Indiaantje89 wrote:
Paddy wrote:
Indiaantje89 wrote:
Paddy wrote:
Tja, zo heeft iedereen wel zijn ergernissen. Dit is ten minste on topic.
Dus je hebt steeds van die open deuren berichten nodig van een ander forum om ontopic te blijven?
We kunnen het ook gaan hebben of Kensington headliner op Pinkpop wordt?
Is in ieder geval meer discussie waardig dan een giga open deur dat Twenty One Pilots nu naar Werchter komt. Dat had iedereen hier je wel kunnen vertellen na die bevestiging van Mad Cool. En als ze niet komen dan krijg weer een “Ken zei op E-Festivals dat er iets tussen gekomen was” post hier te lezen, en word hij nogmaals een orakel genoemd.
Nogmaals het is geen aanval tegen Ken, maar meer tegen die users die hier letterlijk alles klakkeloos aannemen.
Laat iedereen toch gewoon eens posten in het forum wat zij of hij wil. Informatie van Ken zwengelt altijd een discussie aan, of het dan echt of niet is.
Snap dat je wil duidelijk maken dat we niet letterlijk alles moeten geloven, maar dat hadden we na je eerste tien posts omtrent Ken ook al door.
Zo, dan kunnen we nu on topic blijven en over mogelijkheden voor RW praten.
Paar leuke namen van Mad Cool, maar toch voor mij nog niets die als een headliner van de main kan gezien worden! Pixies en Alt J in the Barn lijken mij perfect. Al hoop ik dat Alt J hun zenuwen wat meer onder controle kunnen houden dan op de main. Paar jaar ervoor hebben ze wel echt een overhitte Barn platgespeeld. Dus ik hoop dat ze dat kunnen herhalen!