Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

warriorandweirdo wrote:
nu we morgen starten met een reeks aankondigingen, vond ik het een mooi moment om een allerlaatste voorspelling te doen: https://clashfinder.com/s/werchterrocks2020/?user=WarriorandWeirdo

Laat gerust weten wat jullie bedenkingen zijn
1f642.svg

Is het heel gek als ik zeg dat ik Gojira en Yungblud zou omdraaien?

verkopen beide dezelfde zalen uit, maar op werchter zie ik het niet gebeuren

nu we morgen starten met een reeks aankondigingen, vond ik het een mooi moment om een allerlaatste voorspelling te doen: https://clashfinder.com/s/werchterrocks2020/?user=WarriorandWeirdo

1f642.svg
Naast wat al gezegd is, vind ik Phoebe Bridgers op de Slope ook niet echt realistisch. Dat lijkt me toch eerder iets voor hoog in Klubc. Het zou alleszins een fantastische naam zijn!

xydroh wrote:

Yannick wrote:

xydroh wrote:
hebben alle mensen die hier celeste zeggen het over dezelfde band die ik denk?

Nee, de Britse neo-soul revelatie die onlangs BBC Sound of 2020 won.

Jammer, tentje vol met rook , een paar mannen met een rood fietslicht op hun hoofd die keiharde sludge spelen had ik wel geapprecieerd. Al enkele malen gezien als amenra voorprogramma en stelt nooit teleur.

Heb ze zelf ook al gezien als voorprogramma van Stake en vond ze tergend saai. Bovendien past dat soort bands beter op GMM dan hier net zoals het gros dat jarivn aanhaaldde.

Daar stond ik ook! Ik vond ze geweldig, eigenlijk. Maar inderdaad, niet echt een band voor Werchter.
Stake daarentegen zou me niet verbazen als ze op Werchter staan. Hebben die er (als Steak Number Eight dan) weleens gestaan eigenlijk?

warriorandweirdo wrote:

1f642.svg

Is het heel gek als ik zeg dat ik Gojira en Yungblud zou omdraaien?

Gojira is voor RW niet zo'n gigantische naam toch? Perfect om als 2de, 3de op de main te zetten. Trouwens wel zo'n metal act die ik ook wel kan waarderen.

Ik zou Gojira nog steeds in een tent zetten als ze zouden komen, die band is wel gebaat bij een afgesloten ruimte die ze helemaal kunnen vullen met hun overdonderende geluid en lichtshow. En natuurlijk is het inmiddels een uitgekauwd cliché dat bijna elke band beter tot zn recht komt in een donkere, afgesloten tent, maar Gojira op mainstage zie ik gewoon echt niet lekker werken.

Ik zou Gojira nog steeds in een tent zetten als ze zouden komen, die band is wel gebaat bij een afgesloten ruimte die ze helemaal kunnen vullen met hun overdonderende geluid en lichtshow. En natuurlijk is het inmiddels een uitgekauwd cliché dat bijna elke band beter tot zn recht komt in een donkere, afgesloten tent, maar Gojira op mainstage zie ik gewoon echt niet lekker werken.
Die mogen van mij inderdaad de Barn even vakkundig slopen :)

Dat zou echt formidastisch zijn, waren op de Main van Dessel al impressionant.

Foo’s hadden ze allang bekend gemaakt als die kwamen.

Er komen nog festivaldata aan voor de Foo’s, dus ik zou ze nog niet wegstrepen. Of denk jij dat de foo’s voor 3 festivals naar Europa komen?

eloelo wrote:
Foo’s hadden ze allang bekend gemaakt als die kwamen.

Er komen nog festivaldata aan voor de Foo’s, dus ik zou ze nog niet wegstrepen. Of denk jij dat de foo’s voor 3 festivals naar Europa komen?

Natuurlijk, hoe langer het duurt... Normaal gezien zijn de Foos er snel bij, en een van de eersten, om hun zomerfestivalshows bekend te maken. Eind januari/begin februari voelt wat laat aan voor hen. De enige plek voor hen op de lineup zou trouwens na SOAD zijn, niet?

