Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Zo, tijd terug dat ik hier gepost heb, wel veel meegelezen... Terug van weggeweest!

Allereerst even een aantal kleine acts waar ik best naar uitkijk, dus buiten (sub)headliners om:
- London Grammar
- Radkey
- The Subs
- The Temperance Movement
- Twenty One Pilots
- Reignwolf
- Royal Blood

Ten tweede, op het gebied van headliners: ik ga toch weer even klagen. Waarom geen Linkin Park? Ik weet dat jullie daar lang niet allemaal fan van zijn, maar kom op: pittig goed nieuw album, geweldige show (https://www.youtube.com/watch?v=GCDhq60H4_Q) en niet al te groot of duur. Ik denk dat het met name de vrijdag een heel stuk beter had kunnen maken. Maar goed, it is what it is, ik ga er nog steeds van genieten, wilde dit alleen even met jullie delen...

Zo, tijd terug dat ik hier gepost heb, wel veel meegelezen… Terug van weggeweest!

Allereerst even een aantal kleine acts waar ik best naar uitkijk, dus buiten (sub)headliners om:<br>
- London Grammar<br>
- Radkey<br>
- The Subs<br>
- The Temperance Movement<br>
- Twenty One Pilots<br>
- Reignwolf<br>
- Royal Blood

Ten tweede, op het gebied van headliners: ik ga toch weer even klagen. Waarom geen Linkin Park? Ik weet dat jullie daar lang niet allemaal fan van zijn, maar kom op: pittig goed nieuw album, geweldige show (https://www.youtube.com/watch?v=GCDhq60H4_Q) en niet al te groot of duur. Ik denk dat het met name de vrijdag een heel stuk beter had kunnen maken. Maar goed, it is what it is, ik ga er nog steeds van genieten, wilde dit alleen even met jullie delen…

Net terug, en meteen zeuren... zo werkt dat niet he! en zeker niet met zoon slechte band ! :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Zo, tijd terug dat ik hier gepost heb, wel veel meegelezen… Terug van weggeweest!

Allereerst even een aantal kleine acts waar ik best naar uitkijk, dus buiten (sub)headliners om:<br><br>
- London Grammar<br><br>
- Radkey<br><br>
- The Subs<br><br>
- The Temperance Movement<br><br>
- Twenty One Pilots<br><br>
- Reignwolf<br><br>
- Royal Blood

Ten tweede, op het gebied van headliners: ik ga toch weer even klagen. Waarom geen Linkin Park? Ik weet dat jullie daar lang niet allemaal fan van zijn, maar kom op: pittig goed nieuw album, geweldige show (https://www.youtube.com/watch?v=GCDhq60H4_Q) en niet al te groot of duur. Ik denk dat het met name de vrijdag een heel stuk beter had kunnen maken. Maar goed, it is what it is, ik ga er nog steeds van genieten, wilde dit alleen even met jullie delen…

Net terug, en meteen zeuren… zo werkt dat niet he! en zeker niet met zoon slechte band !
icon_smile.gif

Jaja ik weet het, de meningen over Linkin Park zijn verdeeld. Maar ik was eigenlijk verbaasd over hoe goed hun live performance op RaR was, ik weet niet of je de video even hebt bekeken maar doe dat alsjeblieft wel voordat je het idee afschiet ;-)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Dr. Hannibal wrote:</div><br>

Allereerst even een aantal kleine acts waar ik best naar uitkijk, dus buiten (sub)headliners om:<br><br><br>
- London Grammar<br><br><br>
- Radkey<br><br><br>
- The Subs<br><br><br>
- The Temperance Movement<br><br><br>
- Twenty One Pilots<br><br><br>
- Reignwolf<br><br><br>
- Royal Blood

Net terug, en meteen zeuren… zo werkt dat niet he! en zeker niet met zoon slechte band !
icon_smile.gif

Jaja ik weet het, de meningen over Linkin Park zijn verdeeld. Maar ik was eigenlijk verbaasd over hoe goed hun live performance op RaR was, ik weet niet of je de video even hebt bekeken maar doe dat alsjeblieft wel voordat je het idee afschiet
icon_wink.gif

Ik schiet het zeker niet meteen af hoor, maar was vooral meer om jou te plagen. Je maakt het VEEL te makkelijk :P

Er is hier geen apart forum voor TW Classic zie ik? Want ik wil vragen of er mensen zijn die na de Stones naar Gent rijden en nog een plaatsje over hebben? :-) Waar vraag ik dat het best?

