves
* Queens of The Stone Age
*Imagine dragons
*Royal Blood
*Maneskin

Toch een stuk meer dan gedacht….
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.713
3.662
Het is meestal allemaal letterlijk en figuurlijk wat meer bij RW en daarnaast vond ik het zelf ook prettiger ofzo.

Maar pinkpop is ook gewoon goed en er valt dit jaar ook een prima spoorboekje uit te stippelen
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Het is meestal allemaal letterlijk en figuurlijk wat meer bij RW en daarnaast vond ik het zelf ook prettiger ofzo.

Maar pinkpop is ook gewoon goed en er valt dit jaar ook een prima spoorboekje uit te stippelen
Wat mij heel erg aanspreekt bij Werchter zijn de Barn / Klub C. Als ik de shows op YouTube kijk krijg ik een beetje gevoel alsof de shows van deze artiesten net zo zijn als de losse concerten. Bij Pinkpop heb ik dat intieme gevoel bij de grote tent wat minder. Maar goed ik ga hier af van wat ik op video zie.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.187
710
werchter is heel gaaf, maar erg groot en massaal.
als je heel graag ver vooraan wil staan bij een optreden, dan gaat dat ene stuk makkelijker op pinkpop
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295

De festivals lijken vooralsnog door te gaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Tame Impala voegt een derde zaalshow toe in Nederland, maar hebben nog steeds geen Belgische datum. Vreemd...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Die barslechte weeromstandigheden maakte het ook wel des te magischer. Je kon heel gemakkelijk dichtbij komen. En de laser/lichtshow die reflecteerde op de regen tijdens hun spacy nummers was legendarisch!
Heb het alleen van horen zeggen. Was ook heel laat voor een headliner geloof ik, niet? Beginnen om 1u ofzo?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Anderson .Paak op Les Ardentes, leek heel lang niet te gaan touren, waardoor plekjes RW nu allemaal bezet zijn.
Op zich ook geen drama, je kon die echt wel elk jaar ergens zien.
Dude. Die tourt zelfs letterlijk mee met RHCP in Europa, hoezo leekt het er lang op dat die niet zou touren?
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken