Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik heb nog nooit een partytent of gaspitje meegenomen naar een festival. Raar dat ze het verbieden maar zonder kan je ook best overleven hoor.

Ik vind het er toch wel bijhoren. Een partytent nemen we alleen mee als er wat meer mensen meegaan. Het is gewoon fijn om je tentjes bij elkaar te zetten met de partytent in het midden waaronder wij altijd onze ontbijtjes zelf in elkaar zetten. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat Werchter dit doet voor het milieu, dit gaat allemaal om geld. Ik begin serieus te twijfelen of ik volgend jaar wel weer zal gaan. Misschien dan een keer Roskilde doen, ik ben toch een beetje klaar met Werchter merk ik.

Ik vind het ook raar hoor, het lijkt alsof ze alles iets te erg onder controle willen hebben. En dat vanwege het milieu slaat idd nergens op. Genoeg andere dingen waar je milieubewust op kan zijn, dan zijn partytenten wel het laatste waar je aan denkt.

Maar eerst maar even afwachten hoe het allemaal gaat lopen.

partytenten slaat idd nergens op lijkt mij. Ik denk dat ze hiermee willen zorgen dat mensen bij die speciale plaatsen komen zitten(en daar ook drinken enz kopen). Wat mij vooral tegenvalt is dat dat blijkbaar zwaarder weegt dan dingen als het vermijden van een zonnesteek of ziek worden van de regen. Maar goed misschien gaat het juist goed werken. Ik ben benieuwd naar The Hive

https://www.youtube.com/watch?v=sX8SKfS6sf8

Check de aftermovie van vorig jaar. Toen waren ze ook verboden en zie in het begin van het filmpje: hartstikke veel partytenten. Zo moeilijk zullen ze er niet over doen, net als vorig jaar dus.

Zijn jullie er zeker van dat ze vorig jaar ook verboden waren? Ik vind ze er nu vrij expliciet over...

ben er wel van overtuigd dat je weer genoeg partytenten zult zien. hoe hard ze ook proberen, je gaat ze niet weg krijgen en om eerlijk te zijn ik geef de campinggasten nog gelijk ook. slaat nergens op. een verbod op gaspitjes kan ik nog begrijpen en een vaste plaats daarvoor vind ik nog goed ook.

maar gewoon met z'n alle partytent opzetten, want heb ook al gehoord dat er daarover niks in het voorwaarden staat. Dus in principe kunnen ze je dan niks maken, juridisch gezien dan. tenzij er een andere specificatie over staat, ben altijd veels te lui om die dingen te lezen :P

De middenweg is gevonden: Partytenten tot 3x3 mogen mits ze netjes opgezet worden en niet in de weg staan. Prima oplossing lijkt mij

pak de lineaal er maar bij!!
ik denk dat ze dan inderdaad die grote lompe leger-partytenten niet meer willen. waar wat in zit eigenlijk.. :P

Mainstage staat alvast klaar (voor TW Classic).
10501944_10152489132390699_4533058112973892730_n.jpg

Ik heb nog maar eens een playlist gemaakt met wat acts, krijg er extra zin in zo.

Natuurlijk! Altijd fijn om dat podium weer te zien! Hopen op goed weer, en dan gaat dit weer een topweekend worden!

Nog een paar dagen flink blokken en dan gelijk na mijn laatste toetsen de auto in naar Werchter. nog 5 dagen...

ik kan niet wachten. Het zwarte gat na Best Kept Secret is enigszins grijs gebleven door het uitkijken naar RW ;)

ik ook nog ff leren en dan vakantie en bijna gelijk gaan, heerlijk :D
heb er echt weer zin in :)

Je kan heel veel optredens van Glastonbury live streamn of terugkijken.

Heel erg leuk om in de stemming te komen!

[video]http://www.youtube.com/watch?v=1f-YJS9Rf-U[/video]

Nou, een kleine update na het bezoek van TW Classic.
De opbouw gaat ekker vlot, alle tenten staan uiteraard, de meeste eetkramen ook reeds, maar er is nog wel wat werk in de hoek van North West Walls. Daar zijn trouwens echt wel veel bimen gesneuveld lijkt mij. De kunstwerken leken van op de afstand die ik ze al kon zien best mooi!
Ook the Hive staat al recht. Grote camping zal het echt wel zijn, amai! Maar toch een eindje hoor. Die aftsanden op het camoingkaartje kloppen precies niet. Ik heb het gevoel dat B1 zeker niet verder is als the hive, al is dat op de kaart helemaal anders. Het zal misschien aan de regen hebben gelegen :)

over de map van festivalterrein. er was iemand die zei dat er een zielig boompje opstond bij de proximusstand. Wel, dat is echt wel leterlijk nog maar 1 zielig boompje. Daar is dus ook wat gekapt.

En oh ja, de Stones, en ook triggerfinger, waren subliem! Al was bij die laatste de sfeer niet echt optimaal (bedankt zure golden circle mensen)

ik hoop dat de campingbandjes goed geregeld zijn dit jaar. want als iedereen nu op dezelfde camping moet en het zo geregeld is als 1 camping zoals vorig jaar gaat het lang duren...
maar neem aan van niet :)

Nou, een kleine update na het bezoek van TW Classic.
De opbouw gaat ekker vlot, alle tenten staan uiteraard, de meeste eetkramen ook reeds, maar er is nog wel wat werk in de hoek van North West Walls. Daar zijn trouwens echt wel veel bimen gesneuveld lijkt mij. De kunstwerken leken van op de afstand die ik ze al kon zien best mooi!
Ook the Hive staat al recht. Grote camping zal het echt wel zijn, amai! Maar toch een eindje hoor. Die aftsanden op het camoingkaartje kloppen precies niet. Ik heb het gevoel dat B1 zeker niet verder is als the hive, al is dat op de kaart helemaal anders. Het zal misschien aan de regen hebben gelegen
icon_smile.gif

over de map van festivalterrein. er was iemand die zei dat er een zielig boompje opstond bij de proximusstand. Wel, dat is echt wel leterlijk nog maar 1 zielig boompje. Daar is dus ook wat gekapt.

En oh ja, de Stones, en ook triggerfinger, waren subliem! Al was bij die laatste de sfeer niet echt optimaal (bedankt zure golden circle mensen)

Zijn het ook van die marathonafstanden zoals op Lowlands naar the Hive dan of valt het toch wel mee?

Users who are viewing this thread