Morgen graag: Red Hot Chili Peppers, Tame Impala, Rage Against The Machine, Beck, Caribou, Foals, Anderson Paak, Gwen Stefani, Bush, Manic Street Preachers, Iggy Pop, Parcels, Roisin Murphy, Lana del Rey en Tenacious D

Ik heb hier al even niks meer gepost. Wat me opvalt, werchter heeft duidelijke voor ieder wat wils.
En dat is ook wat ik verwacht van hen. Voor mij valt de line up heel goed mee en kan ook nog beter worden.
Ik hoop persoonlijk op rage against the machine, maar misschien is dit ijdele hoop. We wachten af.
Ik hoop op nog belgische namen zoals goose, equal idiots, coely,..
En stiekem hoop ik nog op the chemical brothers, maar dat is eerder uit nostalgie :)

Morgen graag: Red Hot Chili Peppers, Tame Impala, Rage Against The Machine, Beck, Caribou, Foals, Anderson Paak, Gwen Stefani, Bush, Manic Street Preachers, Iggy Pop, Parcels, Roisin Murphy, Lana del Rey en Tenacious D

Reëel wel, even vier headliners en wat subs droppen in een pakketje :lol:

Volgens @Jesper komt er een eind juni een zaalshow aan voor 3 Doors Down in Nederland. Zijn zeker ook een kanshebber voor Rock Werchter. Ik verbaas er mij soms om hoe populair deze band (nog) is op fuiven, feestjes, in lijstjes op de radio. Bovendien al 7 jaar geleden dat ze nog eens in België stonden en 19 jaar geleden dat ze nog eens op een Belgisch festival stonden.

Al kan een zaalshow eind juni hier natuurlijk ook. Of iets als Rock Zottegem.

Uit het Best Kept Secret topic een aantal namen die perongeluk op de site vindbaar waren. Misschien zitten hier ook kanshebbers voor Werchter bij.

100 Gecs, Automatic, Barker, Beach Bunny, Black Country, New Road, Black Lips, Catfish and the Bottlemen, coucou chloe, DIIV, DJ Fett Burger, DJ Python, Donna Missal, Easy Life, Eve Owen, FAKA, GHUM, Giant Rooks, Girl Band, Girl Ray, Jarvis Cocker /JARV IS, Jessica Pratt, Josey Rebelle, Los Bitchos, Maggie Rogers, Marika Hackman, Meetsysteem, Mina & Bryte, minimal violence, Park Hye-jin, Pottery, Roi Perez, Sampa The Great, Sheer Mag, Sherelle, Simo Cell, Soccer Mommy, Sorry, Squid, Surfbort, The Avalanches, The Milk Carton Kids, Tinariwen, Tropical Fuck Storm, Violet, Woven Hand, Yellow Days.

Hoeveel korting krijg je voor een kaartje via RW Ambassador? Wat is het eigenlijk?

Als sum 41 komt, schaf ik mij meteen een combi aan! Gojira hoop ik ook, maar daar rekening ik toch niet op.

Ben ook eerder neutraal over The Strokes, maar ze zijn 100% headliner, met een naam als Tame Impala erachter.

Hoeveel korting krijg je voor een kaartje via RW Ambassador? Wat is het eigenlijk?

Als sum 41 komt, schaf ik mij meteen een combi aan!

Huh mijn post is weg.

Anyway. Vanuit het BKS aantal namen die te vinden waren op de site. Kanshebbers voor Werchter?

100 Gecs, Automatic, Barker, Beach Bunny, Black Country, New Road, Black Lips, Catfish and the Bottlemen, coucou chloe, DIIV, DJ Fett Burger, DJ Python, Donna Missal, Easy Life, Eve Owen, FAKA, GHUM, Giant Rooks, Girl Band, Girl Ray, Jarvis Cocker /JARV IS, Jessica Pratt, Josey Rebelle, Los Bitchos, Maggie Rogers, Marika Hackman, Meetsysteem, Mina & Bryte, minimal violence, Park Hye-jin, Pottery, Roi Perez, Sampa The Great, Sheer Mag, Sherelle, Simo Cell, Soccer Mommy, Sorry, Squid, Surfbort, The Avalanches, The Milk Carton Kids, Tinariwen, Tropical Fuck Storm, Violet, Woven Hand, Yellow Days.

Als sum 41 komt, schaf ik mij meteen een combi aan! Gojira hoop ik ook, maar daar rekening ik toch niet op.

Ben ook eerder neutraal over The Strokes, maar ze zijn 100% headliner, met een naam als Tame Impala erachter.

Ik heb je een PM gestuurd met daar wat informatie in!

Users who are viewing this thread