Linkin Park 2 jaar geleden op Pinkpop gezien en was echt mindblowing! Helaas touren ze in de USA met Thirty Seconds To Mars en AFI, die package komt nooit naar Europa. Maar dit is niet het juiste topic hiervoor.

Nog maar 2 weken!!!

Over 2 weken rond deze tijd zijn de meeste onder ons al onderweg naar zat zijn !

Zat worden kan ik overal... dat ga ik dus niet doen op een festival. Ik ben me vooral erg goed aan het vermaken, zeker op deze donderdag.

'There will be a stream, but we don't know what bands will be on yet. Stay tuned!' zeggen ze van Rock Werchter op Twitter tegen iemand.

Waren er vorige jaren ook al streams? Kan het me niet herinneren namelijk.

‘There will be a stream, but we <span class="yu5j3aa26" id="yu5j3aa26_15">don</span>’t know what bands will be on yet. Stay tuned!’ zeggen ze van Rock Werchter op Twitter tegen iemand.

Waren er vorige jaren ook al streams? Kan het me niet herinneren namelijk.

Ja hoor, die zijn er al enkele jaren. Vaak weet je wel aps echt de dag zelf wat er wordt uitgezonden, tot soms zlef amper een uurtje op voorhand :)

Die 'Containers' aan de rechterkant langs de mainstage in dat nieuwe gebiedje zien er heel tof uit.
Heb wat foto's op de facebook gezien. ze worden alleen beschilderd en er zit wat gruwelijk toffe art tussen.

Hebben we het eeuwen geleden al over gehad, omdat:

1) Linkin Park tourt in Europa van eind mei tot half juni, dan moeten ze speciaal voor RW 3 weken langer blijven.
2) LP lijkt niet graag in België te spelen, hun show op RW 2011 was hun eerste Belgische show in 10 jaar. Dat terwijl ze nochtans zowat elke 2 jaar in juni door Europa touren...
3) Neemt Linkin Park wel vrede met een coheadlinerpositie als derde laatste act? Elders spelen ze grotendeels in het donker, hier zouden ze dan om 20u gespeeld hebben.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>

Hebben we het eeuwen geleden al over gehad, omdat:

1) Linkin Park tourt in Europa van eind mei tot half juni, dan moeten ze speciaal voor RW 3 weken langer blijven.<br>
2) LP lijkt niet graag in België te spelen, hun show op RW 2011 was hun eerste Belgische show in 10 jaar. Dat terwijl ze nochtans zowat elke 2 jaar in juni door Europa touren…<br>
3) Neemt Linkin Park wel vrede met een coheadlinerpositie als derde laatste act? Elders spelen ze grotendeels in het donker, hier zouden ze dan om 20u gespeeld hebben.

Sorry komt misschien bot over... maar emz.. who cares ? het is niet zo, gaat niet gebeuren. En het is bijna werchter !!

Hopen dat het niet volle bak gaat regenen, gedurende heel Werchter 65% kans op regen dus pray voor die 35% op droog weer

Gelukkig kunnen ze het weer tegenwoordig niet zo goed voorspellen zo ver vooruit. Dus ik houd nog hoop dat het droog blijft. Volgens weer.nl zou het alleen de zaterdag regenen en zondags in begin van de dag.

Naar het weer kijk ik nog niet ze :)Zelfs naar nu zaterdag kijk ik nog maar met aan half oog voor TW Classic. We zien wel binnen enkele dagen!

Nu al kijken naar het weer voor 3-6 juli is absurd vroeg hoor. Kijk maar nog een keer volgende week maandag. 100% zeker dat ze dan weer iets anders zullen zeggen.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread