Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Misschien is het dit jaar beter geregeld bij the Hive waardoor het wel mogelijk is dat iedereen z’n eigen bandje op moet halen. Als ik zo op de kaart kijk hebben ze een zelfde soort ingang voor the Hive als voor het festivalterrein. Hoe zat het vorig jaar eigenlijk bij A3? Daar hadden ze namelijk ook zo’n ingang.

kaartje werd gescand en daarna kreeg je een bandje, ik denk dat dat nu het zelfde werkt

Morgen nog even een herkansing maken op school en een opdracht laten aftekenen, en dan op naar Werchter! Kan niet wachten!

vrienden van me komen de vrijdag, hoop dat er dan nog plek is op de camping! op facebook zegt RW dat wanneer de bandjes op zijn er niemand meer op de camping komt. maar mij lijkt dat bandjes niet 'op' kunnen gaan? als je je bandje verliest door wat voor reden dan ook, wat mij regelmatig gebeurd is, kun je toch altijd gewoon een nieuwe halen?

iig hopen dat t geen camping drama wordt..

nemen jullie trouwens droogijs mee?

Ja mag maximum 12 pinten de man meenemen, zijn ze nu helemaal zot geworden, da kunnen ze toch niet maken?

Ja mag maximum 12 pinten de man meenemen, zijn ze nu helemaal zot geworden, da kunnen ze toch niet maken?

dat is altijd en overal, maar de inhoud van onze kliko, winkelwagen en/of tassen is sinds 2009 nog nooit gecontroleerd

Dat staat al heel lang in de regels maar dat wordt niet zo strikt genomen. Zolang je het niet te gek maakt en met een paar trays aan komt lopen maken ze er niet echt een probleem van denk ik. Is meer zodat ze je ergens op kunnen wijzen als het te gek wordt.

op facebook zegt RW dat wanneer de bandjes op zijn er niemand meer op de camping komt. maar mij lijkt dat bandjes niet ‘op’ kunnen gaan?
Ik denk meer dat ze hier bedoelen dat de camping vol is en geen nieuwe mensen meer toelaten. Bandjes 'op' zal niet gebeuren lijkt mij :p

Ohja, ik heb er ZIN IN!

Hoop dat dat dit jaar nu ook niet gebeurd :) Kheb er wel een beetje schrik voor met de hive in leven te roepen, het lijkt wel of ze hiermee elke vorm van verlies willen bannen van het festival. Veel dwaze regels waardoor je niet meer spreekt over een camping maar meer over een speelplein of iets in die aard.

Een vraagje trouwens: wij zijn van plan om morgenmiddag rond een uur of 5 aan te rijden. We zijn dan tegen 7 bij Werchter. Denken jullie dat er dan nog veel ruimte op de Hive is? Vorig jaar vonden we om 10u nog een plaatsje, maar toen gingen er ook meerdere campings tegelijk open natuurlijk. Ik kan voor mezelf totaal geen inschatting maken wanneer die Hive vol zal staan...(dit ivm een partytent, vorig jaar moesten we onze tentjes ergens tussenfrotten, dus het zou zonde zijn als we nu voor niks een partytent mee sleuren)

<div class="d4p-bbt-quote-title">derkie1 wrote:</div>
op facebook zegt RW dat wanneer de bandjes op zijn er niemand meer op de camping komt. maar mij lijkt dat bandjes niet ‘op’ kunnen gaan?

Ik denk meer dat ze hier bedoelen dat de camping vol is en geen nieuwe mensen meer toelaten. Bandjes ‘op’ zal niet gebeuren lijkt mij :p

Ohja, ik heb er ZIN IN!
klopt, maar als het vol is kan er wel nog iemand in een al opgezette tent. hier lijkt t iig anders?

Rosalie Braakman Wat als sommige van mijn vrienden een XL ticket hebben en anderen een regular ticket? Kunnen wij met een regular ticket toch The Hive op, aangezien we in hun tent slapen?
Vind ik leuk · Beantwoorden · Gisteren om 13:51
13 antwoorden verbergen

Rock Werchter Dat kan, maar pas vanaf donderdagochtend.
Vind ik leuk · 1 · Gisteren om 13:52

Rosalie Braakman Worden we niet geweigerd als de camping vol zit?
Vind ik leuk · Gisteren om 13:53

Boris Stoyanov I agree, will our friends be allowed in, if they have a tent already inside set up with us?
Vind ik leuk · 1 · Gisteren om 13:59

Rock Werchter Rosalie Braakman Ja, als The Hive op dat moment geen polsbandjes meer over heeft, zal je een andere camping moeten kiezen.
Vind ik leuk · 1 · Gisteren om 14:44

Derek van Nieuwenhoven kun je wel al de bandjes van the hive ophalen als je alle tickets meeneemt?
Vind ik leuk · Gisteren om 14:50 · Bewerkt

Rock Werchter Polsbandjes moeten persoonlijk opgehaald worden. Je krijgt ze meteen om je pols.

