Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Groot RATM fan account schijnt te zeggen dat het legit is en aan hem/haar bevestigd door bronnen rond de band (o.a. Juliette Lewis, vriendin van Brad)

https://twitter.com/theprp/status/1190274306615283713?s=21

“ it’s probably best not to get your hopes up.”

Vriend van de band heeft ondertussen ook aan Forbes gezegd dat die RATM account officieel is.

Wel opvallend. Je zou verwachten dat dit geheim zou blijven tot aan de poster announcement van Coachella.

Vriend van de band heeft ondertussen ook aan Forbes gezegd dat die RATM account officieel is.

Wel opvallend. Je zou verwachten dat dit geheim zou blijven tot aan de poster announcement van Coachella.
Fuck you, I won't do what you tell me ;).

Zou een leuke naam zijn in het circuit. Al was het natuurlijk iets specialer geweest als POR er niet was geweest.

Zou ook perfect een naam voor Graspop kunnen zijn natuurlijk. 25 jaar GMM, weetjewel.

Zou een leuke naam zijn in het circuit. Al was het natuurlijk iets specialer geweest als POR er niet was geweest.

Zou ook perfect een naam voor Graspop kunnen zijn natuurlijk. 25 jaar GMM, weetjewel.
Lijkt me niet dat Werchter die laat schieten.

CoS confirmt het nieuws. Dit is huge wow wtf. Laat Pearl Jam en Foo Fighters maar zitten en kom maar op met Rage. :twisted:

mattman wrote:

Qua POR is leuk, maar geeft juist heimwee naar Rage. Tijd voor een aardbeving op Werchter.

Indiaantje89 wrote:

mattman wrote:

Qua POR is leuk, maar geeft juist heimwee naar Rage. Tijd voor een aardbeving op Werchter.

Rage nog nooit gezien. Is het heel anders dan POR? Geen Public Enemy nummers natuurlijk.

Vind dit wel eens een verfrissende nieuwe naam in de geruchtenmolen! ?

Paddy wrote:

Indiaantje89 wrote:

mattman wrote:

Rage nog nooit gezien. Is het heel anders dan POR? Geen Public Enemy nummers natuurlijk.

Vind dit wel eens een verfrissende nieuwe naam in de geruchtenmolen!
1f60a.svg
Rage Against The Machine > Prophets of Rage

Zo dat zou inderdaad wel dé naam van de zomer zijn ja. Nu nog hopen dat ze er staan. Die had wel bovenaan mijn wishlist gestaan had ik dit geweten.

Om ook maar even een kritische stem te bieden:
- Ze staan alvast niet op RaR en Download, festivals die flink wat zouden overhebben voor een naam als RATM.
- Verschillende mensen op eFestivals (nee, niet enkel Ken) roepen al weken dat PoR in juni door Europa tourt, en blijven daar ondanks dit nieuws achter staan.
- Vorige keer dat RATM terug bij elkaar kwam duurde het meer dan een jaar vooraleer ze richting Europa trokken. Ik kan me inbeelden dat met Trump, Bolsonaro en de protesten in Zuid-Amerika er voldoende reden is om voorlopig alle focus op die regio's te leggen. Ook niet toevallig dat alle shows buiten Coachella op plaatsen zijn die vlakbij de potentiële grensmuur zouden liggen.

Voor alle duidelijkheid: ik ben pro. Was er 11 jaar geleden bij in het Sportpaleis, absolute waanzin. Maar ik denk dat we al heel blij mogen zijn als we met The Strokes een headliner krijgen die niet elke 2 jaar alle festivalpodia afgaat.

Ergo: opschrijven voor RW 2021? :)

Nee. Graspop isn't allowed to have nice stuff.

Werchter pikt ze eerst en daarna kunnen ze wel eens op Graspop staan. Als ze nog eens touren. Als het mag van meneer Schuermans. Denk hierbij aan Rammstein, Guns 'n Roses en misschien System of a Down (dit jaar) en Tool (in de toekomst). Definately geen RATM zonder dat ze eerst eens de kassa lieten rinkelen in Rotselaar :(

Kereltje wrote:

Fuck you, I won’t do what you tell me ;).

Schoontje :-))

– Verschillende mensen op eFestivals (nee, niet enkel Ken) roepen al weken dat PoR in juni door Europa tourt, en blijven daar ondanks dit nieuws achter staan.
Dit kan in ieder geval de ijskast in...
https://www.instagram.com/p/B4VS1ZABkKj/?igshid=xg2c72g8jj74

Users who are viewing this thread