Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Het heeft niks met Werchter te maken maar ik ga het toch delen :p.

Gisteren kreeg ik te horen dat ik dinsdag meemag naar Jack White!!! Heb hem in 2012 ook al gezien en ben er zo blij mee, lekkere show zo de dag voor Werchter

Intussen heeft het tijdschema toch een aantal kleine wijzigingen ondergaan. Radkey 5 minuten minder, Placebo 5 minuten meer. In Barn en Klub C zijn de laatste optredens 5 minuten opgeschoven, want Gesaffelstein krijgt ook 5 minuten meer. Ik vind alleszins geen geupdate clashfinder. Eels speelt ook 70 minuten en geen 60.

Radkey 5 minuten minder, wel verdomme dat is mn ontdekking van BKS. Echte aanrader trouwens!
Placebo 5 minuten meer: dat is dan wel weer prima.
Ik neem aan dat de andere verplaatsingen ook om de donderdag draaien. Dat zou mij weinig uitmaken want dat wordt toch voornamelijk main stage

Mag ik tussen alle voorpret nog even over het ontbreken van Jack White beginnen?

Zo zou Rabbit Hole Jack White zijn misgelopen omdat de Amerikaan vanwege een onderlinge vete niet op hetzelfde festival wil spelen als The Black Keys. Hij staat nu twee dagen later in zijn eentje in de HMH. Dat soort dingen gebeurt echt, ja. - Hele artikel

Dit gaat eigenlijk over het ontbreken van Jack White op DTRH, maar zou dus ook de reden kunnen zijn voor het ontbreken op Werchter. Geen idee of dit waarheid is, Jack White zal het waarschijnlijk wel ontkennen. Lijkt mij ook niet helemaal professioneel gedrag, en vind ik ook niet iets voor Jack White. Ze spelen trouwens wel beiden op Open'er festival..

Mag ik tussen alle voorpret nog even over het ontbreken van Jack White beginnen?

Zo zou Rabbit Hole Jack White zijn misgelopen omdat de Amerikaan vanwege een onderlinge vete niet op hetzelfde festival wil spelen als The Black Keys. Hij staat nu twee dagen later in zijn eentje in de HMH. Dat soort dingen gebeurt echt, ja.

Hele artikel

Dit gaat eigenlijk over het ontbreken van Jack White op DTRH, maar zou dus ook de reden kunnen zijn voor het ontbreken op Werchter. Geen idee of dit waarheid is, Jack White zal het waarschijnlijk wel ontkennen. Lijkt mij ook niet helemaal professioneel gedrag, en vind ik ook niet iets voor Jack White. Ze spelen trouwens wel beiden op Open’er festival..

Zou mij verbazen aangezien ze op verschillende dagen geprogrammeerd kunnen worden, maar goed artiesten willen zich nog wel eens als kinderen gedragen. Dat ze beide op Open'er staan ontkracht het eigenlijk meteen. Ik denk dat het met headlinen te maken heeft, maar ik denk niet dat we het ooit zullen weten.

Even tussendoor: de weersverwachting voor Leuven(dichtstbijzijnd wat ik kon vinden): Woensdag t/m zaterdag zon en tussen de 24(woensdag) en 31!!(vrijdag) graden. Alleen zondag 50% kans op neerslag. Als dat allemaal nou één dagje opschuift ben ik tevreden. Ziet er prima uit zo.

De ingang van the Hive zit volgens mij gewoon op dezelfde plek als waar vorig jaar die van A3 zat, is 5min lopen ofzo.

Had laatst een mailtje gestuurd om te vragen of je camping bandjes voor vrienden kon ophalen zoals dat vorig jaar kon maar blijkbaar kan dat dit jaar niet. Beetje jammer want nu moet ik nog maar zien of een vriend die wat later komt nog op de camping komt, vind dat eigenlijk wel slecht geregeld. Als mensen onafhankelijk van elkaar aankomen moet je maar geluk hebben dat je bij elkaar op de camping kan staan.

5 minuten? Hoe hard loop jij? Ik zou eerder op een kwartiertje rekenen (maar ik ben een ouwe zak natuurlijk... ;))

Volgens mij staat al jaren in de regels dat je geen bandjes voor anderen mag ophalen, maar als je zegt dat de rest van de groep verderop staat met de bagage, kreeg je gewoon altijd bandjes mee. Dat zal nu toch niet anders zijn?

maar als je zegt dat de rest van de groep verderop staat met de bagage, kreeg je gewoon altijd bandjes mee. Dat zal nu toch niet anders zijn?
Je krijgt je camping bandje volgens mij pas als je door die poortjes van de camping gaat. Twee jaar terug moest je ze wel nog ergens anders halen. Dus denk dat dit niet meer gaat werken.

Ze verwachten overigens niet dat The Hive woensdag al vol is. Capaciteit is 30.000 mensen dus dat is ook wel heel veel.

Zojuist las ik op de fb pagina van Rock Werchter dat ook kleine gaspitjes op the Hive verboden zijn. Nu wil ik er toch graag eentje meenemen. Weet iemand of ze bij de campingingang de tassen goed controleren? Ik kan me het van vorig jaar namelijk niet echt meer herinneren.

Ik bedoel dat je met een groep van 10 mensen echt niet met z'n allen in de rij hoeft te gaan staan bij de afgifteloketten van de bandjes, dat hoefde ook vorig jaar niet. Toen hebben ook 1 of 2 personen van onze groep alle bandjes opgehaald (incl. die van degenen die pas op vrijdag kwamen) en bleef de rest aan het pad wachten met de bagage.

Zojuist las ik op de fb pagina van Rock Werchter dat ook kleine gaspitjes op the Hive verboden zijn. Nu wil ik er toch graag eentje meenemen. Weet iemand of ze bij de campingingang de tassen goed controleren? Ik kan me het van vorig jaar namelijk niet echt meer herinneren.

afgelopen jaar helemaal niet, maar ik heb geen idee of dat dit jaar verandert, met die Hive. Zal wel niet toch?

<div class="d4p-bbt-quote-title">Coen wrote:</div>

afgelopen jaar helemaal niet, maar ik heb geen idee of dat dit jaar verandert, met die Hive. Zal wel niet toch?

ik denk het niet, het blijven 'dezelfde' mensen die controleren.

Misschien is het dit jaar beter geregeld bij the Hive waardoor het wel mogelijk is dat iedereen z'n eigen bandje op moet halen. Als ik zo op de kaart kijk hebben ze een zelfde soort ingang voor the Hive als voor het festivalterrein. Hoe zat het vorig jaar eigenlijk bij A3? Daar hadden ze namelijk ook zo'n ingang.

Users who are viewing this thread