Radiohead was geweldig! Het was mijn eerste keer en ik ben zeker en vast overtuigd. Ik wist dat ze geen 2h30 gingen spelen maar 2h05 was inderdaad wel aan de korte kant, had graag ook nog Fake Plastic Trees en Lotus Flower gehoord maar ach ja, je kan niet alles krijgen op een avond. Het publiek was niet geweldig waar ik stond maar tegen het einde zat de sfeer er zeker goed in, prachtig moment als iedereen Karma Police zit mee te brullen. Hoogtepunt van de dag, heb er echt van genoten!
Royal Blood was ook echt heerlijk en Warhaus klonk ook top op het scherm. Future Islands was tof en Jain gaf misschien geen geniaal optreden maar kreeg wel de hele tent mee. Ook een stukje Birdy gezien wat ook goed klonk. Flop van de dag was waarschijnlijk James Blake, paste totaal niet op Werchter, zeker niet na Royal Blood. Het plein aan het scherm stond bomvol omdat iedereen van de mainstage wegvluchtte.
Al bij al dus wel een topdag gehad met weeral perfect festivalweer
Royal Blood was ook echt heerlijk en Warhaus klonk ook top op het scherm. Future Islands was tof en Jain gaf misschien geen geniaal optreden maar kreeg wel de hele tent mee. Ook een stukje Birdy gezien wat ook goed klonk. Flop van de dag was waarschijnlijk James Blake, paste totaal niet op Werchter, zeker niet na Royal Blood. Het plein aan het scherm stond bomvol omdat iedereen van de mainstage wegvluchtte.
Al bij al dus wel een topdag gehad met weeral perfect festivalweer