Een vraagje trouwens: wij zijn van plan om morgenmiddag rond een uur of 5 aan te rijden. We zijn dan tegen 7 bij Werchter. Denken jullie dat er dan nog veel ruimte op de Hive is? Vorig jaar vonden we om 10u nog een plaatsje, maar toen gingen er ook meerdere campings tegelijk open natuurlijk. Ik kan voor mezelf totaal geen inschatting maken wanneer die Hive vol zal staan…(dit ivm een partytent, vorig jaar moesten we onze tentjes ergens tussenfrotten, dus het zou zonde zijn als we nu voor niks een partytent mee sleuren)

ik denk dat er nog wel plek is, 30000 man is veel. Wij gaan lekker op tijd en zijn er rond 1. De camping gaat toch open wanneer het te druk is om iedereen te laten wachten

Hoop dat dat dit jaar nu ook niet gebeurd
icon_smile.gif
Kheb er wel een beetje schrik voor met de hive in leven te roepen, het lijkt wel of ze hiermee elke vorm van verlies willen bannen van het festival. Veel dwaze regels waardoor je niet meer spreekt over een camping maar meer over een speelplein of iets in die aard.

No worries. Volgend jaar deden ze niet lastig over de 5 trays bier die wij meehadden. Later nog een joint gerookt met zo'n campingwacht, dat zegt genoeg lijkt me ;)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonske122 wrote:</div>
icon_smile.gif
Kheb er wel een beetje schrik voor met de hive in leven te roepen, het lijkt wel of ze hiermee elke vorm van verlies willen bannen van het festival. Veel dwaze regels waardoor je niet meer spreekt over een camping maar meer over een speelplein of iets in die aard.

No worries. Volgend jaar deden ze niet lastig over de 5 trays bier die wij meehadden. Later nog een joint gerookt met zo’n campingwacht, dat zegt genoeg lijkt me
icon_wink.gif
Ah, dus wiet op de camping is wel redelijk gedoogd? Dat is mooi. Op het festivalterrein niet zeker?
Heb in de voorwaarde alleen kunnen vinden dat je niet mag handelen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Fonske122 wrote:</div>
icon_smile.gif

No worries. Volgend jaar deden ze niet lastig over de 5 trays bier die wij meehadden. Later nog een joint gerookt met zo’n campingwacht, dat zegt genoeg lijkt me
icon_wink.gif

Ah, dus wiet op de camping is wel redelijk gedoogd? Dat is mooi. Op het festivalterrein niet zeker?

Gedoogd is een groot woord, maar op de camping doen ze er nooit moeilijk over. Het festivalterrein is wel anders. Ik neem vaak wel wat mee, en stop het dan in mijn sok ofzo. Een keertje betrapt, maar ook dat is geen probleem behalve dat ze het weggooien. Daarom nemen wij altijd een klein deel mee naar het festivalterrein en laten we de rest op de camping. Zo loop je niet het risico alles kwijt te raken.

<div class="d4p-bbt-quote-title">RobertDelft wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Fonske122 wrote:</div>
icon_smile.gif

icon_wink.gif

Gedoogd is een groot woord, maar op de camping doen ze er nooit moeilijk over. Het festivalterrein is wel anders. Ik neem vaak wel wat mee, en stop het dan in mijn sok ofzo. Een keertje betrapt, maar ook dat is geen probleem behalve dat ze het weggooien. Daarom nemen wij altijd een klein deel mee naar het festivalterrein en laten we de rest op de camping. Zo loop je niet het risico alles kwijt te raken.
Ja precies, zo deed ik het op pinkpop ook. Thanks!

Zou er donderdag (ochtend) nog plek op the hive zijn of ben je dan al gelijk te laat? Plus wordt er alleen voetbal uitgezonden op die camping + aangezien er veel extra dingen op die camping zijn; is hij ook bereikbaar voor andere mensen die niet daar staan?

Ik heb een vraag over de clashfindersite
Ik heb alles leuk aangeduid, maar zou dit nu mogelijk zijn om deze nu af te drukken

Ik kon het nergens weervinden. Je mag dus 12 blikken drinken meenemen, maar hoe zit het met bijv. flessen water? Of zelfs lege flessen?

Aangezien er op woensdag ook al mensen vertrekken wens ik alle Werchtergangers van het forum heel veel plezier toe! Ik zal proberen het een en ander mee te krijgen via de stream ;).

Users who are viewing this thread