Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Main Square heeft weer een bak afval gedropt. Wat is er toch met dat festival gebeurd zeg. Vroeger konden die zich nog een beetje meten aan RW.

Main Square heeft weer een bak afval gedropt. Wat is er toch met dat festival gebeurd zeg. Vroeger konden die zich nog een beetje meten aan RW.
Cage the Elephant zie ik er wel van doorkomen, alsook Sum 41, die zullen er volgens mij morgen al bij zijn.

Rufus du sol zou een knappe show hebben. Mssn rw?
Cage the elephant kan enkel Nog zaterdag, Sum 41 donderdag of zaterdag.

Nou, zeg dat wel! Enkel Rüfüs du Sol en Jehnny Beth zijn nog leuke namen.

Had Sum 41 trouwens wel bij SOAD verwacht, maar dat kan dus niet meer. Op zaterdag dan maar?

Ik weet niet hoe dat nu nog zit maar die waren een jaar of tien geleden bijna het zusterfestival van Werchter.
Banden doorgeknipt?

mattman wrote:

Ik weet niet hoe dat nu nog zit maar die waren een jaar of tien geleden bijna het zusterfestival van Werchter.
Banden doorgeknipt?

Dat was zelfs niet bijna, dat was zo

Niet heel uitzonderlijk, maar Madeon mag van mij gerust ook overkomen van die announcement van Main Square. Is altijd wel een feestje.
Ergens in de middag in de Barn of KluB C.

Joe wrote:

mattman wrote:

Banden doorgeknipt?

Dat was zelfs niet bijna, dat was zo

Werd inderdaad gewoon expliciet zo benoemd. Ik geloof dat het bij Radiohead in 2008 was dat men het "2 shows in 1 pakket" aspect aanhaalde als een voordeel aan de onderhandelingstafel. Ook meermaals artiesten (o.a. Taylor Hawkins) die beide festivals op dezelfde dag aandeden.

Main Square heeft wel verplicht het roer moeten omgooien na een paar tegenvallende edities rond 2012-2013. Sindsdien een kleinere capaciteit en affiches die meer gericht zijn op wat Fransen willen in plaats van een "RW lite" te zijn. En lijkt wel te werken, voorbije jaren altijd minstens een dag uitverkocht.

Stuur Sum 41, Cage the Elephant ( al denk ik dat ze werchter deze keer overslaan) en Jehnny Beth maar door. Roger Hodgons (was al eerder aangekondigd voor MS) mag ook. De beste man inmiddels 4x gezien en nog steengoed. Uurtje meezing garantie in the Barn.

Huh mijn post is weg.

Anyway. Vanuit het BKS aantal namen die te vinden waren op de site. Kanshebbers voor Werchter?

100 Gecs, Automatic, Barker, Beach Bunny, Black Country, New Road, Black Lips, Catfish and the Bottlemen, coucou chloe, DIIV, DJ Fett Burger, DJ Python, Donna Missal, Easy Life, Eve Owen, FAKA, GHUM, Giant Rooks, Girl Band, Girl Ray, Jarvis Cocker /JARV IS, Jessica Pratt, Josey Rebelle, Los Bitchos, Maggie Rogers, Marika Hackman, Meetsysteem, Mina & Bryte, minimal violence, Park Hye-jin, Pottery, Roi Perez, Sampa The Great, Sheer Mag, Sherelle, Simo Cell, Soccer Mommy, Sorry, Squid, Surfbort, The Avalanches, The Milk Carton Kids, Tinariwen, Tropical Fuck Storm, Violet, Woven Hand, Yellow Days.

Ik zie Catfish & the Bottlemen, DIIV, Maggie Rogers en The Avalanches wel in de tenten staan. Misschien Easy Life, Black Country, New Road, Squid en Tropical Fuck Storm op the Slope?

Huh mijn post is weg.

Anyway. Vanuit het BKS aantal namen die te vinden waren op de site. Kanshebbers voor Werchter?

100 Gecs, Automatic, Barker, Beach Bunny, Black Country, New Road, Black Lips, Catfish and the Bottlemen, coucou chloe, DIIV, DJ Fett Burger, DJ Python, Donna Missal, Easy Life, Eve Owen, FAKA, GHUM, Giant Rooks, Girl Band, Girl Ray, Jarvis Cocker /JARV IS, Jessica Pratt, Josey Rebelle, Los Bitchos, Maggie Rogers, Marika Hackman, Meetsysteem, Mina & Bryte, minimal violence, Park Hye-jin, Pottery, Roi Perez, Sampa The Great, Sheer Mag, Sherelle, Simo Cell, Soccer Mommy, Sorry, Squid, Surfbort, The Avalanches, The Milk Carton Kids, Tinariwen, Tropical Fuck Storm, Violet, Woven Hand, Yellow Days.

Catfish and the Bottlemen, The Avalanches en Maggie Rogers in Klub C. Marika Hackman, Squid, Soccer Mommy en Tropical Fuck Storm lijken me mooie Slope namen.

jefferke wrote:

Oasiss wrote:
Stel je voor, The Strokes met Tame Impala daarna.

En The National ervoor!!!

Dat zou indie heaven zijn.
1f60d.svg

Dan alsjeblieft iets fatsoenlijks in de tenten of op the slope.

Laat deze namen maar doorkomen :) :
Black Country, New Road, DIIV, Girl Band, Jarvis Cocker /JARV IS, Marika Hackman, Soccer Mommy, Squid, The Avalanches, Tropical Fuck Storm.

Van mij mogen van op Main square en BKS de volgende wel doorkomen: Catfish & The Bottlemen(maar dan niet zo hoog op de affiche, Rufus Du Sol, Easy Live, BadBadNotgood en Black Country, New Road.

Rest van de namen zegt me niet zo veel, maar ken er ook wel een heel deel niet van :)

Caspian loste vandaag net een nieuwe plaat. Lijkt mij ongelofelijk vet in een tent. Het genre van Mogwai dus niet echt een typische werchter naam maar ik zou het alleszins schitterend vinden. En na vorig jaar met o.a. Mogwai en Olafur Arnalds moet zo'n naam toch ook kunnen he :)

Van mij mogen van op Main square en BKS de volgende wel doorkomen: Catfish & The Bottlemen(maar dan niet zo hoog op de affiche, Rufus Du Sol, Easy Live, BadBadNotgood en Black Country, New Road.

Rest van de namen zegt me niet zo veel, maar ken er ook wel een heel deel niet van
1f642.svg

Caspian loste vandaag net een nieuwe plaat. Lijkt mij ongelofelijk vet in een tent. Het genre van Mogwai dus niet echt een typische werchter naam maar ik zou het alleszins schitterend vinden. En na vorig jaar met o.a. Mogwai en Olafur Arnalds moet zo’n naam toch ook kunnen he
1f642.svg

Het is met zo'n namen altijd afwachten waar de boekers hun oog wat laten op vallen. Zo'n naam is eenvoudig te boeken, maar moet indruk hebben gemaakt op een boeker. Want op zich krijg je die ook vlot weg op Dour, Pkp...

Users who are viewing this thread