Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Thijs wrote:
Ken19, die meestal toch redelijk cryptisch is, zegt nu letterlijk ‘No surprise, but you can write 21 pilots down, off course . Would be a perfect Werchter act.’ Die kunnen we dus wel definitief noteren, lijkt me.

Echt jongens…..

Imo doet die hier gewoon mee aan het feit van speculeren of 21 pilots er staat of niet. En dat ze perfect op RW passen.
Van elk ding dat hij zegt moet geen spel gemaakt worden.

Indiaantje89 wrote:

Thijs wrote:
Ken19, die meestal toch redelijk cryptisch is, zegt nu letterlijk ‘No surprise, but you can write 21 pilots down, off course . Would be a perfect Werchter act.’ Die kunnen we dus wel definitief noteren, lijkt me.

Echt jongens…..

Imo doet die hier gewoon mee aan het feit van speculeren of 21 pilots er staat of niet. En dat ze perfect op RW passen.
Van elk ding dat hij zegt moet geen spel gemaakt worden.
Het gaat om een compleet gebrek aan kritisch denkvermogen van de users hier.

En moeten we echt in ieder topic (Pinkpop, Graspop, Werchter etc.) iedere keer lezen: "Ken zegt" "Ken zegt" "Ken zegt"... dan kan Ken net zo goed hier gaan posten. Het begint nu echt een beetje door te slaan.

Om even terug te komen op de aankondiging van gisteren kunnen we volgens mij wel élke act terug zien komen op Werchter niet? Twenty One Pilots als co(headliner), Pixies en alt-J als Barnheadliners en Tove Lo in Klub C op een hoge spot. Wat denken jullie? Vooral alt-J lijkt me een interessante of ze op andere festivals ook iets lagere spots gaan innemen of niet. Hun passage op Werchter in 2017 trok veel volk maar had ook af te rekenen met een bijzonder grote aanhang wachtende Foo-fans dus werd hun show wel wat verpest vond ik door een maar weinig aandacht publiek.

Vooral alt-J lijkt me een interessante of ze op andere festivals ook iets lagere spots gaan innemen of niet. Hun passage op Werchter in 2017 trok veel volk maar had ook af te rekenen met een bijzonder grote aanhang wachtende Foo-fans dus werd hun show wel wat verpest vond ik door een maar weinig aandacht publiek.

+ hun laatste album was nu ook niet echt zo'n hoogschieter toch? Barn-headliner lijkt me inderdaad het beste voor iedereen.
Doe een Alt-J in de Barn tegenover een Pearl Jam op de Main en dan een Pixies in de Barn tijdens een Coldplay op de Main (moesten die RW doen). Lijken mij mooie alternatieven.

Paddy wrote:
Tja, zo heeft iedereen wel zijn ergernissen. Dit is ten minste on topic.

Dus je hebt steeds van die open deuren berichten nodig van een ander forum om ontopic te blijven?

We kunnen het ook gaan hebben of Kensington headliner op Pinkpop wordt?

Indiaantje89 wrote:

Paddy wrote:

Dus je hebt steeds van die open deuren berichten nodig van een ander forum om ontopic te blijven?

Is in ieder geval meer discussie waardig dan een giga open deur dat Twenty One Pilots nu naar Werchter komt. Dat had iedereen hier je wel kunnen vertellen na die bevestiging van Mad Cool. En als ze niet komen dan krijg weer een "Ken zei op E-Festivals dat er iets tussen gekomen was" post hier te lezen, en word hij nogmaals een orakel genoemd.

Nogmaals het is geen aanval tegen Ken, maar meer tegen die users die hier letterlijk alles klakkeloos aannemen.

Nine Inch Nails was geboekt voor PS20, maar optreden zou uitgesteld zijn (met een jaar?). (Bron: interview met Gabi op Spaanse radio)
Mijn vermoeden: werken jaar langer aan nieuw materiaal en komen dus pas in 2021 met tour in Europa terug.

Paddy wrote:

Indiaantje89 wrote:

Paddy wrote:

Is in ieder geval meer discussie waardig dan een giga open deur dat Twenty One Pilots nu naar Werchter komt. Dat had iedereen hier je wel kunnen vertellen na die bevestiging van Mad Cool. En als ze niet komen dan krijg weer een “Ken zei op E-Festivals dat er iets tussen gekomen was” post hier te lezen, en word hij nogmaals een orakel genoemd.

Nogmaals het is geen aanval tegen Ken, maar meer tegen die users die hier letterlijk alles klakkeloos aannemen.

Laat iedereen toch gewoon eens posten in het forum wat zij of hij wil. Informatie van Ken zwengelt altijd een discussie aan, of het dan echt of niet is.
Snap dat je wil duidelijk maken dat we niet letterlijk alles moeten geloven, maar dat hadden we na je eerste tien posts omtrent Ken ook al door.

Zo, dan kunnen we nu on topic blijven en over mogelijkheden voor RW praten.
Paar leuke namen van Mad Cool, maar toch voor mij nog niets die als een headliner van de main kan gezien worden! Pixies en Alt J in the Barn lijken mij perfect. Al hoop ik dat Alt J hun zenuwen wat meer onder controle kunnen houden dan op de main. Paar jaar ervoor hebben ze wel echt een overhitte Barn platgespeeld. Dus ik hoop dat ze dat kunnen herhalen!

Indiaantje89 wrote:

Paddy wrote:

Indiaantje89 wrote:

Paddy wrote:

Is in ieder geval meer discussie waardig dan een giga open deur dat Twenty One Pilots nu naar Werchter komt. Dat had iedereen hier je wel kunnen vertellen na die bevestiging van Mad Cool. En als ze niet komen dan krijg weer een “Ken zei op E-Festivals dat er iets tussen gekomen was” post hier te lezen, en word hij nogmaals een orakel genoemd.

Laat iedereen toch gewoon eens posten in het forum wat zij of hij wil. Informatie van Ken zwengelt altijd een discussie aan, of het dan echt of niet is.
Snap dat je wil duidelijk maken dat we niet letterlijk alles moeten geloven, maar dat hadden we na je eerste tien posts omtrent Ken ook al door.

Zo, dan kunnen we nu on topic blijven en over mogelijkheden voor RW praten.
Paar leuke namen van Mad Cool, maar toch voor mij nog niets die als een headliner van de main kan gezien worden! Pixies en Alt J in the Barn lijken mij perfect. Al hoop ik dat Alt J hun zenuwen wat meer onder controle kunnen houden dan op de main. Paar jaar ervoor hebben ze wel echt een overhitte Barn platgespeeld. Dus ik hoop dat ze dat kunnen herhalen!
Nouja prima als je op deze voet door wilt gaan, het gaat wel ten kosten van inhoud op dit forum in ieder geval. Daarnaast zou het Ken sieren om hier de discussie aan te durven gaan ipv steeds een safe haven op te zoeken.

Ik zie al festileaks users inloggen op Efestivals om te smeken om info van de heilige ken, serieus dat gaat wel wat ver hoor.

Nine Inch Nails was geboekt voor PS20, maar optreden zou uitgesteld zijn (met een jaar?). (Bron: interview met Gabi op Spaanse radio)
Mijn vermoeden: werken jaar langer aan nieuw materiaal en komen dus pas in 2021 met tour in Europa terug.

Zanger zijn vrouw zou zwanger zijn heb ik horen waaien.

Dan komt Nine Inch Nails dus nooit meer in de zomer, omdat dat kind altijd jarig is in het festivalseizoen.

Dat kind is toch niet twee maanden lang jarig? Hij skipt alleen gewoon een weekend per festivalseizoen (in het geval dat ze uberhaupt weer een festivalseizoen touren)

Dan komt Nine Inch Nails dus nooit meer in de zomer, omdat dat kind altijd jarig is in het festivalseizoen.

Dat maakt al wat minder uit... zou niet de eerste zijn die gevierd wordt tijdens het festival

Ja insiders moeten en mogen met een kritisch oog bekeken worden, maar ze zijn niet verplicht om de volledige kosten en baten analyse van een festival te maken. We mogen blij zijn dat er iemand is die aan de boom schud en ons hier en daar wat info meegeeft. Al is het een open deur of een safebet. Het enige wat dit soort kritieken met zich meebrengt is dat ze niets meer posten of zeggen en dan zit je met 150 pagina's lang gis werk dat kant noch wal raakt. Je gaat er te hard op in Indiaan.

Net Reptilia op Stubru! Heb direct aan mijn gezinsleden of ze het lied kenden (ook studio brussel luisteraars/ (wel afwisselend met radio 1) En ze hadden het lied nog nooit gehoord dachten ze. Wat ik dus wil zeggen is dat ze dus blijkbaar dat lied nooit (bijna nooit) spelen op de radio en het misschien wel kan zijn dat StuBru, The Strokes al subtiel meer airplay begint te geven om ze dan tegen Werchter volledig op te hypen! hoogstwaarschijnlijk wishful thinking, maar wie weet!

ken iemand in de organisatie van graspop, zijn in overleg met AC/DC, maar zij verkiezen voorlopig een optreden op de weide van Werchter.
Maar inderdaad, had niet gedacht aan publiek gehalte, 30.000 is idd veel te weinig voor hen

Uit het topic van Graspop...

Ik meende dat er geen losse concerten op de weide meer mogelijk waren? En dan zou RW AC/DC als een headliner opvoeren?

Ja insiders moeten en mogen met een kritisch oog bekeken worden, maar ze zijn niet verplicht om de volledige kosten en baten analyse van een festival te maken. We mogen blij zijn dat er iemand is die aan de boom schud en ons hier en daar wat info meegeeft. Al is het een open deur of een safebet. Het enige wat dit soort kritieken met zich meebrengt is dat ze niets meer posten of zeggen en dan zit je met 150 pagina’s lang gis werk dat kant noch wal raakt. Je gaat er te hard op in Indiaan.
Bullshit. Nergens vraag ik om kosten en baten van een festival. Hij schud niet aan een boom, er zijn 100 man die aan de boom hebben geschud, en wanneer er iets uit de boom is gevallen dan pas komt Ken met de informatie met wat er in die boom zat. Hij had met Twenty One Pilots moeten komen voor Mad Cool, en eigenlijk nog voor Hurricane. Dit had mijn moeder van 67 jullie ook kunnen vertellen. Maar nogmaals het gaat hier niet om Ken, maar om de blinde volgers van hem hier op dit forum. Die ook niet zien dat hij meerdere keren ongelijk heeft gehad (Coldplay, Graspop om voorbeelden te noemen) en nog steeds alles als zoete koek slikken.

En als hij niet tegen deze kritiek van mij (op een ander forum) niet kan hebben dan is dat maar zo. Het is niet mijn schuld dat jullie steeds iemand iemand van een ander forum hier naar toe trekken... en dan zou ik geen kritiek daar op mogen hebben? Dat doen jullie zelf door het steeds hierheen te halen.

Users who are viewing this thread