Het ontbijt zit weer achter de kiezen en we gaan richting dag 3. Nog even kort terugkijken.
De dag begonnen bij Lany, na een kwartiertje wel gezien. Geen onderscheidende nummers. Daarna Slowdive in het voorvak gezien, geweldig! Dit zie je bij voorkeur in The Barn maar ik heb intens genoten. Prachtige muziek. Daarna neergestreken voor het scherm en gekeken naar Warhaus en Maggie Rogers. Met name de eerste maakte indruk, daarna Future Islands in de tent. Mooi doorleefd optreden, niets mis mee.
Vervolgens Birdy, goed optreden. Heeft een paar prachtige nummers die mooi uitgevoerd werden. Van genoten. Gelijk door naar Royal Blood. Erg strak en enthousiast optreden, een van de meest actuele rockbands van het moment. Ook een erg groot bereik op het veld. Hoogtepunt.
Daarna hoogtepunt 3 van de dag, Pretenders! Wat een feest. Ze is nog bijzonder goed bij stem en de band speelde erg strak. Een klassieke Rockshow zoals ze nu niet veel meer gegeven worden. Erg van genoten.
En dan het hoogtepunt van de dag, Radiohead. Misschien al wel het hoogtepunt van het weekend. Vanaf de eerste noten in een hypnose getrokken waar ik pas na Karma Police weer uit kwam. Schitterend optreden, bezield gespeeld, prachtige lichtshow. Het publiek viel me mee gelukkig, stonden erg veel fans, ook verder op in het veld. Echt genoten.
Top 5:
1. Radiohead
2. Pretenders
3. Royal Blood
4. Birdy
5. Slowdive